Master4u Vloženo 22. Září 2020 Sdílet Vloženo 22. Září 2020 (editace) Tím se snad spíná kompresor. ( Jestli myslíš teda ten zelenej konektor ? ) Editováno: 22. Září 2020, autor: Master4u Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 22. Září 2020 Sdílet Vloženo 22. Září 2020 Ano, to vím že se stím spina kompresor,ale de mi oto jestli vtom není pojistka, proč je to tak dlouhej ten konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Master4u Vloženo 22. Září 2020 Sdílet Vloženo 22. Září 2020 Tak se tahá až k nádobce kde je umístěnej, ale nejsem si jistej jestli má spínání pojistku pod volantem, ale určitě tam je relé které to spíná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 22. Září 2020 Sdílet Vloženo 22. Září 2020 Musím změřit jestli tam de do něj proud, nechce se sepnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 29. Září 2020 Sdílet Vloženo 29. Září 2020 Ten klima kompresor nespíná a pořád nevím proč,má někdo nějaký nápad proč?kde je chyba?Je možnost že je po něm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 29. Září 2020 Sdílet Vloženo 29. Září 2020 hele co ti presne nejde do kompresoru? kdyz privedes + z baterky klimakompresor sepne? jak jsou natom odpory na leve spodni casti nosniku? dost casto uhnivaj kontakty. zkoukni je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 29. Září 2020 Sdílet Vloženo 29. Září 2020 Tak napojit to na přímo od baterky to jsem nezkoušel,tak zítrá se o to pokusím....to je dobrej nápad to mě nenapadlo.Zítra vyzkouším a řeknu co a jak.děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Master4u Vloženo 30. Září 2020 Sdílet Vloženo 30. Září 2020 Zkoušel někdo vyměnit ty odpory pod nosnikem za vykonovy nebo je lepsi sehnat origo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 30. Září 2020 Sdílet Vloženo 30. Září 2020 Tak jsem dnes ten konektor co vede ke kompresoru rozpojil a při zapnuti Klimy jde do kablíku napětí,když jsem pak ještě zkusil na přímo spojit kompresor a baterka tak nic,takže zřejmě bude něco v kompresoru.Ty odpory na tom nosníku mají něco společného s tím kompresorem? Já vůbec nemám představu kde je hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 30. Září 2020 Sdílet Vloženo 30. Září 2020 no pokud to pri pripojeni + polu z baterie necvaklo tak bude zrejme spalena spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 1. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2020 Nezbude mi nic jiného než pořídit novej nebo repas kompresor hmmm pěkný teda.Už jen ho vytáhnout to bude mazec u V6 motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 1. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2020 hele pokud je ko jen spojka vymen spojku jde to bez sundani kompresorujen jej povolis abys tam dostal stahovak trubky to dovoly uz jsem jej mel dole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romejn Vloženo 1. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2020 Ono to zní jednoduše vyměnit spojku.já jsem ted nedávno měnil olej tak jsem ze spodku na to koukal jak vytáhnout kompresor,Si říkám no ty bláho už jen se dostat ke kladce abych povolil řemen je ze spodu totál na houby.Vubec nemám ponětí jak se to rozdělává ta spojka.U V6 je stím místem v motoru je trochu prekérka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 1. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2020 jo vim mam ho taky ale klimakompresr jde vazne bez vetsich obtizi :d jestly nekde najdu video poslu ho sem ale mam pocit ze jsem ho uz z pc vymazal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VálaVakl Vloženo 19. Února Sdílet Vloženo 19. Února Zamrzání výparníku (přesunuto z jiné sekce) Ahoj, bylo mi doporučeno tohle fórum, tak snad se tu najde profík, co poradí. Mám velký problém na svém S1 s climatronicem - po zapnutí klimy je za pár minut na výparníku teplota -10°, po půlhodině provozu už musím dát ECON, protože do interiéru nejde vzduch, teplota výparníku je i -20° a je tak zamrzlý, že přes led ten vzduch nemůže jít. Z klimy i v tomhle počasí po pár minutách běhu kompresoru vyteče rybník vody z rozmrzajícího výparníku. Nevím už, co s tím. A co jsem udělal: - nový vysoušeč - nový kondenzátor/chladič - nová tryska před výměník pro chladivo R134a (na staré nebyly špony ani velké zanesení) - pročištění klimy, pročištění čidla a větráčku v řídicí jednotce Climatronic - kontrola kódování, pokusné překódování na jiný mód řízení kompresoru (bezvýsledně), kontrola funkce všech čidel, nezávislé přeměření teploty výparníku, zkouška větráků, vyčtení chyb, smazání adaptačních hodnot, uvedení do základního nastavení - nová náplň s olejem na předepsanou hodnotu 600 gramů R134a (plněno spolehlivou novou plničkou na cca 620 - norma odchylku 25 gramů připouští) Co udělal předchozí majitel: Superb se ke mně dostal s nefunkční klimou a zápisem, že v roce 2020 byl vyměněn kompresor a tlakový spínač -J159- na kondenzátoru vpředu. Kompresor značky Hella-Behr dle výrobního čísla z července 2019. Tlakový spínač značky Hella. Klima byla nefunkční, protože najel spodkem nárazníku na překážku, poškodil úchyt a ten prodřel trubku. Už nevím, co s tím. Můj mechanik navrhoval snížit výkon kompresoru, jenže tento kompresor nemá žádný nastavovací prvek podle mě. Je řízený jen spojkou zapnuto/vypnuto a dle kódování a učebních pomůcek by právě to čidlo výparníku mělo zabránit zamrzání a kompresor pravidelně vypínat. Je mi divné, že řídicí jednotka nijak nereaguje na hluboké zamrznutí výparníku, když to čidlo hlásí. Už jsem i přemýšlel o tom, zda třeba není naprogramovaná tak, že nereaguje na tak rychlou změnu teploty a nepovažuje to za chybu měření. Ptal jsem se i ve Škodovce, jenže tam žádné materiály k programování řídicí jednotky klimy už prý neuchovávají. Potřeboval bych, aby "when temp 1.0 - 0.0 > kompresor off" a tuhle věc ta jednotka nedělá. Normálně vypíná kompresor při teplotě okolo mrazu a v servisním řádku příčin vypnutí kompresoru je uvedeno vypnutí z důvodu vypnutí teploty. Ale kdovíproč na teplotu za výparníkem to nikdy nereaguje. Jako druhotná záležitost je fakt, že ta klima má fakt šílený výkon, ještě půl minuty po vypnutí motoru v režimu AUTO, je slyšet v natlakovaném okruhu proudění chladiva tryskou a potrubím, takže i když zapnu režim ECON při teplotě výparníku asi 3°C, setrvačností ještě stačí zamrznout na cca -1°C. Kompresor se prokazatelně vypíná a rozepnutá spojka neunáší. Další věc, co navrhuje mechanik, je ubrání chladiva na cca 500 gramů. Ale tím se možná vyřeší výkon kompresoru, ale nevyřeší, proč řídicí jednotka nereaguje na mínusové hodnoty za výparníkem. Takže tu řeším nadměrný výkon klimatizace a nereagující funkci řídicí jednotky na zamrzlý výparník. Dva problémy, nevím, jestli a jak by to spolu mohlo souviset, už nevím, co s tím. Díky, jestli se to někomu povede rozluštit, nebo už jste se s tím třeba někdo setkal a podělíte se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.