Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

a ještě něco :wacko: jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!

jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle :ble  :help:

Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky.

já mysllim že FSII mají jen 1,2 40kW :huh: (ikdyž vlastně asi ne ;) ), tak pardooon za chybu ;)

fabka: Ja mam take pneu 165/70 na zimnich a nekomfort je pro me prujezd zatackou, kdy se auto houpe. Nebo staci jen zahybat volantem, a to nemusis ani nijak nasilne a auto plave.... Ty to nepozorujes a ani nemuzes pozorovat, protoze nemas zkusenosti se sirsimi pneu s nizsim profilovym cislem.

Jinak s brzdami nesouhlasim. FSII jsem zkousel na HTP 47kW a prislo mi to uplne stejne jako FSIII. Mluvim o beznem mestskem provozu. Brzdeni v kritickych situacich asi bude jine.

plave to ano, to je dovod prechodu na sirsich u mna, proste chcem zistat na stabilite, to ked mierne trhnem volantom v rychlostiach nad 60km/h tak auto sa nahne zabori vplyvom deformacie bocnice a az potom zatoci.

Prejst chcem hlavne ked budem niekedy potrebovat prudko zabocit, proste stabilita

Inac co sa tyka brzd mam pocit ze su slabe, a rychlo vadnu, aj ked nabeh je rychly.

+ zhorsenie dynamiky sa nekona (mierne sa znizi obvod kolesa) (No tady jsi napsal uplny nesmysl, protoze zhorseni dynamiky poznas spis pri prechodu ze 165/70 na 185/60 nez pri prechodu z 185/60 na 195/50) - dovod?+ komfort ostane zachovany (resp malinko sa zhorsi)

A to uz si ze me jako delas srandu??

Protoze 165/70 ma uzsi pneu a rozdil mezi sirkou pneu je, snad logicky, vetsi mezi 165 a 185 nez 185 a 195. A pri zachovani polomeru kola je sirka snad rozhodujici, ne? :D Nekdy si to vyzkousej, rozumbrado :)

ako si to myslel prechod z pneu 165 na 185 ze pocoitim viacej ako z 185 na 195?

:unsure:

a ještě něco :wacko: jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!

jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle :ble  :help:

Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky.

musim s tebou nesouhlasit, s Fabii 1,2 47kW jsem mel moznost se svezt pomerne nedavno (JaKrova Fabka), ma tam pneu 195/50/R15 a pri brzdeni mi to prislo upne stejne jak na moji Fabii (mam MPi), jaksi jsem nepostrehl, ze by ty brzdy nestacily, sice jsou to malinkaty kotouce, to je pravda, ale k bezpecnemu brzdeni dostacujici...

+ zhorsenie dynamiky sa nekona (mierne sa znizi obvod kolesa) (No tady jsi napsal uplny nesmysl, protoze zhorseni dynamiky poznas spis pri prechodu ze 165/70 na 185/60 nez pri prechodu z 185/60 na 195/50) - dovod?+ komfort ostane zachovany (resp malinko sa zhorsi)

A to uz si ze me jako delas srandu??

Protoze 165/70 ma uzsi pneu a rozdil mezi sirkou pneu je, snad logicky, vetsi mezi 165 a 185 nez 185 a 195. A pri zachovani polomeru kola je sirka snad rozhodujici, ne? :D Nekdy si to vyzkousej, rozumbrado :)

ako si to myslel prechod z pneu 165 na 185 ze pocoitim viacej ako z 185 na 195?

:unsure:

Tak jak jsem to napsal a vysvetlil ve dvou prispevcich.

a ještě něco :wacko: jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!

jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle :ble  :help:

Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky.

musim s tebou nesouhlasit, s Fabii 1,2 47kW jsem mel moznost se svezt pomerne nedavno (JaKrova Fabka), ma tam pneu 195/50/R15 a pri brzdeni mi to prislo upne stejne jak na moji Fabii (mam MPi), jaksi jsem nepostrehl, ze by ty brzdy nestacily, sice jsou to malinkaty kotouce, to je pravda, ale k bezpecnemu brzdeni dostacujici...

