kláca Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 a ještě něco jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky. já mysllim že FSII mají jen 1,2 40kW (ikdyž vlastně asi ne ), tak pardooon za chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 fabka: Ja mam take pneu 165/70 na zimnich a nekomfort je pro me prujezd zatackou, kdy se auto houpe. Nebo staci jen zahybat volantem, a to nemusis ani nijak nasilne a auto plave.... Ty to nepozorujes a ani nemuzes pozorovat, protoze nemas zkusenosti se sirsimi pneu s nizsim profilovym cislem.Jinak s brzdami nesouhlasim. FSII jsem zkousel na HTP 47kW a prislo mi to uplne stejne jako FSIII. Mluvim o beznem mestskem provozu. Brzdeni v kritickych situacich asi bude jine. plave to ano, to je dovod prechodu na sirsich u mna, proste chcem zistat na stabilite, to ked mierne trhnem volantom v rychlostiach nad 60km/h tak auto sa nahne zabori vplyvom deformacie bocnice a az potom zatoci. Prejst chcem hlavne ked budem niekedy potrebovat prudko zabocit, proste stabilita Inac co sa tyka brzd mam pocit ze su slabe, a rychlo vadnu, aj ked nabeh je rychly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 + zhorsenie dynamiky sa nekona (mierne sa znizi obvod kolesa) (No tady jsi napsal uplny nesmysl, protoze zhorseni dynamiky poznas spis pri prechodu ze 165/70 na 185/60 nez pri prechodu z 185/60 na 195/50) - dovod?+ komfort ostane zachovany (resp malinko sa zhorsi) A to uz si ze me jako delas srandu?? Protoze 165/70 ma uzsi pneu a rozdil mezi sirkou pneu je, snad logicky, vetsi mezi 165 a 185 nez 185 a 195. A pri zachovani polomeru kola je sirka snad rozhodujici, ne? Nekdy si to vyzkousej, rozumbrado ako si to myslel prechod z pneu 165 na 185 ze pocoitim viacej ako z 185 na 195? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 a ještě něco jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky. musim s tebou nesouhlasit, s Fabii 1,2 47kW jsem mel moznost se svezt pomerne nedavno (JaKrova Fabka), ma tam pneu 195/50/R15 a pri brzdeni mi to prislo upne stejne jak na moji Fabii (mam MPi), jaksi jsem nepostrehl, ze by ty brzdy nestacily, sice jsou to malinkaty kotouce, to je pravda, ale k bezpecnemu brzdeni dostacujici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 + zhorsenie dynamiky sa nekona (mierne sa znizi obvod kolesa) (No tady jsi napsal uplny nesmysl, protoze zhorseni dynamiky poznas spis pri prechodu ze 165/70 na 185/60 nez pri prechodu z 185/60 na 195/50) - dovod?+ komfort ostane zachovany (resp malinko sa zhorsi) A to uz si ze me jako delas srandu?? Protoze 165/70 ma uzsi pneu a rozdil mezi sirkou pneu je, snad logicky, vetsi mezi 165 a 185 nez 185 a 195. A pri zachovani polomeru kola je sirka snad rozhodujici, ne? Nekdy si to vyzkousej, rozumbrado ako si to myslel prechod z pneu 165 na 185 ze pocoitim viacej ako z 185 na 195? Tak jak jsem to napsal a vysvetlil ve dvou prispevcich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 a ještě něco jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky. musim s tebou nesouhlasit, s Fabii 1,2 47kW jsem mel moznost se svezt pomerne nedavno (JaKrova Fabka), ma tam pneu 195/50/R15 a pri brzdeni mi to prislo upne stejne jak na moji Fabii (mam MPi), jaksi jsem nepostrehl, ze by ty brzdy nestacily, sice jsou to malinkaty kotouce, to je pravda, ale k bezpecnemu brzdeni dostacujici... Souhlasím, že na zabrždění je to dostačující, ale mírné snížení brzdného účinku je tam cítit. Lidově řečeno brzdy jsou méně jedovaté a na pedál je potřeba více potlačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 pava: to mi prave vubec neprislo, kdyz sedam z auta do auta (momentalne stridam hodne casto Fabii, O1 1,8 20VT a O1 1,9 TDi) tak v kazdym aute musim na brzdovy pedal jinak, zabira v jinem miste, ma jiny ucinek.... ale tohle mi prislo, jako kdybych brzdil ve svem aute (uplne stejne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 a ještě něco jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky. musim s tebou nesouhlasit, s Fabii 1,2 47kW jsem mel moznost se svezt pomerne nedavno (JaKrova Fabka), ma tam pneu 195/50/R15 a pri brzdeni mi to prislo upne stejne jak na moji Fabii (mam MPi), jaksi jsem nepostrehl, ze by ty brzdy nestacily, sice jsou to malinkaty kotouce, to je pravda, ale k bezpecnemu brzdeni dostacujici... Souhlasím, že na zabrždění je to dostačující, ale mírné snížení brzdného účinku je tam cítit. Lidově řečeno brzdy jsou méně jedovaté a na pedál je potřeba více potlačit. No, dva dny jsem tady nebyl a to je mazec, jsem rád, že fabka nakonec snad pochopil o čem jsou 195/50/15, stabilita v bočnicích, už jsem myslel, že ho budu muset potkat a nechat ho jet za mnou ostře zatáčkama a čekat, kdy vypadne nebo nebude stačit Brzdy FSII, které mám se chovají stejně jako FSIII, původně jsem tomu nevěřil a absolvoval jednání se škodovkou atd ...., nakonec mám papír je jsou o.k. a zkušenosti tomu odpovídají (dnes 83.000km). Zatím vše původní a rozhodně na ně nemusím šlapat víc než v mých jiných autech. Několikrát jsem musel brzdit i dost zostra