Publikováno Červenec 17, 200619 r Panove, potreboval bych male rady. Mam moznost sehnat dily, ktere jsou mezi motory 44kW a 50kW rozdilne. Podle chytrych knih se tyto motory lisi v sacim potrubi, vyfukovem potrubi a vacce. Snazil jsem se zjistit detaily, ale potreboval bych par upresneni od zkusenejsich. Saci potrubi z 50kW verze ma vetsi saci kanalky - tam je to jasne. V cem se ale lisi vacka a vyfukove potrubi?? U vyfukoveho potrubi je udajne jina jen litina, ktera ma vetsi kanalky - ma nekdo foto? V cem je jina vacka? Zajima me hlavne to vyfukove potrubi. Za pripadne rady, fota, diky P.S.: Hodily by se i cisla dilu, kdyby nekdo mel
Červenec 17, 200619 r Martinoslav podla mudrej knižky je rozdielne časovanie ventilov 44kw......vyf.v.......otv.45°predHU...........55kw......otv.44°predHU ............................zatv.12°poDU..........................zav.13°poDU .............saci.v.......otv.15°predHU.........................otv.17°predHU ............................zatv.42°poDU...........................zav.40°poDU Uvedene hodnoty časovania su pri zdvihu ventilu0,2mm a maju jednotnu toleranciu 0°plus ninus30 min.
Červenec 17, 200619 r Autor Dobre, zeptam se jinak. Jake casovani je vyhodnejsi? Da se zmenit? Tehle oblasti fakt prd rozumim
Červenec 17, 200619 r Ktore je lepšie neviem,asi pre každy motor ine a zmeniť sa to asi da len vymenou vačky.
Červenec 17, 200619 r Autor Panove, kdo mate etku... Muzete se mi prosim kouknout na cislo dilu 047253033E. Pro jaky je to motor. Jde o vyfukove svody. Pripadne jestli bych mohl poprosit o cisla dilu pro 44kW a 50kW. To, co jsem napsal by melo byt pro 50kW.
Červenec 18, 200619 r Kde jsou ty ventily a jak se nastavuji?? Jak se nastavují nevím, ale jsou v motoru.
Červenec 19, 200619 r Hlavní rozdíl mezi těmito motory je ten, že vozidlo ozazené tím silnějším motorem, má zpravidla vzadu na štítku na kufru to malinké íčko červené...
Červenec 20, 200619 r Autor jargoone sorry, ale az si tohle vsichni prectou, tak tenhle prispevek smazu, neva? prijde mi tak trosku, no... infantilni
Červenec 20, 200619 r jargoone sorry, ale az si tohle vsichni prectou, tak tenhle prispevek smazu, neva? prijde mi tak trosku, no... infantilni nemazat ! precitaj si svoje zadanie - potrebujem male rady. a jargoon ti predsa taku dal. vsakze ?
Červenec 20, 200619 r Autor No, radsi bych konstruktivni odpoved, ale budiz. Jsem skutecne poucen cim se zasadne motory lisi. Takze diky
Červenec 20, 200619 r Panove, kdo mate etku... Muzete se mi prosim kouknout na cislo dilu 047253033E. Pro jaky je to motor. Jde o vyfukove svody. Pripadne jestli bych mohl poprosit o cisla dilu pro 44kW a 50kW. To, co jsem napsal by melo byt pro 50kW. Na to číslo dielu hlási "Cislo dilu neexistuje". Určite je to správne číslo? Čísla výfukových potrubí sú označené 047 253 031, verzie pre jednotlivé motory sú: * E - motor 1,0 MPI 37kw (kódy AQV/ARV) * F - motor 1,4 MPI 50kw (kódy AQW/ATZ/AME) * G - motory 1,4 MPI 44kw (kódy AZE/AZF) a motor 1,0 MPI 37kw (kódy AQV/ARV) Aha, tak mám aj rozuzlenie: * 047 253 031E bol prečíslovaný/preznačený na 047 253 033H * 047 253 031F bol prečíslovaný/preznačený na 047 253 033E Takže áno, 047 253 033E sú výfukové zvody pre 1.4 MPI 50kw. A momentálne máš v aute 047 253 031G
Červenec 22, 200619 r Autor Sam jsem zvedavy, saci potrubi uz na me ceka na poste a tohle bych snad objednal pristi tyden
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.