Jump to content

jak na hlavu se snizenim???


kikineek1
 Share

Recommended Posts

dobry odpolednunc panove a damy. mel bych dotaz, na stole mam hlavu z moji feldy. uvazuju o tom ze bych ji nechal snizit o 1 mm, ocistil a vylestil ventily. a vylestil kanaly. za prve, ma smysl to delat a kam az se snizenim muzu u feldy dojit aby byla pouzitelna v provozu a neodnesl to motor. a kolik koni zhruba ji pridam??? ,jelikoz je velice lina. jo a kat chci dat taky ven. dik za nazory a odpovedi. :help: :help: :help:

Link to comment
Share on other sites

Pokud máš sériový vačkový hřídel, tak to snížení nemá smysl.

Musel bys zase odpovídajícím způsobem zmenšit předstih a byl bys tam co teď.

Chtělo by to lepší vačkový hřídel.

Pokud jsi z Prahy, tak ve Vestci v areálu Safina je Motorexcel,

kde ti za 3.300,- bez DPH vezmou tvojí vačku protiúčtem (pokud to není šrot) a dostaneš 265/258 jejich.

No a k té je třeba motor dokomprimovat.

Pokud máš 50kW motor, tak snížením hlavy o 0,6 mm, pokud 40 kW tak o 1,5 mm.

Úprava hlavy je potřebná hlavně v oblasti ventilových sedel - aby se to tam moc neškrtilo - a ne moc v kanálech.

Tam jde hlavně o spasování kanálů se sacím a výfukovým potrubím bez hran.

A úprava spalovacích prostorů, aby měly pokud možno stejný objem.

Pokud bys kanály vyleštil do zrcadlového lesku - drsnost 0,1, zhoršily by se reakce motoru na přidání.

Lepší je drsnost tak 0,7 a samozřejmě nemít v kanálech hrany.

Když vyndáš katalyzátor, tak motoru spíš pohoršíš.

1,3MPI má relativně velké výfukové kanály a ten protitlak od katalyzátoru mu pomáhá.

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

dik moc za radu. spasuju kanaly na potrubi a trosku je prelestim . vacici menit nechci. zadne velke investice. ale mam palici dole tak jsem uvazoval co zlepsit. a kat chci oddelavat protoze micham etanol. a kat to pry nema rad. uz jsem 1 menil tak at se mi zas nezborti.

Link to comment
Share on other sites

uvareny ne ale zbortil se mi kat a ucpal vyfuk. vyfuk sel pres palici do vody avoda do oleje. uz je to v poho. jako provizorku tam mam palici z facka. ale mam na stole tu puvodni hlavu a je srovnana a ted jsem premyslel ze bych ji dal o 0,5 az 1mm snizit.

Link to comment
Share on other sites

...ja som mal hlavu znizenu tak, ze po kontolnych zvackach uz nebolo ani chyru ani slychu... Bolo to v pohode, ale kazde 2 roky som menil tesnenie pod hlavou a cca po 5 rokoch sa hlava odporucala... Ale auto bolo denno denne tocene do 6k, takze vydrzala dlho... Ak nechces menit vacku + cip + poriadne prisposobit sancie / vyfukove ventily atd, tak cisto znizovat hlavu sa neoplati...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...