mpilpg Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Fabia 1,4MPi, 50kw, 140tkm, plyn 20tkm, do dneška bez problemu: Po přepnuti na plyn, po asi 3km, auto začalo cukat, výkon takřka na nule, taktak jsem dojel do škodovky (nejbližší servis) na diagnostiku...vic s tim dělat nechtěli: 4. válec vynechani zapalování statické (nepálí vůbec), válec 2 sporadicky. Stejné chování na plyn a na benzin, na závadu s plynem mi to tedy nesedí. Svíčkami to není, ty jsem vyměnil. Co jiného? Může to být zapalovací lišta? Nechat odtáhnout k plynařovi? Díky P. Citovat
Malta Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 už jsem ti odpověděl v sekci LPG. Nezakládej duplicitní téma, nebo dostaneš varování. Nechám ti běžet téma zde, v sekci LPG je zamykám, neboť závada není spojena s provozem LPG. Citovat
karel.lpg Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 já bych to viděl na to, že jsou zadřené vstřiky plynu, dává moc paliva a systém pžřestane zapalovat....i takovou závadu jsem tady měl. Citovat
Malta Vloženo 30. Duben 2011 Vloženo 30. Duben 2011 no jo karle, ale píše stejný projev i na benzínu ... leda že by paměť závad blokovala po přepnutí zpět na beneli i benzínové vstřiky aby nedošlo k poškození katu. Takže bych mázl chyby a projel to čistě na benzín, pokud chyby naskočí viděl bych to na tu lištu, pokud ne, tak karlova teorie by mohla být pravdivá. Citovat
mpilpg Vloženo 30. Duben 2011 Autor Vloženo 30. Duben 2011 (editace) Diky za odpovedi, dle chodu motoru si myslim, ze palivo, at benzin nebo plyn, do valcu porad strika. Zkusim tedy nechat smazat chyby a pak pripadne listu. Jeste me napada, zavada snad neni spojena s provozem na plyn (prani), ale objevila se v okamzik prepnuti z be na plyn. Editováno: 30. Duben 2011, autor: mpilpg Citovat
Malta Vloženo 30. Duben 2011 Vloženo 30. Duben 2011 teď mě tak ještě napadlo, co tam máš vlastně za plyn (sekvenc nebo podtlak)? Citovat
juke.box Vloženo 30. Duben 2011 Vloženo 30. Duben 2011 Dle mě je to lišta, ta má dvě cívky které pálí společně pro 1a3 a 4a2 válec. Takže logicky když 4a2 nepálí,vyměnil bych lištu. Pravděpodobnost 2 vstřikovačů je minimální oproti poruše jedné společné cívce Citovat
Malta Vloženo 30. Duben 2011 Vloženo 30. Duben 2011 mpilpg, to co jsi tam v 11:36 zeditoval, ale naopak nasvědčuje karlově teorii. Dej vědět zda máš sekvenční vstřikování či podtlak. Ale needituj to svého stávajícího příspěvku, ale dej nový příspěvek, ať má toto vlákno trochu logiku, tu tvoji editaci jsem si přečetl víceméně náhodou. Citovat
Malta Vloženo 1. Květen 2011 Vloženo 1. Květen 2011 no tak to tě návštěva plynaře asi nemine, třeba ale nebudou vstřikovače zadřené, možná je bude stačit jen vyčistit ... ikdyž s karlovými zkušenostmi .... no uvidíš Citovat
mpilpg Vloženo 4. Květen 2011 Autor Vloženo 4. Květen 2011 Tak jsem vcera koupil a vymenil listu (nová 1690kc), auto jako nove, i lepe drzi volnobeh a necuka okolo 2800 otacek. Diky P. Citovat
mpilpg Vloženo 5. Květen 2011 Autor Vloženo 5. Květen 2011 Koupeno u 2r v praze dejvicich na belohorske ulici, 047-905104B 047-905104B zapalovací modul OCT 1.4 AMD Original ŠKODA, VW 1529,15 1285,00 (z tabulky pro velkood.), zabalena ve smrstovaci folii s nalepku orig.dily skoda, je totozna s tou puvodni Citovat
juke.box Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 (editace) Co jsem psal o 7 řádků výše? Editováno: 5. Květen 2011, autor: juke.box Citovat
Malta Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 áááha, tak konečně jsem to pobral, já si totiž myslel že jsi měnil vstřikovací lištu LPG, proto mi ta cena nějak neštimovala ... když jsi kupoval zapalovací lištu, tak pak je už vše jasné Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.