Přejít na obsah

Rozvody na SI 2.5 TDI


semirr96

Doporučené příspěvky

no vidíš tak to jsi šťastný živnostník.Jen víc takových,ale bohužel zkušenost je jiná.Když si vemeš že auto dáš do servisu a ty s prominutím kurvy tam stejně dají něco jiného tak ti ani nezbývá než se takto chovat.

Je to o přístupu a ten je hrozný když si vemu,že v dnešní době je všeho plno a přesto není zájem se chovat jako profík k zákazníkovi.Pak těm lidem nezbývá než jednat jak jednají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Ahojte tak jsem se stal majitelem motoru 2.5 AYM mam najeto 225 000 km a cekaji me rozvody jenze vcera jsme koukaly na rozvodak aby jsme jukly co nas ceka a kamos rikal ze me do nadobky nejde vubec voda. tak jsme sundal prepadovou hadicku a ona opravdu zadna voda netlacila. motor byl zahraty ale chladic stale studeny tak jsme zkousely motor trosku dat do otacek jestly se nam to nezda a ona teplota zacala letz az k 110 stupnum tak jsem to zdechnul.

 

Chci se zeptat muze dojit k uvolneni lopatek na vodnim cerpadle tak ze v motoru prestane proudit voda a tim se zacne prehrivat?

 

Parkrat jsem si vsimnul ze kdyz jsem jel rano do prace tak po ujeti ani ne 2 km byla teplota uz nad 60 stupnu a jindy nedosahla teto teploty ani po 4 km venkovni teplota byla vzdy plus minus  5 stupnu

 

Motor jinak normalne drzel teplotu na 90 a ani z kopce ci do kopce neklesla ani nestoupala az na dilne kde auto jen stalo. jinak vody v nadobce dost odvzdusnene taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam rozvodovou sadu od INA mela by dojit v utery takze zacnu v pondeli s rozebiranim predku. kdo z vas delal rozvody sam a jak je nastavoval? napriklad cerpadlo?jdu se zaborit do studovani dilenske prirucky ale rad bych slysel od vas jak to doma v garazi udelat jako od profiku ze servisu skoda :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to satasuv job. Je jasny ze nam tu neda komplet fotonavod i kdyz by mohl :D

Já vám ho najdu a dám vám ho sem,slibuju!

Apropo ten tvuj ublíženej email s radiem Rhapsody fakt pobavil hodně moc lidí.Fakt dobrý. :kol-47:

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakej email s rhapsody? :D to myslis me?

Me to sem davat nemusis nejsem takovej blazen abych si menil rozvody sam :D

No me přišel email od brc.majkl.seznam.cz a tam srdceryvná scéna o tom jak je moje inzerované radio nesmyslně drahé.Třeba je to ale shoda mailů takže to muže být někdo jiný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci tak co ty pripravky?

kde se daji sehnat?

co vse musi obsahovat?

popripade daji se zakoupit cele sady pro ty jenz to delaji doma v garazi jako privydelek?

 

jde oto ze mam celou rozvodovou sadu a jak se psalo v predeslem prispevku kazdy vas s vlastnima rozvodama vyhodi a nechce se me to pichat do servisu kdyz by bylo mozne nekde sehnat ty pripravky

 

http://www.mojedilna.net/mojedilna-net/eshop/18-1-Auto-moto-technika/168-2-Aretacni-pripravky/5/330-Pripravek-na-aretaci-motoru-VW-a-Audi-2-5-V6-3-3-V8-TDi

Editováno: , autor: JanSuperb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celej řetezovej rozvod u 3.0 tdi je jeden průser díky tomu že to čeští šetřílkové neservisují jak mají protože 80% machrů  ty A6tky maj na uvery a s příchodem velkého servisu ve 250 tisících kolabují do kolen.

Nová auta jsou koncipovaná na 200 tis a pryč sním...v DE normalní stav,tady blbost lidí pač takové auto s 240ti se doveze do ČR stočí se na 140 a čechaček si mne ruce jakou má libovou káru...no a pak to začíná naplno ta legranda.Bežná denní praxe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Satas nahod par veci ohledne rozvodu jake ty pripravky a popripade kde se daji zakoupit a pro vetsinu nas jen treba zapujcit.

 

nebo je tu nejakej pan mistr na rozvody ze zlina a okoli? nebo vite o nekom?

 

dnes me moje zena udelala radost a rekla ze si mam na auto koupit celou sadu kladek a remenu ze me to zaplati tak sup sup na net jdu zkoumat kterou koupim :D

Editováno: , autor: JanSuperb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Tak už jsou vačky měněné za druhovýrobu. Možná dobře u Tvýho motoru

Trochu práce navíc, musíš bohužel najít a zaaretovat dole...

Jen malinká rada: až to budeš mít naštelované na nulu, označ si obě horní (vačkové) řemenice, spodní a čerpadlo (barvou-štěteček a ryska třeba na plastu). Usnadní to pak příští manipulaci třeba při rozvodech, kdy budeš hned vědět HÚ a jestli není něco hnuté (Takhle jsem si to označil já). Mimochodem nedávno mi lehla pumpa v záruce také....

post-79770-0-28911400-1422557200_thumb.j

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...