Červenec 13, 200619 r a já to tady asi zamknu :-) a já sem pro!!! jen mi ještě někdo vykecejte co tam předtim psal kolbiš
Červenec 13, 200619 r a já to tady asi zamknu :-) arogantne no jak jinak Kaja pouzil smajlik!!!! :worthy
Červenec 13, 200619 r a ještě něco jak se psalo o brzdách, na HTP sou stejný brzdy co má i 50kW-MPI, 55kW-16v, OktaI-66kW TDI(menluvim o slabších benzínech v O I)+16v+ TDI 74kW(maj vpředu FSIII a vzadu kotouče-u čehož bylo moooře napsáno že to takovej rozdíl proti bubnum neni!), 1,4TDI atd.., maj FSIII a stejnej kotouč!!!!jinak jak tu psal amogh, najezdim podobně(i na podobnym autě+uplně stejnym podvozku) na (pro někoho extremních) rozměrech pneu spousty km ročně, a opravdu menám sebemenší duvod tu psát nějaký bludy!!!!-tak se mi nedivte když mi nějaký nepodložený vylevy zvednou mandle Myslím, že to tak pravda není. Novější Fábie s motorizací 1.2, mají přední brzdy FS II, aspoň brácha to tak má a na brždění je to dost poznat. Asi další úsporné řešení škodovky. musim s tebou nesouhlasit, s Fabii 1,2 47kW jsem mel moznost se svezt pomerne nedavno (JaKrova Fabka), ma tam pneu 195/50/R15 a pri brzdeni mi to prislo upne stejne jak na moji Fabii (mam MPi), jaksi jsem nepostrehl, ze by ty brzdy nestacily, sice jsou to malinkaty kotouce, to je pravda, ale k bezpecnemu brzdeni dostacujici... Souhlasím, že na zabrždění je to dostačující, ale mírné snížení brzdného účinku je tam cítit. Lidově řečeno brzdy jsou méně jedovaté a na pedál je potřeba více potlačit. Jak se poznají oba typy brzd od sebe? Nějak vizuálně?? Mám MPi a od prvního dne co jsem ho koupil mám pocit, že to brzdí nic moc. Pedál je docela tuhý a je třeba ho silou přišlápnout. Pak ovšem bez problémů flokuje Už jsem teda seděl v lépe brzdících autech
Červenec 13, 200619 r na trmenu je napsano FSII nebo FSIII a MPi jine brzdy nez FSIII nemela To byla rychlost......
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.