lesinka Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Dobrý den, omlouvám se, pokud se to tu již řešilo, ale nenašel jsem shodné téma. Od přední nápravy se mi při dojezdech a menších rychlostech na neutrál ozývá kovový zvuk o vysoké frekvenci. Nicméně frekvence zvuku se přímo neodvíjí od počtu otáček kola, ale platí s klesající rychlostí snižování výšky tónu. Jakoby pískání či cinkání. Projevuje se to na nerovnostech. V příštím týdnu jdu do servisu na výměnu oleje a rád bych Vás poprosil o radu, na co se mají zaměřit, pokud to bude pohledově rozpoznatelná závada. Minulý měsíc jsem byl na STK a vše prošlo v pohodě. Zvuky jsou dále: při přidání plynu hučení-to bude asi nasávání vzduchu, na pískání od turba jsem si zvykl. A pak takové divné zvuky, když projedu nerovností v podobě vyfouknutého vzduchu. Dále pak, že auto netlumí nerovnosti, které silentbloky vyměnit nejdříve. Mám OII 1.9 tdi PD 171tis km najeto. Děkuji mnohokrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 Co se týká odfouknutí při přejezdu nerovností, tak to by mohli být tlumiče na konci životnosti, ale ty nerovnosti by musely být větší. Ostatní těžko říct, to by chtělo se kouknout na přední brzdy, kouknout po spojovacích tyčích a tak. STK na takovéto závady, co jsi zde popsal nepřijde. Oni jen posoudí stav vozu, mají pár bodů co mají zkontrolovat a to udělají a pokud je vše cajk, tak to neřeší jestli je tam nějaký další díl špatný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.