1karel.musil Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) Dobrý den, Mám následující problém na Octavii, už dvakrát mi praskla napínací kladka, na místě které jsem označil ve fotografii ( na fotce néní ta prasklá tu jsem nevyfotil) http://kaja20.rajce.idnes.cz/105NIKON/#DSCN3168.jpg Editováno: 16. Květen 2011, autor: 1karel.musil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Zkontroluj si jestli je funkční volnoběžka alternátoru a pak až tam dáš novou kladku,sundej z ní ten tlumič a hod ho do kopřiv,pak bude po problému a bud rád že Ti to neutrhlo tu rolnu pod tím i s držákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1karel.musil Vloženo 16. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 já jsem to teda osobně nevyměňoval měl jsem to v servisu, ale už mě to pěkně štve naposledy to odešlo v lednu (není to ani 5 měsíců), no a jak píšeš o tom tlumiči, tak tohle co jsem vyfotil to je starý , už tam byla dvakrát komplet nová kladka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) Říkám,poruč jim,kontrola volnoběžky,dle mě bude na tuty úplně na tvrdo -proto to namáhalo kladku a praskla,ale kdyby tam nebyl ten tlumič,tak i tak by to neprasklo. Ten tlumič má jen model 66-81Kw a není to štastný řešení,vyndávám je pryč, pak se nedějou tyhle a nebo horší havárie a necvaká to,když se po 30tis km uvolní tlumič v uložení. Nebo pokud to je servis,že si nejsou schopný poradit s takovým jasným problémem,tak klidně přijed a opravím Ti to,ale máš to z ruky, i když sem už za mnou jezdí lidi i z Litoměřic Jsem z HK. PS: pokud kladka upadla v tomhle místě,sundej tlumič a můžeš ji vesele použít dál. Editováno: 16. Květen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...