Slavomíre Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 (editace) Mám problém s brzdovým bubnom, nedá sa zložit dole. Je tam totálne zakliesnený, búchanie nepomáha, neni kam poriadne udrieť. Samostav som povolil, malú skrutku vybral. Bojím sa, že ho rozmlátim.... Riešil to už niekto ? Editováno: 23. Červenec 2011, autor: Slavomíre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 predpokladam ze mas povolenu rucnu brzdu mne sa raz podarilo potlacit celust cez otvor z druhej strany, cez ten plech od blatnika. je tam malo miesta, ale stoji to za to skusit. vyber z nich zaslepky, a pevnym, kratkym ale tenkym srobovakom zaberies tak, aby si stlacil celust. potom to pojde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavomíre Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 No, ale ten bubon je totálne spečený spolu s nábojom, to sa ani troška nepohne. Samostav je povolený, koleso sa krúti bez problémov..... tak nie som si istý, že by bolo treba uvolniť čeľuste. To je ako prizvárané. Hmmm.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 aha, taaak. myslel som ze bubon nejde stiahnut koli tomu, ze celust vydrala do neho drazku, teda ze po obvode sa vytvoril taky vystupok koli ktoremu sa neda bubon zosmyknut z celusti. aspon ja to tam mam take. neviem, brzdovu kvapalinu si tam skusal kvapnut? alebo povol aj naboj a stiahnes bubon aj s nabojom. ked to bude vonku, vyklepes naboj z bubna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavomíre Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Do demontáži náboja sa veľmi púšťať nechcem a nie som si istý, či sa to vôbec dá urobiť bez zloženého bubna-rozobratej brzdy.... musím pozrieť literatúru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 (editace) ak ta nedrzia celuste o bubon, naboj zlezie bez problemov s bubonom spolu . celuste pri demontazi naboja neprekazaju. nedavno som robil brzdy, mam to v zivej pamati. praveze aby som mohol zhodit a nahodiut celuste, musel som stiahnut naboj. naboj teda ide dole prvy, celuste ho nedrzia. ide to bez akychkolvek dvoj, ci trojramennych stahovakov. len povolis maticu na hriadeli a stiahnes to cele rukou dole. naboj nie je nasadeny na kuzel tak ako to bolo u stoviek ci stodadsiatok. hriadel fabie ma na zaciatku aj na koci rovnaku hrubku. mam preinstalovany kompjuter a nemam este stiahnutu dielensku prirucku. ak ju niekde pohrabes na nete, uvidis to. mrk tuto temu, je tam foto. vidis, celust je az za nabojom Editováno: 23. Červenec 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavomíre Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Mám nejakú príručku z netu. Jasné, náboj ide dole aj s bubnom, ložisko nevidím..... A potom pri montáži ako s doťahovaním samoistiacej matice ??? Dal si tú istú alebo si kupoval novú ? Mám ju potom len brutálne dotiahnuť alebo je tam nejaká finta ? Vďaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 ja som dal tu istu. odporucaju ju utahovat nejakym momentom, ale momentovy kluc nemam. ked ju utiahnes brutalne, budes citit ze sa toci naboj tazko, pripadne vobec. jednoducho som ju utiahol takou silou, aby sa naboj tocil asi tak isto tazko ako predtym. tot moja finta. bolo to asi v maji, odvtedy som uplne bez problemov nalietal asi 7 tisic km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavomíre Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 No dobre, veď tak to robievam aj ja, teda pri Š120 a Favorite som to robil veľa krát. Zajtra ráno to pôjdem rozobrať, natrepal som tam olejček, tak do rána sa to možno aj povolí.... Ak nie, idem na maticu a náboj. Zatiaľ vďaka. S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 nz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 odporucaju ju utahovat nejakym momentom 70Nm+30° matica by mala ísť nová,ale to záleží na každom ako si to urobí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavomíre Vloženo 24. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 No, nepomohlo nič, musel som to rozobrať spolu s nábojom a ložiskom.... Na stole stačilo pár úderov kladivom a bolo to oddelené. Ale pred tým, ako som to dostal na stôl, som sa ešte potrápil. Nešlo to stiahnuť, čeľuste vydrali bubon a tak sa na okraji bubna vytvorila "príruba", naštartoval som motor a tým aj posilovač bŕzd - zabralo to, brzdový valček nebol taký "tvrdý", pomaly sa mi to podarilo vypáčiť. Vďaka za príspevky. S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mico Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 aj ja som mal problem s pripecenymi bubnami a nedarilo sa mi to ani nijak vypacit. nahneval som sa, nahodil kolesa, dal som kolecko okolo dediny s jemne pritiahnutou rucnou brzdou, bubon sa pekne zohrial a teoreticky sa mal malicko zvacsit. dal som kolesa dole klepol kladivom, jemne zapacil a bubon sa uvolnil. to bolo pred par rokmi. nedavno som zase daval bubon dole a zase nesiel (neobrusil som dosadacie plochy). kedze auto som uz mal zodvihnunte, nechcelo sa mi davat naspat kolesa, pomohol som si propanbutanovym horakom, ktorym som opat bubon nahrial, a ten zase povolil. mozno to nie je super riesenie ale ak sa to inak neda... ved pri brzdeni sa bubon aj tak zahrieva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Pri sundavani bubnu staci lehce povolit stredovou matici a pak auto zvednout a matici odsroubovat uplne pric. Kolo nechat normalne prisroubovane na bubnu, pak staci chytnout za cele kolo a snazit se to trosku rozkyvat a zaroven tahnout k sobe, takhle to jde vzdycny a neni potreba zadny stahovak a hlavne zadne bouchani do bubnu atp. Tim ze je tam to namontovane kolo, tak dostaneme mnohem veci paku a sundame to dolu i s bubnem apsolutne bez problemu. Matice se nova davat nemusi, pokud pouzijeme zajistovaci lepidlo treba Locktite cerveny strong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.