Beloch Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Zdravím, mám favorit s LPG rok vyroby 1992 s karburatorom a mám taký problém, že nastartujem auto a teplota zacne stupat uz pri volobehu rozbehnem sa jazdim cca 10 minut teplota stupne do cerveneho policka a auto strati silu ziadny tah aj ked pedal stlacim na podlahu zacne stracat otacky az vyradim a vypne motor. Otvorím kapotu a prve co pozrem stav vody v nadrzke. nadrzka je prazdna aj ked som vodu dolial. Auto nastartuje aj chvilku po tom ako zdochne ale neda sa rozbehnut ako by ho daco brzdilo. Auto necham vyhcladnut a znova ide. Vymenil som chladic a termostat no problem sa nevyriesil. Voda mizne stale. Dnes som postrehol, ze brzda a celkovo cele prave koleso je strasne horucie priam vriace, ako keby bola zaseknuta brzda, ktora sa casom zohreje az tak ze brzdi auto dokonca sa neda ani tlacit dole kopcom. neviem co to ma spolocne s teplotou motora ale stratu vykonu to vysvetluje. Neviem teraz co skor ci pozret to koleso co by bolo asi najlepsie, ale neviem na co sa zamerat robi to iba jedno koleso. A este jednu vec som si vsimol, že na splynovaci je vrstva snehu. neviem ci to je normalne ale nevidi sa mi to. Mozno preto zdochyna a netaha. Ale to prehrievanie motora si neviem vysvetlit stale. Aby som to zhrnul tak mám tieto problemy: 1. Vysoka teplota 2. Ladovy splynovac 3. vriacu/zaseknutu brzdu na pravom kolese Mozno to vsetko spolu suvisi a preto po dakych 5tich minutach auto zdochne a nejde, ale kam mizne voda je zahada. Dakujem za vsetky rady, ja si uz pomoct sam neviem x) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Vymenil som chladic a termostat no problem sa nevyriesil. Voda mizne stale. Co těsnění pod hlavou a samotná hlava? Nemáš jí prasklou?? Auto nastartuje aj chvilku po tom ako zdochne ale neda sa rozbehnut ako by ho daco brzdilo. Auto necham vyhcladnut a znova ide. To daco brzdilo je "utavenej" motor. Prostě si ho přehřál tak, že se ti "hryzly" (roztáhli) písty do válců. Až motor zchladne tak se písty "zmenší" na původní velikost a motor už de lehko a rozjede se. Tímdle stylem akorát tak "zapečeš" pístní kroužky a auto ti bude žrát olej a hulit jak tovární komín. ze brzda a celkovo cele prave koleso je strasne horucie priam vriace, ako keby bola zaseknuta brzda, ktora sa casom zohreje az tak ze brzdi auto dokonca sa neda ani tlacit dole kopcom. neviem co to ma spolocne s teplotou motora ale stratu vykonu to vysvetluje. Neviem teraz co skor ci pozret to koleso co by bolo asi najlepsie, ale neviem na co sa zamerat robi to iba jedno koleso. Sundej kolo a prohlídní si brzdu. Zřejmě budeš mít zarezlej pístek a nevrací se. Rozebrat vyčistit a pokud to je vorezlí tak vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.