Červenec 23, 201114 r pokud se nemýlím, tak z pohledu ze předu na vozidlo je v levé části za nárazníkem a před podběhem IC....a na něm, v pravém horním rohu u hadice je snímač PS. téma jsi vytvořil 2x, tak to jedno smáznu
Červenec 23, 201114 r prosím Tě, tady ten ventil má označení N75? Jestli ne, mohl bys mi popsat, kde bych ho našel? děkuji Upraveno Červenec 23, 201114 r od David Manek
Červenec 24, 201114 r David Manek: nene N75ka je něco úplně jinýho - je to tzv měnič tlaku zpetneho vedíi zplodin (slouží k regulace turbodmychadla)....napiš sem co máš za motorizaci a rok výroby....FRS a tuším facelift modely už nemají klasický N75, ale vše mají v tzv bloku magnetikéo řízení podtlaku (snad jsem to neskomolil:) ) .....klasická N75 i tento blok se nachází v levém horním rohu motorového prostoru (pohled ze předu od vozidla)
Červenec 24, 201114 r v tom případě máš už ten magnetický blok, konkrétně č. dílu 6Q0906625B...je ve stejným místě, plastová černá krrabička, stejná jako tato: http://www.cc-autodily.cz/ventil-magneticky-1?keyword=6Q0906625B
Červenec 24, 201114 r děkuji. mě to na diagnostice vyhodilo,že je vadný n75 nebo váha vzduchu. ta cena je hrozná. setkal jsi se s tím, že by byl vadný? dík
Červenec 24, 201114 r u těhle bloků jsem ještě žádnej vadnej neviděl....klasiká N75 sem tam odejde (praská tam membránka, nebo stářím už nefunguje jak má)....co dělá tvé auto, netáhne jakmá? jestli máš VAG, udělej LOG skupin 3,10,11 - nejépe na 3-4 kval od 1500-4000otáček do mírného kopce váhu bych zkusil vyčisit, někdy to pomůže...a nic se tím neskazí:
Červenec 24, 201114 r ja se v tom nevyznam, včera jsme to zkoušeli, ted nevim v ktere skupine to bylo, tlak turba byl cca 970mba, propustnost vzduchu cca 860. při jízdě do kopce to v tom vzduchu, kde mělo být cca 1600 otáček bylo nějakych 1200. nevím jestli to nezkomolil, když tak, se omlouvám
Červenec 24, 201114 r z tohohe bohužel nic nevyčtu ....pokud máš VaG, můžu ti napsat co a jak nastavit a hodíš sem výsledek, ale hlavně napiš proč to řešíš?? Auto nejede jak má, je líné, padá do nouzového režimu, nebo proč?
Červenec 24, 201114 r auto mi padlo do nouzaku, rozsvitila se kontrolka motoru. po opetnem nastartovani jelo normalně, ale kontrolka svítila dál. Druhy den po nastartovaní jelo normálně, kontrolka svítila dál. po cca 20 km zhasla. od te doby nic. Tak jsme to dali na diagnostiku, tam byla chyba myslím 17599 (nejsu si jist) Myslím že to bylo napsané špatný snímač plnícího tlaku nebo vaha vzduchu.
Červenec 24, 201114 r tahle chyba tam určitě nebyla....nenapsalo ti to něco ve smyslu "požadovaný tlak nedosažen", nebo naopak "hranice požadovaného tlaku překročena"?? pokud tomu nerozumíš, asi bych to radši dal někomu kdo tomu rozumí, přeci jen není prdel, když ti to při předjíždění padne do nouze....a tímhe způsobem nic nevyřešíme
Červenec 24, 201114 r ja jsem nad tim přemyšlel, dám to někomu kdo tomu rozumí. sice nevím komu ale každopádně děkuji za odpovědi.
Září 7, 201113 r Tak auto jsem měl v RF AUTU. Už toho 9.8. Turbo dle diagnostiky tlačilo o cca 200 mbar mín, než mělo. Celej den se v tom hrabali, turbo, zda je ok, vačka, zda není sjetá, váha vzduchu..... Jediný co našli, tak byli posunutý rozvody o dva stupně.( ty mě měnili v květnu). Nezbylo nic jiného, než nahrát původní mapu ( cca 1 rok chipnutý) a ejhle, vše to pracovalo, jak mělo. Dle vyjádření Dieselpoweru, jednoduchá odpověd: špatnej chip. Doporučujou, když chip, tak fakt jen od lidí, co tomu rozumí. Od tý doby to jezdí bez jakkehokoliv problému. Zatím. (s tím chipem to padlo do nouzáku za celou dobu 3x.)
Červenec 25Čvc 25 Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.