Martinoslav Vloženo 17. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Panove, potreboval bych male rady. Mam moznost sehnat dily, ktere jsou mezi motory 44kW a 50kW rozdilne. Podle chytrych knih se tyto motory lisi v sacim potrubi, vyfukovem potrubi a vacce. Snazil jsem se zjistit detaily, ale potreboval bych par upresneni od zkusenejsich. Saci potrubi z 50kW verze ma vetsi saci kanalky - tam je to jasne. V cem se ale lisi vacka a vyfukove potrubi?? U vyfukoveho potrubi je udajne jina jen litina, ktera ma vetsi kanalky - ma nekdo foto? V cem je jina vacka? Zajima me hlavne to vyfukove potrubi. Za pripadne rady, fota, diky P.S.: Hodily by se i cisla dilu, kdyby nekdo mel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Martinoslav podla mudrej knižky je rozdielne časovanie ventilov 44kw......vyf.v.......otv.45°predHU...........55kw......otv.44°predHU ............................zatv.12°poDU..........................zav.13°poDU .............saci.v.......otv.15°predHU.........................otv.17°predHU ............................zatv.42°poDU...........................zav.40°poDU Uvedene hodnoty časovania su pri zdvihu ventilu0,2mm a maju jednotnu toleranciu 0°plus ninus30 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 17. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Tomu prd rozumim Kde jsou ty ventily a jak se nastavuji?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 hahaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 17. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Dobre, zeptam se jinak. Jake casovani je vyhodnejsi? Da se zmenit? Tehle oblasti fakt prd rozumim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Ktore je lepšie neviem,asi pre každy motor ine a zmeniť sa to asi da len vymenou vačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 17. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2006 Panove, kdo mate etku... Muzete se mi prosim kouknout na cislo dilu 047253033E. Pro jaky je to motor. Jde o vyfukove svody. Pripadne jestli bych mohl poprosit o cisla dilu pro 44kW a 50kW. To, co jsem napsal by melo byt pro 50kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 18. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Je tu nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Kde jsou ty ventily a jak se nastavuji?? Jak se nastavují nevím, ale jsou v motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 18. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Neke, a ja myslel, ze je vozim v kufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 No vidíš, tak jsi si to myslel špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 18. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Je videt, ze i mistr arogantnosti se obcas utne :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 No jo no, co se dá dělat. Až zase příště nebudeš něco vědět, tak se mě zeptej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Podle rozdílného časování se mi jeví, že 44 a 50kw mají jiné vačky. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 19. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 To maji, ale to uz vime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Hlavní rozdíl mezi těmito motory je ten, že vozidlo ozazené tím silnějším motorem, má zpravidla vzadu na štítku na kufru to malinké íčko červené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 20. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 jargoone sorry, ale az si tohle vsichni prectou, tak tenhle prispevek smazu, neva? prijde mi tak trosku, no... infantilni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 20. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 jargoone sorry, ale az si tohle vsichni prectou, tak tenhle prispevek smazu, neva? prijde mi tak trosku, no... infantilni nemazat ! precitaj si svoje zadanie - potrebujem male rady. a jargoon ti predsa taku dal. vsakze ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 20. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 No, radsi bych konstruktivni odpoved, ale budiz. Jsem skutecne poucen cim se zasadne motory lisi. Takze diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbyt Vloženo 20. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 a ja mam MPi 50kW a icko mam cerny, jak to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 20. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 Panove, kdo mate etku... Muzete se mi prosim kouknout na cislo dilu 047253033E. Pro jaky je to motor. Jde o vyfukove svody. Pripadne jestli bych mohl poprosit o cisla dilu pro 44kW a 50kW. To, co jsem napsal by melo byt pro 50kW. Na to číslo dielu hlási "Cislo dilu neexistuje". Určite je to správne číslo? Čísla výfukových potrubí sú označené 047 253 031, verzie pre jednotlivé motory sú: * E - motor 1,0 MPI 37kw (kódy AQV/ARV) * F - motor 1,4 MPI 50kw (kódy AQW/ATZ/AME) * G - motory 1,4 MPI 44kw (kódy AZE/AZF) a motor 1,0 MPI 37kw (kódy AQV/ARV) Aha, tak mám aj rozuzlenie: * 047 253 031E bol prečíslovaný/preznačený na 047 253 033H * 047 253 031F bol prečíslovaný/preznačený na 047 253 033E Takže áno, 047 253 033E sú výfukové zvody pre 1.4 MPI 50kw. A momentálne máš v aute 047 253 031G Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 21. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2006 Ooo, dekuji :worthy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 22. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2006 Rado sa stalo Potom daj vedieť, či ten rozdiel po zmene bude citeľný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 22. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Červenec 2006 Sam jsem zvedavy, saci potrubi uz na me ceka na poste a tohle bych snad objednal pristi tyden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.