Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, chcel by som to ulahcit skrtiacej klapke aby ju nezanasal olej, tak vyvediem odvetranie klukovky inam, akurat neviem, ktoru hadicku mam odpojit, nema nahodou niekto foto, alebo planik ? vopred dik

Nedělej to.

Olejové páry ti teď omývají a čistí čidlo teploty a tlaku vzduchu v sacím potrubí.

Když tam nebudou, začne se ti čidlo zanášet a motor bude pořád bohatší a bohatší.

Dokud čidlo nevyndáš na nevymyješ.

A ono ty vypary olejove jdou pres skrtici klapku v motoru 1.4 MPI 44kw? Me se zda ze ji mam spinavou protoze se mi pri studenem motoru trochu dusi jak se rozjizdim .. myslite ze je to tim? Uz to resim se spoustou lidi :( Nikdo mi zatim nerekl jasnou pricinu :(

Tak si klapku vyčisti (něčím jako je čistič brzd), udělej základní nastavení škrtící klapky a uvidíš hned, jestli to tím bylo nebo ne.

  • Autor

Nedělej to.

Olejové páry ti teď omývají a čistí čidlo teploty a tlaku vzduchu v sacím potrubí.

Když tam nebudou, začne se ti čidlo zanášet a motor bude pořád bohatší a bohatší.

Dokud čidlo nevyndáš na nevymyješ.

zaujímavé, ja by som to videl opačne, že olejove pary zasieraju nielen klapku, ale aj čidlo teploty a tlaku.....myslim že to odvetranie do sania ma len jeden význam a to ekolog. proste pary jednoducho likvidovať v spalovacom priestore....

keby olej. pary ako hovoríš pomohli udržať čisté čidlo, tak nevidím dôvod, prečo by nemali udržať čistú aj škrtiacu klapku :)

Já jsem to zažil na 1,4l 16V (VW motor) formuli Koenig, kde je v sání stejné čidlo pro řídící elektroniku.

A protože na závodním autě je povinnost mít odvětrání vyvedené do zvláštní nádoby,

vím jak to fungovalo, jak bylo třeba ho každou chvíli čistit a proč to tak na své Fábii neudělám.

Ale na své Fábii si to samozřejmě udělej podle svého.

no ja mam na odvetrani taky ten maly filtrik a na sani to mam zaslepene nabehal som s tym cca 20k km a zatial absolutne ziadny problem... mozno zajtra sa rosype :D ale zatial nic :)

A jakou máš spotřebu?

Šla nahoru?

Tak si schválně to čidlo ze sání vyndej a očisti ho.

Něco jako čistič brzd na to bude fajn.

Uvidíš, že si se spotřebou pomůžeš.

Upraveno od Tonda-B

spotreba mi nesla hore ... urcite nie nejak dramaticky ale stale nechapem od coho by sa to malo tak extra zasierat ked vsetko mas za vzduchovym filtrom.... vyskusam to precistit a poviem ti :)... ako chapem ze filter nezachyti vsetko ale podla mojho ked je nieco od oleja tak sa skor na to chyta prach ako na suche nie??

To samozřejmě není prach, který to čidlo znečistí, ale zášlehy z potrubí - karbon.

Takže čidlo je pak potažené izolační vrstvičkou a říká ŘJ, že vzduch je chladnější, než ve skutečnosti je.

ŘJ na to reaguje větším množstvím benzínu.

To je celé.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.