kikineek1 Vloženo 10. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2011 dobry odpolednunc panove a damy. mel bych dotaz, na stole mam hlavu z moji feldy. uvazuju o tom ze bych ji nechal snizit o 1 mm, ocistil a vylestil ventily. a vylestil kanaly. za prve, ma smysl to delat a kam az se snizenim muzu u feldy dojit aby byla pouzitelna v provozu a neodnesl to motor. a kolik koni zhruba ji pridam??? ,jelikoz je velice lina. jo a kat chci dat taky ven. dik za nazory a odpovedi. :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 (editace) Pokud máš sériový vačkový hřídel, tak to snížení nemá smysl. Musel bys zase odpovídajícím způsobem zmenšit předstih a byl bys tam co teď. Chtělo by to lepší vačkový hřídel. Pokud jsi z Prahy, tak ve Vestci v areálu Safina je Motorexcel, kde ti za 3.300,- bez DPH vezmou tvojí vačku protiúčtem (pokud to není šrot) a dostaneš 265/258 jejich. No a k té je třeba motor dokomprimovat. Pokud máš 50kW motor, tak snížením hlavy o 0,6 mm, pokud 40 kW tak o 1,5 mm. Úprava hlavy je potřebná hlavně v oblasti ventilových sedel - aby se to tam moc neškrtilo - a ne moc v kanálech. Tam jde hlavně o spasování kanálů se sacím a výfukovým potrubím bez hran. A úprava spalovacích prostorů, aby měly pokud možno stejný objem. Pokud bys kanály vyleštil do zrcadlového lesku - drsnost 0,1, zhoršily by se reakce motoru na přidání. Lepší je drsnost tak 0,7 a samozřejmě nemít v kanálech hrany. Když vyndáš katalyzátor, tak motoru spíš pohoršíš. 1,3MPI má relativně velké výfukové kanály a ten protitlak od katalyzátoru mu pomáhá. Editováno: 11. Červenec 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kikineek1 Vloženo 11. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 dik moc za radu. spasuju kanaly na potrubi a trosku je prelestim . vacici menit nechci. zadne velke investice. ale mam palici dole tak jsem uvazoval co zlepsit. a kat chci oddelavat protoze micham etanol. a kat to pry nema rad. uz jsem 1 menil tak at se mi zas nezborti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 No a proč jsi tu hlavu sundaval? Pokud je motor uvařený, tak si radši ještě změř přesahy vložek. Po uvaření bývají hlavně u 2. a 3. válce utopené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kikineek1 Vloženo 11. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 uvareny ne ale zbortil se mi kat a ucpal vyfuk. vyfuk sel pres palici do vody avoda do oleje. uz je to v poho. jako provizorku tam mam palici z facka. ale mam na stole tu puvodni hlavu a je srovnana a ted jsem premyslel ze bych ji dal o 0,5 az 1mm snizit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bzuco Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 ...ja som mal hlavu znizenu tak, ze po kontolnych zvackach uz nebolo ani chyru ani slychu... Bolo to v pohode, ale kazde 2 roky som menil tesnenie pod hlavou a cca po 5 rokoch sa hlava odporucala... Ale auto bolo denno denne tocene do 6k, takze vydrzala dlho... Ak nechces menit vacku + cip + poriadne prisposobit sancie / vyfukove ventily atd, tak cisto znizovat hlavu sa neoplati... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.