Cjoctavian Vloženo 10. Červen 2011 Vloženo 10. Červen 2011 velmi zaujimavy projekt. Len ako dokazu brzdy z Greenline pomoct aerodynamike? Citovat
NNN Vloženo 16. Červen 2011 Vloženo 16. Červen 2011 A nepsali všude, že nebude mít zadní brzdy? Protože ten červený třmen je do očí bijící Citovat
Cjoctavian Vloženo 16. Červen 2011 Autor Vloženo 16. Červen 2011 (editace) jj, a mala mat 15" disky a kufor bez kridla Editováno: 16. Červen 2011, autor: Cjoctavian Citovat
NNN Vloženo 16. Červen 2011 Vloženo 16. Červen 2011 (editace) Tak nakonec z toho bude "normální" octavia nebo tohle je jen zkouška motoru a převodovky a tudíž pouze jen úprava na asfalt? Editováno: 16. Červen 2011, autor: NNN Citovat
NNN Vloženo 1. Srpen 2011 Vloženo 1. Srpen 2011 Pár nových informací: Turbo Garrett G-05 se rozbíhá v 4500 otáčkách a výkonová špička je od 7300 do 7600, přičemž k dostažení 201 mil v hodině má motor točit 7700 otáček na pátý převodový stupeň. http://www.evo.co.uk/news/skoda-on-the-salt/269329/video_skoda_vrs_bonneville_shakedown.html Citovat
rsrsrs Vloženo 17. Srpen 2011 Vloženo 17. Srpen 2011 http://auto.sme.sk/c/6018806/octavia-uhanala-rychlostou-325-kmh.html tu ju mate octavia dosiahla 325km/h a je v klube 200 Citovat
Cjoctavian Vloženo 17. Srpen 2011 Autor Vloženo 17. Srpen 2011 Congrats zaujimave, ze v prvej tlacovej sprave tvrdili, ze auto nebude mat zadne kridlo... Citovat
bojler Vloženo 22. Srpen 2011 Vloženo 22. Srpen 2011 (editace) Ještě to trochu vylepšili na cca 360km/h. http://www.auto.cz/skoda-octavia-bonneville-61024 Editováno: 22. Srpen 2011, autor: bojler Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.