Přejít na obsah

kontrolky brzd, ABS a servorizeni


czjames

Doporučené příspěvky

Zdarec, ve ctvrtek jsem si na FI poridil gumy na O 195/65/R15, zatím mám nové pro octávii jen na řední nápravě, zadní má 185/55/R15. Jakmile jsem v sobotu vyjel na D1, tak se pri vyssi rychlosti zblaznily kontrolky. Sviti mi servořízení, ABS a bliká závada brzdového systému. Samozřejmě, že dojde k odpojení posilovace rizeni, ale u brzd mi to prislo normalni bez odpojeni posilovace. Vždy když jsem zastavil, vypnul a nastartoval, tak OK, rozjezd OK a jak jsem se dostal k cca 100km/hod. tak se opet rozsviti/rozblika a 3x zapipa. Kdyz jsem jel pak po okreskach do 100, tak auto dela jakoby nic predtim nendikovalo. Nemate nekdo paru co by s tím mohlo být? Nezdá se mi, že by odešlo několik řídících jednotek naráz. Nemůže to být kolama? Prostor okolo kol je velký a ani při plném raidu to nedrhe a auto se mi nezda, ze by nejak cukalo.

Jedna se o F1, modelova rada z roku 2006, 1,4TDI.

Diky a prima velikonoce

James

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je mozny ze ti to dela ABS respektive rozdílna rychlost otaceni prednich a zadnich kol 195/65 a 185/55,je mozny ze ABS rozdílnou rychlost toleruje cca do100km/h a pote to vyhodnoti jako chybu....K tomu rizeni...velikost posileni je zavisla na rychlost brane z ABS...pokud tedy neni presna rychlost z otaceni kol mozna to hodi i chybu na rizeni....ale jsou to jen uvahy

Editováno: , autor: speed.mb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

je mozny ze ti to dela ABS respektive rozdílna rychlost otaceni prednich a zadnich kol 195/65 a 185/55,je mozny ze ABS rozdílnou rychlost toleruje cca do100km/h a pote to vyhodnoti jako chybu....K tomu rizeni...velikost posileni je zavisla na rychlost brane z ABS...pokud tedy neni presna rychlost z otaceni kol mozna to hodi i chybu na rizeni....ale jsou to jen uvahy

nejak jsem tu na to zapomenul, ale po změně kol vše OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Slavka: je divné že VAG nenahlásil žádnou chybu, díval jsi se do RJ motoru a ABSka? 

 

jinak jak píše wirer, někdy pozlobí pojistka pod víkem pouzdra pro akumulátor..je to pojistka na 6té pozici (40A, při pohledu z čela vozidla ta nejvíc vpravo z "plechových" pojistek v druhé řadě) - bacha na to, stačí že je teplotně "roztažená" a už nemusí být ok....sem tam tímto způsobem odchází i pojistka pro servo..

 

PS: jestli ti ABS funguje si jednoduše testní prudkým zabržděním, optimálně na "kluzkém" terénu :)

post-25532-0-93672800-1370540154_thumb.j

Editováno: , autor: kibi
připojuji schéma ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...