kikineek1 Vloženo 10. Červenec 2011 Vloženo 10. Červenec 2011 dobry odpolednunc panove a damy. mel bych dotaz, na stole mam hlavu z moji feldy. uvazuju o tom ze bych ji nechal snizit o 1 mm, ocistil a vylestil ventily. a vylestil kanaly. za prve, ma smysl to delat a kam az se snizenim muzu u feldy dojit aby byla pouzitelna v provozu a neodnesl to motor. a kolik koni zhruba ji pridam??? ,jelikoz je velice lina. jo a kat chci dat taky ven. dik za nazory a odpovedi. :help: Citovat
Tonda-B Vloženo 11. Červenec 2011 Vloženo 11. Červenec 2011 (editace) Pokud máš sériový vačkový hřídel, tak to snížení nemá smysl. Musel bys zase odpovídajícím způsobem zmenšit předstih a byl bys tam co teď. Chtělo by to lepší vačkový hřídel. Pokud jsi z Prahy, tak ve Vestci v areálu Safina je Motorexcel, kde ti za 3.300,- bez DPH vezmou tvojí vačku protiúčtem (pokud to není šrot) a dostaneš 265/258 jejich. No a k té je třeba motor dokomprimovat. Pokud máš 50kW motor, tak snížením hlavy o 0,6 mm, pokud 40 kW tak o 1,5 mm. Úprava hlavy je potřebná hlavně v oblasti ventilových sedel - aby se to tam moc neškrtilo - a ne moc v kanálech. Tam jde hlavně o spasování kanálů se sacím a výfukovým potrubím bez hran. A úprava spalovacích prostorů, aby měly pokud možno stejný objem. Pokud bys kanály vyleštil do zrcadlového lesku - drsnost 0,1, zhoršily by se reakce motoru na přidání. Lepší je drsnost tak 0,7 a samozřejmě nemít v kanálech hrany. Když vyndáš katalyzátor, tak motoru spíš pohoršíš. 1,3MPI má relativně velké výfukové kanály a ten protitlak od katalyzátoru mu pomáhá. Editováno: 11. Červenec 2011, autor: Tonda-B Citovat
kikineek1 Vloženo 11. Červenec 2011 Autor Vloženo 11. Červenec 2011 dik moc za radu. spasuju kanaly na potrubi a trosku je prelestim . vacici menit nechci. zadne velke investice. ale mam palici dole tak jsem uvazoval co zlepsit. a kat chci oddelavat protoze micham etanol. a kat to pry nema rad. uz jsem 1 menil tak at se mi zas nezborti. Citovat
Tonda-B Vloženo 11. Červenec 2011 Vloženo 11. Červenec 2011 No a proč jsi tu hlavu sundaval? Pokud je motor uvařený, tak si radši ještě změř přesahy vložek. Po uvaření bývají hlavně u 2. a 3. válce utopené. Citovat
kikineek1 Vloženo 11. Červenec 2011 Autor Vloženo 11. Červenec 2011 uvareny ne ale zbortil se mi kat a ucpal vyfuk. vyfuk sel pres palici do vody avoda do oleje. uz je to v poho. jako provizorku tam mam palici z facka. ale mam na stole tu puvodni hlavu a je srovnana a ted jsem premyslel ze bych ji dal o 0,5 az 1mm snizit. Citovat
Bzuco Vloženo 14. Červenec 2011 Vloženo 14. Červenec 2011 ...ja som mal hlavu znizenu tak, ze po kontolnych zvackach uz nebolo ani chyru ani slychu... Bolo to v pohode, ale kazde 2 roky som menil tesnenie pod hlavou a cca po 5 rokoch sa hlava odporucala... Ale auto bolo denno denne tocene do 6k, takze vydrzala dlho... Ak nechces menit vacku + cip + poriadne prisposobit sancie / vyfukove ventily atd, tak cisto znizovat hlavu sa neoplati... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.