Přejít na obsah

SII 2.0 TDI 103KW DSG bzučanie pod kapotou


miso261186

Doporučené příspěvky

Ahoj chalani , som takmer mesiac majiteľom nového SII v prevedení 103KW TDI DSG 4x4 a stretol som sa jednou vecou , ktorá ma dosť zaskočila . Ide o veľmi nepríjemný pazvuk , ktorý nie je v takto pekne odhlučnenom aute vnútri počuť , ale akonáhle otvorím okno poprípade dvere a zošlapnem plyn čo i len minimálne niečo strašne rezonuje alebo drnčí spod kapoty , presnejšie na strane motora ako je nádoba na vodu do ostrekovača . Auto má najazdených cca 1200KM a pre auto za 1,2 mega je to celkom smutné :( Samozrejme hneď som zašiel s tým do predajne , kde mi auto vydali a snažil som sa o reklamáciu , no zbytočne . Nakopli predvádzacieho Yetiho údajne s rovnakým motorom , ktorý sa správal rovnako pri zošliapnutí plynu na neutrále , rovnako aj jeden známy má Superba s rovnakou motorizáciou a bohužiaľ to isté . Do CR som šiel hlavne kvôli tomu , že som pazvuky PDčiek nemohol zniesť a teraz toto :/ povzniesol som sa na rezonancií krytiek zo Sound systému , praskajúcich stĺpikoch pri bezpečnostných pásoch alebo húkanie z klímy , ktorá keď ma naserie , môžem ju aspoň vypnúť :D

Chcel by som sa opýtať čie niekto z Vás sa s týmto nepríjemným zvukom tiež stretol , poprípade či existuje nejaký spôsob jeho eleiminácie ?

Ešte otázočka pre zaujímavosť mimo môjho problému , čo sa týka radenia DSG . Mal som pred tým O2 103KW s DSG a mohol som kľudne zošlapnúť oba plyny úplne na podlahu , ale nikdy mi auto neposlalo do kritických otáčok , za to , u Superba so zaradeným D pri prudkom zošliapnutí plynu na úroveň druhého plynu mi kľudne auto pošle na 5500-6000 otáčok , vzhľadom na to , že ešte nie je poriadne zabehnuté som sa s tým nejak extrémne nebavil , ale vyskúšal som a trošku mi to na automat nesedí .... má niekto s týmto nejaké skúsenosti ?

Vopred ďakujem za odpoveď.

Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravim, je to asi uz pozde.. preci jen pul roku po reakci :-)

ale 2.0 103KW, CR a strasny drnceni, nebo co to ma byt.. ja to slysim i vevnitr, jakoby uvolneny plast, ale kdyz jsem koukal do motoru a kolega slapal na plyn, tak nikde nic nerezonovalo.. ale dela mi to i pri zarazene rychlosti..

Nevim jestli myslime to same, ale ja mam ten pocit teda spis zleva..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Mam rovnaky problem, nieco mi pod kapotou vydava divny zvuk v nizkych otackach (aj len po zoslapnuti plynu aj pri zaradenej rychlosti)

Auto uz nemam v zaruke, ako vam to opravily / upevnily ? Zda sa mi ze mam volu v vrchnom kryte motora a tiez ten nasavac vzduchu je nejaky volnejsi.

Dakujem

Rasto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...

Je to doba teda , ale v prípade môjho 103KW CR-ka je to bohužiaľ vlastnosť motoru , to isté VW aj Audi s týmto motorom  (ospravedlňujem sa ak som sa zle vyjadril ) , ale toto "bzučanie" ma nesmierne deprimuje a totálne sa zhnusili moje sympatie k celému koncernu , menej mi prekážal klepot "pumpy" .... 

 

Už keď odpisujem na tak starú tému tak prispejem aspoň pár výhrad voči autu za 2 roky užívania , možno niekomu pri výbere auta zavážia:

 

 

kúpené nové 44 000 eur

r.v. 2011

Sedan

TDI 103KW /CR

4x4

DSG prevodovka

sériový podvozok , 18 palcové disky

najazdené 20 000KM

dovoz z Boleslavy

 

1. Strašne nekvalitný interér , vŕzganie palubovky , mlátenie v stĺpoch s pásmi , pri prejazde z rovinky do kopca praská a škrípe komplet celý interiér (vo všeobecnosti najhoršie zo všetkých autmobilov , s ktorými som mal skúsenosť Suzuki,Kia,Toyota,BMW)... pri 20tkm v aute za skoro 1,3mega dost smutné , netrúfam si predstaviť čo bude na  150tkm

2. Príplatkové audio , aj napriek kritike , ktorá koluje po internete som túto možnosť pridal do konfigurácie a nikdy viac , radšej tých 300-400e za príplatok audia investujte do vytĺmenia dverí a výmeny sériových repro za niečo kvalitnejšie . Za žiadnych okolností nekonfigurovať , škoda peňazí (rezonovanie dverí , skiel , v mojom rípade aj kľučiek z vonkajšej strany auta a šeredný zvuk)...

3. Motor 103KW TDI (bzučiak)4x4 s DSG prevodovkou , zlá voľba. Auto je lenivé jazdíme vačšinou 1-2 bez batožiny a dôstojné obiehanie ... no smrť v očiach , ale moja chyba mal som chvíľku vyčkať a zvoliť 3.6 benzín ... 125KW/DSG/4x4 bohužiaĺ nebolo možné zvoliť.