a nebyl problém, pokud jsou více zahřáté a opakovaně tvrdě brzdím, dokonce mi připadají, že za to rafnou více, asi teplotní vlastnosti materiálů, nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 pava: to mi prave vubec neprislo, kdyz sedam z auta do auta (momentalne stridam hodne casto Fabii, O1 1,8 20VT a O1 1,9 TDi) tak v kazdym aute musim na brzdovy pedal jinak, zabira v jinem miste, ma jiny ucinek....ale tohle mi prislo, jako kdybych brzdil ve svem aute (uplne stejne) Mě auto, vybavené brzdami FS III, byť mám kombík a brzdy bez ABS brzdí lépe, než krátká Fabie bratra FS II, který ABS má. Už logicky, menší průměr kotouče a menší třmeny brzd musí logicky brzdit méně, než větší kotouče a větší třmeny. K tomu nepotřebuji papír ze škodovky ani nic podobného. Postačí zdravý selský rozum. Nic ve zlém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Nic ve zlem, ale jdes proti proudu pavo Jinak ja mam opacnou zkusenost - auta s ABS brzdi lepe. Prijde mi, ze jsou ostrejsi... Bez ABS maji takovej tupejsi nastup, ale kdyz to zase zahamtnes, tak stojis, to je fakt My se stejne asi nikdy na nicem neshodneme, co?? <- Taky to nemyslim zle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 pava: to mi prave vubec neprislo, kdyz sedam z auta do auta (momentalne stridam hodne casto Fabii, O1 1,8 20VT a O1 1,9 TDi) tak v kazdym aute musim na brzdovy pedal jinak, zabira v jinem miste, ma jiny ucinek....ale tohle mi prislo, jako kdybych brzdil ve svem aute (uplne stejne) Mě auto, vybavené brzdami FS III, byť mám kombík a brzdy bez ABS brzdí lépe, než krátká Fabie bratra FS II, který ABS má. Už logicky, menší průměr kotouče a menší třmeny brzd musí logicky brzdit méně, než větší kotouče a větší třmeny. K tomu nepotřebuji papír ze škodovky ani nic podobného. Postačí zdravý selský rozum. Nic ve zlém A já mám zkušenosti rozume, menší kotouče, neznamená horší brzdy, na to je velikost destiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!) Kláca, asi tak, přesně ten samý pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!) Záleží, jestli má krátkou nebo dlouhou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Pava: měl jsi vedle sebe destičky FSII a FSIII? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Nic ve zlem, ale jdes proti proudu pavo Jinak ja mam opacnou zkusenost - auta s ABS brzdi lepe. Prijde mi, ze jsou ostrejsi... Bez ABS maji takovej tupejsi nastup, ale kdyz to zase zahamtnes, tak stojis, to je fakt My se stejne asi nikdy na nicem neshodneme, co?? <- Taky to nemyslim zle To si myslím také, že auto s ABS brzdí lépe (ostřeji), proto mě to překvapilo, pátral jsem proč to tak je a přišel na ty brzdy. Hoši mluvte si co chcete, ty brzdy jsou horší. Jestli jsou jiné i desky nevím, ale zjistím. Předpokládám, že když jsou menší třmeny budou jiné i desky. Martinoslav: To že "chčím" proti větru vím už dávno. Někdy mám pocit, že na toto fórum už dávno nepatřím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Ale patriiiiiis, s kym bych se pak hadal Ja myslim, ze tuhle debatu ukoncime, v praxi to muzeme otestovat treba nekdy na letisti, takhle budem akorat jenom krafat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Ale patriiiiiis, s kym bych se pak hadal Ja myslim, ze tuhle debatu ukoncime, v praxi to muzeme otestovat treba nekdy na letisti, takhle budem akorat jenom krafat asi tak a vzdy to jsou subjektivni nazory.......tady se asi nikdy nemuzeme vsichni shodnout....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Pava: nic ve zlém, ale plocha těch desek není závratně rozdílná, tedy natolik, aby jsi to nějak pocítil a subjektivně se posuzuje těžko, vždyť i stejná auta brzdí jinak, velikost kotouče je dána z větší části množstvím tepla, které musí absorbovat a teplo je dané hmotností auta, a samo rychlostí , ale ta je pro nás všechny stejná (myslím Fábie 1,4 a 1,2 mimo 1,4 100PS). Proto dávají na dlouhé FSIII a krátké FSII, ale rozhodně to neznamená, že FSII jsou horší samo že za normálních okolností, na sportovním okruhu je to jinak, páč menší kotouč se utaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!) Záleží, jestli má krátkou nebo dlouhou. krátká, jde tu taky oto, jestli sem si to jen nevsugeroval, když sem si myslel že to má FSII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Klacek: ani jsem nečekal, že napíšeš něco jiného..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Klacek: ani jsem nečekal, že napíšeš něco jiného..... proč a jak to myslíš? ?prostě má na tom galusky 165 a zdálo se mi že to brzdí huř(taky mimochodem v zimě nedobrzdila volvo to ale bude tim, že je bloncka ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 Klacek: ani jsem nečekal, že napíšeš něco jiného..... Prosím tě nech toho, myslím, že tohle je úplně zbytečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 a já to tady asi zamknu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 13. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2006 a já to tady asi zamknu :-) arogantne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.