Souhlasím, že na zabrždění je to dostačující, ale mírné snížení brzdného účinku je tam cítit. Lidově řečeno brzdy jsou méně jedovaté a na pedál je potřeba více potlačit.

pava: to mi prave vubec neprislo, kdyz sedam z auta do auta (momentalne stridam hodne casto Fabii, O1 1,8 20VT a O1 1,9 TDi) tak v kazdym aute musim na brzdovy pedal jinak, zabira v jinem miste, ma jiny ucinek....

ale tohle mi prislo, jako kdybych brzdil ve svem aute (uplne stejne)

a ještě něco :wacko: jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!

jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle :ble  :help:

Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky.

musim s tebou nesouhlasit, s Fabii 1,2 47kW jsem mel moznost se svezt pomerne nedavno (JaKrova Fabka), ma tam pneu 195/50/R15 a pri brzdeni mi to prislo upne stejne jak na moji Fabii (mam MPi), jaksi jsem nepostrehl, ze by ty brzdy nestacily, sice jsou to malinkaty kotouce, to je pravda, ale k bezpecnemu brzdeni dostacujici...

Souhlasím, že na zabrždění je to dostačující, ale mírné snížení brzdného účinku je tam cítit. Lidově řečeno brzdy jsou méně jedovaté a na pedál je potřeba více potlačit.

No, dva dny jsem tady nebyl a to je mazec, jsem rád, že fabka nakonec snad pochopil o čem jsou 195/50/15, stabilita v bočnicích, už jsem myslel, že ho budu muset potkat a nechat ho jet za mnou ostře zatáčkama a čekat, kdy vypadne nebo nebude stačit :D

Brzdy FSII, které mám se chovají stejně jako FSIII, původně jsem tomu nevěřil a absolvoval jednání se škodovkou atd ...., nakonec mám papír je jsou o.k. a zkušenosti tomu odpovídají (dnes 83.000km). Zatím vše původní a rozhodně na ně nemusím šlapat víc než v mých jiných autech.

Několikrát jsem musel brzdit i dost zostra a nebyl problém, pokud jsou více zahřáté a opakovaně tvrdě brzdím, dokonce mi připadají, že za to rafnou více, asi teplotní vlastnosti materiálů, nevím.

pava: to mi prave vubec neprislo, kdyz sedam z auta do auta (momentalne stridam hodne casto Fabii, O1 1,8 20VT a O1 1,9 TDi) tak v kazdym aute musim na brzdovy pedal jinak, zabira v jinem miste, ma jiny ucinek....

ale tohle mi prislo, jako kdybych brzdil ve svem aute (uplne stejne)

Mě auto, vybavené brzdami FS III, byť mám kombík a brzdy bez ABS brzdí lépe, než krátká Fabie bratra FS II, který ABS má.

Už logicky, menší průměr kotouče a menší třmeny brzd musí logicky brzdit méně, než větší kotouče a větší třmeny. K tomu nepotřebuji papír ze škodovky ani nic podobného. Postačí zdravý selský rozum. Nic ve zlém -_-

Nic ve zlem, ale jdes proti proudu pavo lol;)-_-

Jinak ja mam opacnou zkusenost - auta s ABS brzdi lepe. Prijde mi, ze jsou ostrejsi... Bez ABS maji takovej tupejsi nastup, ale kdyz to zase zahamtnes, tak stojis, to je fakt lol-_-

My se stejne asi nikdy na nicem neshodneme, co?? :smich:;)-_- <- Taky to nemyslim zle ;)-_-

pava: to mi prave vubec neprislo, kdyz sedam z auta do auta (momentalne stridam hodne casto Fabii, O1 1,8 20VT a O1 1,9 TDi) tak v kazdym aute musim na brzdovy pedal jinak, zabira v jinem miste, ma jiny ucinek....

ale tohle mi prislo, jako kdybych brzdil ve svem aute (uplne stejne)

Mě auto, vybavené brzdami FS III, byť mám kombík a brzdy bez ABS brzdí lépe, než krátká Fabie bratra FS II, který ABS má.

