Publikováno Červen 10, 201114 r velmi zaujimavy projekt. Len ako dokazu brzdy z Greenline pomoct aerodynamike?
Červen 16, 201114 r A nepsali všude, že nebude mít zadní brzdy? Protože ten červený třmen je do očí bijící
Červen 16, 201114 r Autor jj, a mala mat 15" disky a kufor bez kridla Upraveno Červen 16, 201114 r od Cjoctavian
Červen 16, 201114 r Tak nakonec z toho bude "normální" octavia nebo tohle je jen zkouška motoru a převodovky a tudíž pouze jen úprava na asfalt? Upraveno Červen 16, 201114 r od NNN
Srpen 1, 201114 r Pár nových informací: Turbo Garrett G-05 se rozbíhá v 4500 otáčkách a výkonová špička je od 7300 do 7600, přičemž k dostažení 201 mil v hodině má motor točit 7700 otáček na pátý převodový stupeň. http://www.evo.co.uk/news/skoda-on-the-salt/269329/video_skoda_vrs_bonneville_shakedown.html
Srpen 17, 201114 r http://auto.sme.sk/c/6018806/octavia-uhanala-rychlostou-325-kmh.html tu ju mate octavia dosiahla 325km/h a je v klube 200
Srpen 17, 201114 r Autor Congrats zaujimave, ze v prvej tlacovej sprave tvrdili, ze auto nebude mat zadne kridlo...
Srpen 22, 201114 r Ještě to trochu vylepšili na cca 360km/h. http://www.auto.cz/skoda-octavia-bonneville-61024 Upraveno Srpen 22, 201114 r od bojler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.