lubann Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 Na pravem prednim svetle mi zlobi motorek naklapeni 1 jde a po2 zas ne!Byl jsem v auto jarov na letni prohlidce a od te doby se to takhle sere.nevite jestli neco jen postelovat a nebo cele vymenit a po pripade jestli ho nekdo z Vas nema doma na prodej.dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malasorte Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Na pravem prednim svetle mi zlobi motorek naklapeni 1 jde a po2 zas ne!Byl jsem v auto jarov na letni prohlidce a od te doby se to takhle sere.nevite jestli neco jen postelovat a nebo cele vymenit a po pripade jestli ho nekdo z Vas nema doma na prodej.dikes mam ten samy problem, co stim ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Vyměnit. Já jsem teďka měnil oba dva, umřel jeden a pět minut po něm umřel steskem i ten druhý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Na technický jsem zjistil, ze mi nefunguje naklapeni pravyho svetla..motorek ani nevrci, nic...nejspis to vypada na motorek, konektor je OK..mam zkoumat jeste neco jinyho..nebo ho rovnou vymenit? Pripada mi teda, ze to h**no vydrzi mam pocit ze sem se svetlama hejbal asi 10x v zivote. Ma cenu ho kupovat na vrakaci nebo raci rovnou ve skodovce..kolik za nej budou chtit? Je vymena slozita? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iPM Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Zdar lidi, měl jsem ten samý problém a to s časovým odstupem na obou předních světlech. Motůrky jsem vyndal a rozebral. Proletoval jsem všechny pájené spoje kvůli eliminaci studeňáků. Potom jsem vypájel ven elektrosoučástku, která je takový "šoupě" co říká motůrku v jaký je poloze a kam se má pohnou v případě změny ovladačem. Celou součástku jsem rozmontoval a očistil a napružil kontakty. Potom všechno složil, namazal plastové převody, nakonzervoval tišťák a elektroniku uvnitř, a ejhle, oba motůrky normálně fungují a naklápí a naklápí... Takže než začnete shánět nový motůrky za neskutečný prachy, nebo použitý z vrakáče, bez záruky funkčnosti, můžete skusit zadarmo toto... Třeba pak budete mít radost z úspory jako já. Zdar iPM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 (editace) taky mi jeden odešel, koupil jsem rovnou novej, pač jsem na to přišel v sobotu ráno a v noci jsem odjížděl na dovolenou. Pak jsem ten nefunkční rozebral a zjistil jsem, že ten pavouk uvnitř je prasklej na dvě části, takže jsem ho rovnou vzal a vyhodil... Jo tím pavoukem myslím ten hranatej černej polovodič :-) Jinak za novej jsem dával 1150,- A jsou dva druhy. před facelift a facelift Editováno: 20. Březen 2007, autor: quicksilver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 taky mi odešly oba po třech letech a asi 1oti použítích... Trpí tím hlavně plastová světla po faceliftu. Pokusil jsem se opakovaně o výše popsaný postup čištění té součástky "šoupě" odborně se to jmenuje potenciometr ... bohužel jen nepatrné zlepšení na chvilku. Jde o to že ten potenciometr je totální shit s důrazem na výrobní cenu. Kvalitní potenciometry mají běžec uhlíkový - je měkký a klouže a nevydírá odporovou dráhu. Tady je běžec několik kovových drátků které dráhu vydřou velmi rychle a to je konec. Sháněl jsem náhradní potenciometr, ale takhle malinký rozměry nikde nemají, třeba ani modeláři do dálkových ovládání... Nezbývá než výměna, ve škoda servisech okolo 1450kč/1ks bez práce ale v Bosch je mají za 690!!! Typische marže by škoda servis 200%... I ten Bosch na tom vydělá, ale škoda si musí ještě nejmíň 100% přirazit... celé zapojení v autě je nějaké zajímavé, protože jeden motorek ovlivňuje i druhý!!!!! Ten druhý sice vrčí a hýbe, ale neví přesně kde je obvykle se klepe v koncové poloze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 19. Duben 2007 Sdílet Vloženo 19. Duben 2007 Zdar lidi, měl jsem ten samý problém a to s časovým odstupem na obou předních světlech. Motůrky jsem vyndal a rozebral. Proletoval jsem všechny pájené spoje kvůli eliminaci studeňáků. Potom jsem vypájel ven elektrosoučástku, která je takový "šoupě" co říká motůrku v jaký je poloze a kam se má pohnou v případě změny ovladačem. Celou součástku jsem rozmontoval a očistil a napružil kontakty. Potom všechno složil, namazal plastové převody, nakonzervoval tišťák a elektroniku uvnitř, a ejhle, oba motůrky normálně fungují a naklápí a naklápí...Takže než začnete shánět nový motůrky za neskutečný prachy, nebo použitý z vrakáče, bez záruky funkčnosti, můžete skusit zadarmo toto... Třeba pak budete mít radost z úspory jako já. Zdar iPM U me to zas bylo kontakty na posuv. potenciom .... http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=23423 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.