Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

pokud se nemýlím, tak z pohledu ze předu na vozidlo je v levé části za nárazníkem a před podběhem IC....a na něm, v pravém horním rohu u hadice je snímač ;)

PS. téma jsi vytvořil 2x, tak to jedno smáznu ;)

Vloženo

David Manek: nene N75ka je něco úplně jinýho - je to tzv měnič tlaku zpetneho vedíi zplodin (slouží k regulace turbodmychadla)....napiš sem co máš za motorizaci a rok výroby....FRS a tuším facelift modely už nemají klasický N75, ale vše mají v tzv bloku magnetikéo řízení podtlaku (snad jsem to neskomolil:) ) .....klasická N75 i tento blok se nachází v levém horním rohu motorového prostoru (pohled ze předu od vozidla)

post-25532-0-04350700-1311510357_thumb.j

Vloženo

u těhle bloků jsem ještě žádnej vadnej neviděl....klasiká N75 sem tam odejde (praská tam membránka, nebo stářím už nefunguje jak má)....co dělá tvé auto, netáhne jakmá? jestli máš VAG, udělej LOG skupin 3,10,11 - nejépe na 3-4 kval od 1500-4000otáček do mírného kopce ;) váhu bych zkusil vyčisit, někdy to pomůže...a nic se tím neskazí:

Vloženo

ja se v tom nevyznam, včera jsme to zkoušeli, ted nevim v ktere skupine to bylo, tlak turba byl cca 970mba, propustnost vzduchu cca 860. při jízdě do kopce to v tom vzduchu, kde mělo být cca 1600 otáček bylo nějakych 1200. nevím jestli to nezkomolil, když tak, se omlouvám

Vloženo

z tohohe bohužel nic nevyčtu :help: ....pokud máš VaG, můžu ti napsat co a jak nastavit a hodíš sem výsledek, ale hlavně napiš proč to řešíš?? Auto nejede jak má, je líné, padá do nouzového režimu, nebo proč?

Vloženo

auto mi padlo do nouzaku, rozsvitila se kontrolka motoru. po opetnem nastartovani jelo normalně, ale kontrolka svítila dál. Druhy den po nastartovaní jelo normálně, kontrolka svítila dál. po cca 20 km zhasla. od te doby nic. Tak jsme to dali na diagnostiku, tam byla chyba myslím 17599 (nejsu si jist) Myslím že to bylo napsané špatný snímač plnícího tlaku nebo vaha vzduchu.

Vloženo

tahle chyba tam určitě nebyla....nenapsalo ti to něco ve smyslu "požadovaný tlak nedosažen", nebo naopak "hranice požadovaného tlaku překročena"?? pokud tomu nerozumíš, asi bych to radši dal někomu kdo tomu rozumí, přeci jen není prdel, když ti to při předjíždění padne do nouze....a tímhe způsobem nic nevyřešíme

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak auto jsem měl v RF AUTU. Už toho 9.8. Turbo dle diagnostiky tlačilo o cca 200 mbar mín, než mělo. Celej den se v tom hrabali, turbo, zda je ok, vačka, zda není sjetá, váha vzduchu..... Jediný co našli, tak byli posunutý rozvody o dva stupně.( ty mě měnili v květnu). Nezbylo nic jiného, než nahrát původní mapu ( cca 1 rok chipnutý) a ejhle, vše to pracovalo, jak mělo. Dle vyjádření Dieselpoweru, jednoduchá odpověd: špatnej chip. Doporučujou, když chip, tak fakt jen od lidí, co tomu rozumí. Od tý doby to jezdí bez jakkehokoliv problému. Zatím. (s tím chipem to padlo do nouzáku za celou dobu 3x.)

  • o 13 let později...
Vloženo

Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...