Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

dobry odpolednunc panove a damy. mel bych dotaz, na stole mam hlavu z moji feldy. uvazuju o tom ze bych ji nechal snizit o 1 mm, ocistil a vylestil ventily. a vylestil kanaly. za prve, ma smysl to delat a kam az se snizenim muzu u feldy dojit aby byla pouzitelna v provozu a neodnesl to motor. a kolik koni zhruba ji pridam??? ,jelikoz je velice lina. jo a kat chci dat taky ven. dik za nazory a odpovedi. :help: :help: :help:

Pokud máš sériový vačkový hřídel, tak to snížení nemá smysl.

Musel bys zase odpovídajícím způsobem zmenšit předstih a byl bys tam co teď.

Chtělo by to lepší vačkový hřídel.

Pokud jsi z Prahy, tak ve Vestci v areálu Safina je Motorexcel,

kde ti za 3.300,- bez DPH vezmou tvojí vačku protiúčtem (pokud to není šrot) a dostaneš 265/258 jejich.

No a k té je třeba motor dokomprimovat.

Pokud máš 50kW motor, tak snížením hlavy o 0,6 mm, pokud 40 kW tak o 1,5 mm.

Úprava hlavy je potřebná hlavně v oblasti ventilových sedel - aby se to tam moc neškrtilo - a ne moc v kanálech.

Tam jde hlavně o spasování kanálů se sacím a výfukovým potrubím bez hran.

A úprava spalovacích prostorů, aby měly pokud možno stejný objem.

Pokud bys kanály vyleštil do zrcadlového lesku - drsnost 0,1, zhoršily by se reakce motoru na přidání.

Lepší je drsnost tak 0,7 a samozřejmě nemít v kanálech hrany.

Když vyndáš katalyzátor, tak motoru spíš pohoršíš.

1,3MPI má relativně velké výfukové kanály a ten protitlak od katalyzátoru mu pomáhá.

Upraveno od Tonda-B

  • Autor

dik moc za radu. spasuju kanaly na potrubi a trosku je prelestim . vacici menit nechci. zadne velke investice. ale mam palici dole tak jsem uvazoval co zlepsit. a kat chci oddelavat protoze micham etanol. a kat to pry nema rad. uz jsem 1 menil tak at se mi zas nezborti.

No a proč jsi tu hlavu sundaval?

Pokud je motor uvařený, tak si radši ještě změř přesahy vložek.

Po uvaření bývají hlavně u 2. a 3. válce utopené.

  • Autor

uvareny ne ale zbortil se mi kat a ucpal vyfuk. vyfuk sel pres palici do vody avoda do oleje. uz je to v poho. jako provizorku tam mam palici z facka. ale mam na stole tu puvodni hlavu a je srovnana a ted jsem premyslel ze bych ji dal o 0,5 az 1mm snizit.

...ja som mal hlavu znizenu tak, ze po kontolnych zvackach uz nebolo ani chyru ani slychu... Bolo to v pohode, ale kazde 2 roky som menil tesnenie pod hlavou a cca po 5 rokoch sa hlava odporucala... Ale auto bolo denno denne tocene do 6k, takze vydrzala dlho... Ak nechces menit vacku + cip + poriadne prisposobit sancie / vyfukove ventily atd, tak cisto znizovat hlavu sa neoplati...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.