acylpyrin Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Zdravim, chcel by som to ulahcit skrtiacej klapke aby ju nezanasal olej, tak vyvediem odvetranie klukovky inam, akurat neviem, ktoru hadicku mam odpojit, nema nahodou niekto foto, alebo planik ? vopred dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Nedělej to. Olejové páry ti teď omývají a čistí čidlo teploty a tlaku vzduchu v sacím potrubí. Když tam nebudou, začne se ti čidlo zanášet a motor bude pořád bohatší a bohatší. Dokud čidlo nevyndáš na nevymyješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 A ono ty vypary olejove jdou pres skrtici klapku v motoru 1.4 MPI 44kw? Me se zda ze ji mam spinavou protoze se mi pri studenem motoru trochu dusi jak se rozjizdim .. myslite ze je to tim? Uz to resim se spoustou lidi Nikdo mi zatim nerekl jasnou pricinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Tak si klapku vyčisti (něčím jako je čistič brzd), udělej základní nastavení škrtící klapky a uvidíš hned, jestli to tím bylo nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 12. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Nedělej to. Olejové páry ti teď omývají a čistí čidlo teploty a tlaku vzduchu v sacím potrubí. Když tam nebudou, začne se ti čidlo zanášet a motor bude pořád bohatší a bohatší. Dokud čidlo nevyndáš na nevymyješ. zaujímavé, ja by som to videl opačne, že olejove pary zasieraju nielen klapku, ale aj čidlo teploty a tlaku.....myslim že to odvetranie do sania ma len jeden význam a to ekolog. proste pary jednoducho likvidovať v spalovacom priestore.... keby olej. pary ako hovoríš pomohli udržať čisté čidlo, tak nevidím dôvod, prečo by nemali udržať čistú aj škrtiacu klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Já jsem to zažil na 1,4l 16V (VW motor) formuli Koenig, kde je v sání stejné čidlo pro řídící elektroniku. A protože na závodním autě je povinnost mít odvětrání vyvedené do zvláštní nádoby, vím jak to fungovalo, jak bylo třeba ho každou chvíli čistit a proč to tak na své Fábii neudělám. Ale na své Fábii si to samozřejmě udělej podle svého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 no ja mam na odvetrani taky ten maly filtrik a na sani to mam zaslepene nabehal som s tym cca 20k km a zatial absolutne ziadny problem... mozno zajtra sa rosype ale zatial nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 (editace) A jakou máš spotřebu? Šla nahoru? Tak si schválně to čidlo ze sání vyndej a očisti ho. Něco jako čistič brzd na to bude fajn. Uvidíš, že si se spotřebou pomůžeš. Editováno: 15. Červen 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 spotreba mi nesla hore ... urcite nie nejak dramaticky ale stale nechapem od coho by sa to malo tak extra zasierat ked vsetko mas za vzduchovym filtrom.... vyskusam to precistit a poviem ti ... ako chapem ze filter nezachyti vsetko ale podla mojho ked je nieco od oleja tak sa skor na to chyta prach ako na suche nie?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 To samozřejmě není prach, který to čidlo znečistí, ale zášlehy z potrubí - karbon. Takže čidlo je pak potažené izolační vrstvičkou a říká ŘJ, že vzduch je chladnější, než ve skutečnosti je. ŘJ na to reaguje větším množstvím benzínu. To je celé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.