bundis Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Ahoj,musí se po odpojení baterie dělat základní nastavení škrtící klapky? Odpojil jsem ji a teď mi blbou otáčky na volnoběh. Jedná se o motor 2,8 AMX. Pokud se nastavení musí dělat, poprosil bych o nějaký návod. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milovicak123 Vloženo 18. Červen 2011 Sdílet Vloženo 18. Červen 2011 asi záleží, jak dlouho to bylo odpojené. pokud se ti smazaly adaptační hodnoty, mělo by se to nastavit, ale stačí jezdit a řj si je znova zjistí sama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Zkoušel jste tu klapku někdo čistit? Jakej je k tomu přístup? Případá mi že ten můj sup ma horší odezvu na lehký přidání plynu v přechodovým režimu (bez plynu/plyn), najeto cca 250 000km. Je to normální nebo by ta odezva měla bejt perfektní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Odpojením aku se základní hodnoty nesmažou. Nedělal jsi něco na motoru? Nemá to čip? (tam by se to možná stát mohlo, nepravděpodobně) Žádná díra by při přidání být neměla. Jinak zkus klapku vyčistit odmašťovačem na brzdy. Odpojit hadici za váhou vzduchu (nesmí jít přes filtr a váhu). Natoč motor a za současného přidávání plynu stříkni několikrát do sání. Znovu opakuji-nesmíš to dělat před váhou vzduchu. Dále se zkus podívat na čidlo polohy škrtící klapky. Jinak použiju svoje známé slovo - diagnostika, ta ukáže úhly klapky na volnoběhu i při přidání a pozná tím pádem i čidlo polohy klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Zakladni hodnoty se nesmazou, ale kolega ma na mysli adaptacni hodnoty a ty se vymazou po nejake dobe. Ale i tak je nejlepsi adaptacni hodnoty vymazat a dat zakladni nastaveni klapky, at se sama automaticky vymezi a ulozi. Jinak chip je upraveny program v r.j. a na tom se nema co smazat. Je to vlastne upraveny a pote ulozeny program. Kdyz odpojis baterku tak se ti taky nevymaze r.j. Jinak s tvym postupem jako s malokterym postupem zde na foru nesouhlasim. Za prve nestrikat cistic brzd do motoru a za druhe prostriknuti nestaci. Tam to delaji pani "servismani" ale je to uplnena hovno, ta cernota zustane zezadu a brani tomu stejne, pred klapkou to je sice cisty na pohled, ale vlastne jsi udela praci jen na 50%. Vytahnout uplne a peclive stetcem v technickem benzinu vycistit, namontovat adiagnostika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 Jo jo, máš pravdu, to prostříknutí je jen rychlé řešení, jinak správně se to nedělá odmašťovákem, ale jsou na to přímo spreje určené, které mají ale podobné složení a jsou 3x dražší. Ale většinou to pomáhá, je to taky lepší (levnější) místo éteru na nastartování. 100% pravdu máš s mechanickým vyčištěním mimo vůz, to je nejlepší, máš recht Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 jj je to na podbné bázi, ale není to tak agresivní doufám.. já si klapku čistím vždycky sám, protože takto to už nikdo nečistí skoro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 Chipnuty to je, to zakladni nastaveni klapky vagem jsem zkousel. Ono to neni zase jako nejaky hrozny, mozna to je jenom proste odezva el plynu (presedlal jsem z favorita ;-)) Kdyz bych tu skrtici klapku chtel vytahnout co je potreba rozebrat a jak na to nejlepe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.