Přejít na obsah

Rozvody na SI 2.5 TDI


semirr96

Doporučené příspěvky

kluci takovej dotaz jak soudruzi predemnou docilili toho ze na vacce pod nalevacim otvorem nemam znacku OT ? protacel jsem si motorem ale znacka nikde :D

Máš tam jiné vačky než original.Hlavně nikam nic nečmárej je to prasečina,já to z každýho motoru co je ume na servise čistim pryč tyhle lempl fixo čmáranice..Sundej vývevu a zatku zezadu od vaček a až budou zařezy licovat se spodní hranou hlavy resp hliníku je to v OT.Dale pokračuj na připravky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Satas: Nevím, proč by si nemohl udělat značky, klidně ať si tam namaluje jelínky s parohama no ne? Napsal jsi mu defakto to samé, co jsem psal. Měl bys to vždy číst celé. A kdyby tam ty značky měl, pozná ihned, jestli je někde něco hnuté a nemusel by kontrolovat přípravkama

A jéje, podívejme se na tu čmáranici na tlumiči kmitů řemenice vstřikovacího čerpadla :kol-98:

Mimochodem, čmárám na úplně každé auto, já LEMPL!!! Jedině tak poznám svojí práci a dělám si čmáranice i na ostatní díly, jsem lemplgrafoman :kol-32: ...

(no nejsem, poznám si tak svoje namontované díly)

Ale svým způsobem máš pravdu, ano, jinak souhlasím, tak to neber hlavně jako navážení kámo

post-79770-0-04080800-1422724195_thumb.j

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to nevadí ježiši at si na svý auto každej čmáře jak chce,beru to z mýho profesionalního hlediska že to tam nema co dělat a proto to odstranuji.vždy mě potěší když přijede V6 tdi a cokoliv jineho bez omalovánek je to znamka dobreho servisu anebo toho že nato ještě žádnej domácí kutil nesahl. :kol-138:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj někdo nějaký nápad co to může být? Superb 2006, 2.5 tdi 120 kw, 204xxx, rozvody před 40 tk, začalo to dělat dneska při ohřátém motoru, při přidání plynu slyšet není, nemá vliv na jízdu, , v létě jen u auta píská servo, jinak nic. Nevím odkud to přesně jde....  (vodní pumpa? kladka?)

VID_20170125_155009.mp4

Editováno: , autor: Anry0350
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vodní pumpa je na rozvodech. Tohle jde od klíňáku. Nějaká kladka, možná altík, horší řemen - podle frekvence hádám, že to jde od řemenu

Vezmi suché mýdlo, obruš s ním klíňák z obou stran. Pokud "cvrčkování" na chvíli přetane, je to na klíňáku. Pozor na prsty

Pokud jsi při rozvodech nedělal i klíňák, byla to chyba. Tomu nasvědčuje i pískání serva v rejdu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většinou ano tak 90%. V méně případech může být už unavený napínák, přidřená nějaká kladka, nebo altík. V nejhorším a méně častém případě je v háji servo. Ale pokud se mění klíňák zároveň při rozvodech (což beru jako samozřejmost), mělo by to vydržet do dalšího servisu na rozvodech. Takže vyměnit všechny kladky, zatočit i naprázdno alternátorem a poslouchat, jestli nešelestí, nepraská v něm. Zkusit i vůli řemenice alternátoru a pokud je něco špatně, nechat altík zrepasovat nebo nový. Jsem zastáncem nového, protože v případě repasu není výsledek 100% a mám vyzkoušeno, že nový Bosch vydrží 200tis. Zároveň vyměnit i klínový řemen na klimatizaci (ten je u 2,5 zvlášť). U klimy vyměnit i napínací kladku. Pozor na její přetažení, není samonapínací, utahuje se manuálně

Ilustrační foto...

20141231_113526.jpg

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...