Už logicky, menší průměr kotouče a menší třmeny brzd musí logicky brzdit méně, než větší kotouče a větší třmeny. K tomu nepotřebuji papír ze škodovky ani nic podobného. Postačí zdravý selský rozum. Nic ve zlém -_-

A já mám zkušenosti rozume, menší kotouče, neznamená horší brzdy, na to je velikost destiček.

čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!)

čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!)

Kláca, asi tak, přesně ten samý pocit.

čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!)

Záleží, jestli má krátkou nebo dlouhou.

Pava: měl jsi vedle sebe destičky FSII a FSIII?

Nic ve zlem, ale jdes proti proudu pavo lol;)-_-

Jinak ja mam opacnou zkusenost - auta s ABS brzdi lepe. Prijde mi, ze jsou ostrejsi... Bez ABS maji takovej tupejsi nastup, ale kdyz to zase zahamtnes, tak stojis, to je fakt lol-_-

My se stejne asi nikdy na nicem neshodneme, co?? :smich:;)-_- <- Taky to nemyslim zle ;)-_-

To si myslím také, že auto s ABS brzdí lépe (ostřeji), proto mě to překvapilo, pátral jsem proč to tak je a přišel na ty brzdy. Hoši mluvte si co chcete, ty brzdy jsou horší. Jestli jsou jiné i desky nevím, ale zjistím. Předpokládám, že když jsou menší třmeny budou jiné i desky.

Martinoslav: To že "chčím" proti větru vím už dávno. Někdy mám pocit, že na toto fórum už dávno nepatřím... :(

Ale patriiiiiis, s kym bych se pak hadal :p;)-_-

Ja myslim, ze tuhle debatu ukoncime, v praxi to muzeme otestovat treba nekdy na letisti, takhle budem akorat jenom krafat ;)-_-

Ale patriiiiiis, s kym bych se pak hadal :p;)-_-

Ja myslim, ze tuhle debatu ukoncime, v praxi to muzeme otestovat treba nekdy na letisti, takhle budem akorat jenom krafat ;)-_-

asi tak a vzdy to jsou subjektivni nazory.......tady se asi nikdy nemuzeme vsichni shodnout....... ;)

Pava: nic ve zlém, ale plocha těch desek není závratně rozdílná, tedy natolik, aby jsi to nějak pocítil a subjektivně se posuzuje těžko, vždyť i stejná auta brzdí jinak, velikost kotouče je dána z větší části množstvím tepla, které musí absorbovat a teplo je dané hmotností auta, a samo rychlostí , ale ta je pro nás všechny stejná (myslím Fábie 1,4 a 1,2 mimo 1,4 100PS).

Proto dávají na dlouhé FSIII a krátké FSII, ale rozhodně to neznamená, že FSII jsou horší samo že za normálních okolností, na sportovním okruhu je to jinak, páč menší kotouč se utaví.

čeče segra má 40kW mr05 takže bude mít FSII??(já že sem stim jezdil a nevim jestli to je horší, jen mi ty brzdy přišly tupější!!)

Záleží, jestli má krátkou nebo dlouhou.

krátká, jde tu taky oto, jestli sem si to jen nevsugeroval, když sem si myslel že to má FSII ;)

Klacek: ani jsem nečekal, že napíšeš něco jiného.....

Klacek: ani jsem nečekal, že napíšeš něco jiného.....

proč a jak to myslíš? :o ?prostě má na tom galusky 165 a zdálo se mi že to brzdí huř(taky mimochodem v zimě nedobrzdila volvo ;) to ale bude tim, že je bloncka :D )

Klacek: ani jsem nečekal, že napíšeš něco jiného.....

Prosím tě nech toho, myslím, že tohle je úplně zbytečný.

a já to tady asi zamknu :-)

a já to tady asi zamknu :-)

arogantne :smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.