4. Pri vyšších rýchlostiach hlučný podvozok a prefukovanie cez dvere .

 

 

Je toho viac , ale toto sú veci ktoré mi totálne kazia aj tu najmenšiu radosť z pomerne drahého auta.,

 

Veľké plus je obroský kufor a priestor pre pasažierov v zadu , štvorkolka - s tou som spokojný a auto bez 4x4 už nikdy brať nebudem (nie som závodník , ale auto v zime skutočne držalo ako prišité ), som z toho veľmi smutný , ale viac pozitívnych vecí mi nenapadne kol-32.gif

 

A posledná vec skusenosť s konkrétnym servisom , Galimex Žilina autorizovaný servis ... dve ľavé ruky , pokiaľ niečo nevyhodí diagnostika , tak je všetko v poriadku a je nutné dosť silno naliehať aby problém riešili . Zvolávačka , výmena predného a zadného znaku = praskali mi prednú masku k čomu sa nechceli priznať a málom som odišiel bez toho aby som si to všimol... Lakernícke práce .... no mal som tú smolu a 2 udalosti z vandalizmu v priebehu jedného mesiaca ( lakovaný 1.blatník a obe dvere zo šoférovej strany + 2.krídlo a kufor)...V prvom prípade mi v servise otĺkli klučky a odovzdávali s tvrdením , že to bolo ...pri druhej časti výsluchu a rekvalifikacií na trestný čin po dodaní faktúry za opravu som si fotky fotené policajtom skontroloval a klučky samozrejme v poriadku , bohužiaľ neskoro auto bolo týždeň prevzaté. Druhá udalosť , výmena kridĺa a oprava poškodeného kufra pri pokuse o ukradnutie. Auto spravené , odovzdané pološpinavé , takže som si auto nechával dodatočne umyť a skoro som odpadol ... na kurfri prístrek a nebol ani len demontovaný ako bolo vyfaktúrované ... Zalakované svetlá , zadné sklo a horná časť pravého zadného blatníku (na ktorých sa nemalo vôbec nič riešiť a navyše podľa faktúry mal byť počas opravy kufor demontovaný ) a kufor katastrofa , totálny pomaranč.. hneď , ako sa na to prišlo letelo sa sp5 a prijmací technik sa mi pred nosom otočil a maximálne v pi........Po tom všetkom mi praskli nervy a vymenil som lokál , tunajší konkurent Škoda Auto Minárik v ZA s perfektným prístupom a veľmi veľkou ochotou mi dali auto do takého stavu , že som neveril vlastným očiam a myslel som si , že preberám nové auto smile.png

 

K tomu všetkému len toľko , ak máte drahšie auto ste z okolia Žiliny a chcete aby o vašeho miláčika bolo postarané čo najlepšie , tak Galimex obchádzajte na míle ďaleko ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Ja mám Superb II 103kw CFFD s DSG a dělá mi to samé. Při zatlačení na vysokotlaké čerpadlo to přestane = prý čerpadlo... Nové 22tis, z inzerátů 10tis.... Ale nechce se mi to testovat :( respektive to asi bude dělat každý, když ti předvedly to samé na dalších nových autech... Přimstudování detailů jak čerapdlo funguje to bude nějaký elektroventil...

Editováno: , autor: Bubák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim Vás. Tak trošku to oživím, nakoľko ide o vec, ktorú budú ešte mnohý hladať. 

 

Zvuk ktorý počujete a ktorý je na videu je zvuk od Regulátora tlaku paliva. Majú to vsetky VW group automobily. 

Podľa mojich skúseností a testov ide o CR motory druhej generácie. Moj S2 je 2.0TDI CR 103kw 2011 (model 2012), CFFB. 

Ja som to skusil vymeniť aj za novy regulator (60€) a je to uplne rovnake. Je v nom mala gulicka, ktora vyrovnava tlak paliva. Staci odpojit na chvilu kabel z regulatora a budete mat ticho :) samozrejme hned ho aj pripojte naspat. Regulator sa nachadza na palivovom cerpadle. 

PS: ak budete hocico robit s palivovym system, tieto motory musia byt pred startom min. 3 krat odvzdusnene. Inak sa moze stat ze ostane bublina v systeme a cerpadlo pojde "sucho". Cize sa vam zacne drhnut. 

 

Ak chcete zistit aky mate stav, staci vymenit palivovy filter a tu sa zvykne nechadzat ciastocky hlinika. Ak je ciste :) mate radost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
V 4. 3. 2017 na 2:16, peter.jesko napsal:

Tomitee treba to odpojiť a bude pokoj? Ale pri výmene palivového filtra alebo pri naštartovaní? Ďakujem 

V žiadnom prípade neodpájať. Ja som písal, že sa to dá zistiť tým, že si to na chvíľu odpojíte. Ale je to REGULATOR TLAKU PALIVA. Samozrejme, že to musí odstať zapojené. A po odpojení aj tak bude PC hádzať chybu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Nazdar chlapi presne tento zvuk mám aj na mojom 100 000 km najazdené presne aj mne to začalo robiť po bežnom servise vsetky filtre olej..  som z toho hotovy rachoti to ako starý diesel bez turba pri volnobehu.    Neviem no som zvedavy za 6000 mi treba zase servis olej a filtre .. Takže vidim ze nejaké riešenie tu ani není a mám si na ten zvuk zvyknúť..  som sklamaný.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...