SUP1 Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Varianta 2. Shoď vzadu vývěvu a podívej se, jestli sedí vačky v rovině. Našteluj čerpadlo na díry a zkus. Jsou jen dvě možnosti: 0 nebo 180 otočené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 kluci takovej dotaz jak soudruzi predemnou docilili toho ze na vacce pod nalevacim otvorem nemam znacku OT ? protacel jsem si motorem ale znacka nikde Máš tam jiné vačky než original.Hlavně nikam nic nečmárej je to prasečina,já to z každýho motoru co je ume na servise čistim pryč tyhle lempl fixo čmáranice..Sundej vývevu a zatku zezadu od vaček a až budou zařezy licovat se spodní hranou hlavy resp hliníku je to v OT.Dale pokračuj na připravky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 jj kluci obednal jsem si pripravky nastavil podle nich a uz to svsti jak o zavod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 (editace) Satas: Nevím, proč by si nemohl udělat značky, klidně ať si tam namaluje jelínky s parohama no ne? Napsal jsi mu defakto to samé, co jsem psal. Měl bys to vždy číst celé. A kdyby tam ty značky měl, pozná ihned, jestli je někde něco hnuté a nemusel by kontrolovat přípravkama A jéje, podívejme se na tu čmáranici na tlumiči kmitů řemenice vstřikovacího čerpadla Mimochodem, čmárám na úplně každé auto, já LEMPL!!! Jedině tak poznám svojí práci a dělám si čmáranice i na ostatní díly, jsem lemplgrafoman ... (no nejsem, poznám si tak svoje namontované díly) Ale svým způsobem máš pravdu, ano, jinak souhlasím, tak to neber hlavně jako navážení kámo Editováno: 31. leden 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Mě to nevadí ježiši at si na svý auto každej čmáře jak chce,beru to z mýho profesionalního hlediska že to tam nema co dělat a proto to odstranuji.vždy mě potěší když přijede V6 tdi a cokoliv jineho bez omalovánek je to znamka dobreho servisu anebo toho že nato ještě žádnej domácí kutil nesahl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 1. Únor 2015 Sdílet Vloženo 1. Únor 2015 A nebo nikdo nikdy nesáhnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 A nebo nikdo nikdy nesáhnul Anebo tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Kováč Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 chalani vie mi niekto poslať foto kde sa nachadza aretačna diera klukovky škoda superb 2.5 v6 dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 (editace) je na leve casti u silentbloku myslim ze je to imbus m8 takova velka zatka Editováno: 2. Únor 2015, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anry0350 Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 (editace) Ahoj někdo nějaký nápad co to může být? Superb 2006, 2.5 tdi 120 kw, 204xxx, rozvody před 40 tk, začalo to dělat dneska při ohřátém motoru, při přidání plynu slyšet není, nemá vliv na jízdu, , v létě jen u auta píská servo, jinak nic. Nevím odkud to přesně jde.... (vodní pumpa? kladka?) VID_20170125_155009.mp4 Editováno: 25. leden 2017, autor: Anry0350 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Vodní pumpa je na rozvodech. Tohle jde od klíňáku. Nějaká kladka, možná altík, horší řemen - podle frekvence hádám, že to jde od řemenu Vezmi suché mýdlo, obruš s ním klíňák z obou stran. Pokud "cvrčkování" na chvíli přetane, je to na klíňáku. Pozor na prsty Pokud jsi při rozvodech nedělal i klíňák, byla to chyba. Tomu nasvědčuje i pískání serva v rejdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anry0350 Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carom Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 SUP1: čau, co značí pískání serva při rejdu? Špatnej klíňák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 (editace) Většinou ano tak 90%. V méně případech může být už unavený napínák, přidřená nějaká kladka, nebo altík. V nejhorším a méně častém případě je v háji servo. Ale pokud se mění klíňák zároveň při rozvodech (což beru jako samozřejmost), mělo by to vydržet do dalšího servisu na rozvodech. Takže vyměnit všechny kladky, zatočit i naprázdno alternátorem a poslouchat, jestli nešelestí, nepraská v něm. Zkusit i vůli řemenice alternátoru a pokud je něco špatně, nechat altík zrepasovat nebo nový. Jsem zastáncem nového, protože v případě repasu není výsledek 100% a mám vyzkoušeno, že nový Bosch vydrží 200tis. Zároveň vyměnit i klínový řemen na klimatizaci (ten je u 2,5 zvlášť). U klimy vyměnit i napínací kladku. Pozor na její přetažení, není samonapínací, utahuje se manuálně Ilustrační foto... Editováno: 27. leden 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidof Vloženo 30. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2018 Ahoj,jaká je životnost orig. rozvodů z výroby? Km vím 120tis.,jde mě hlavně o roky.Je to spíše otázka na ty co to dělají léta a mají zkušenosti. Děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.