Přejít na obsah

ODVETRANIE KLUKOVKY


acylpyrin

Doporučené příspěvky

Nedělej to.

Olejové páry ti teď omývají a čistí čidlo teploty a tlaku vzduchu v sacím potrubí.

Když tam nebudou, začne se ti čidlo zanášet a motor bude pořád bohatší a bohatší.

Dokud čidlo nevyndáš na nevymyješ.

zaujímavé, ja by som to videl opačne, že olejove pary zasieraju nielen klapku, ale aj čidlo teploty a tlaku.....myslim že to odvetranie do sania ma len jeden význam a to ekolog. proste pary jednoducho likvidovať v spalovacom priestore....

keby olej. pary ako hovoríš pomohli udržať čisté čidlo, tak nevidím dôvod, prečo by nemali udržať čistú aj škrtiacu klapku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem to zažil na 1,4l 16V (VW motor) formuli Koenig, kde je v sání stejné čidlo pro řídící elektroniku.

A protože na závodním autě je povinnost mít odvětrání vyvedené do zvláštní nádoby,

vím jak to fungovalo, jak bylo třeba ho každou chvíli čistit a proč to tak na své Fábii neudělám.

Ale na své Fábii si to samozřejmě udělej podle svého.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spotreba mi nesla hore ... urcite nie nejak dramaticky ale stale nechapem od coho by sa to malo tak extra zasierat ked vsetko mas za vzduchovym filtrom.... vyskusam to precistit a poviem ti :)... ako chapem ze filter nezachyti vsetko ale podla mojho ked je nieco od oleja tak sa skor na to chyta prach ako na suche nie??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...