b0b1k4 Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Zdarec kde najdu Snímač, plnicího tlaku fabie 1.4TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 pokud se nemýlím, tak z pohledu ze předu na vozidlo je v levé části za nárazníkem a před podběhem IC....a na něm, v pravém horním rohu u hadice je snímač PS. téma jsi vytvořil 2x, tak to jedno smáznu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 David Manek: nene N75ka je něco úplně jinýho - je to tzv měnič tlaku zpetneho vedíi zplodin (slouží k regulace turbodmychadla)....napiš sem co máš za motorizaci a rok výroby....FRS a tuším facelift modely už nemají klasický N75, ale vše mají v tzv bloku magnetikéo řízení podtlaku (snad jsem to neskomolil:) ) .....klasická N75 i tento blok se nachází v levém horním rohu motorového prostoru (pohled ze předu od vozidla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 v tom případě máš už ten magnetický blok, konkrétně č. dílu 6Q0906625B...je ve stejným místě, plastová černá krrabička, stejná jako tato: http://www.cc-autodily.cz/ventil-magneticky-1?keyword=6Q0906625B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 u těhle bloků jsem ještě žádnej vadnej neviděl....klasiká N75 sem tam odejde (praská tam membránka, nebo stářím už nefunguje jak má)....co dělá tvé auto, netáhne jakmá? jestli máš VAG, udělej LOG skupin 3,10,11 - nejépe na 3-4 kval od 1500-4000otáček do mírného kopce váhu bych zkusil vyčisit, někdy to pomůže...a nic se tím neskazí: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 z tohohe bohužel nic nevyčtu ....pokud máš VaG, můžu ti napsat co a jak nastavit a hodíš sem výsledek, ale hlavně napiš proč to řešíš?? Auto nejede jak má, je líné, padá do nouzového režimu, nebo proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 tahle chyba tam určitě nebyla....nenapsalo ti to něco ve smyslu "požadovaný tlak nedosažen", nebo naopak "hranice požadovaného tlaku překročena"?? pokud tomu nerozumíš, asi bych to radši dal někomu kdo tomu rozumí, přeci jen není prdel, když ti to při předjíždění padne do nouze....a tímhe způsobem nic nevyřešíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.