Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...
Vloženo

Tak v Roome si za seba pri mojej výške 196 cm sadnem v pohode a v Rapide to také nebolo. Takisto miesto pre nohy pod volantom. Dalej praktickejší kufor, vzadu viacej miesta pre hlavu, posuvné sedadlá aj ked u mna má velke mínus to stredne nepohyblive.

Vloženo

Díky za vaše názory kolegové,nejde mi tak ani o karosérii ta mi celkem vyhovuje, ale ta motorizace 1,4 TDI 59kw/80ps to je fakt na dnešní provoz po dálnicích k ničemu,včera jsme díky svátku byly v pěti lidech ve Vídni a předjížděla mě kdejaká dodávka,a tak jsem pomalu začal uvažovat o jakési změně,rád bych zůstal u koncernu ????? i když co si budeme povídat Hyundai i30 combi 94kw/130ps nafta vůbec nevypadá špatně,a za cenu 440 v plné palbě,oproti Rapidu 1,6Tdi 77kw/105ps za 430 no nevím...uvidíme.

Vloženo

Tak pokud kvuli vykonu motoru tak je to tva volba. Ale ja pokud budu nekdy kupovat dalsi auto tak nejspise pujdu do Yetiho ty zadni sedadla co jsou v Roomstru a Yetim k nezaplaceni a super variabilni.

Vloženo (editace)

no ten motor to je tragedia .. sama  to sa ti ani nedivim ze chces zmenu ..

 

Yeti by bo fajn keby to bolo auto s kufrom .. ale nie je .. 

(najma teraz po FL sa mi paci ten predok :)))

tie varioflex sedacky v rooms su super .. skoda ze to nedali napriklad do Rapid Sapcebacku :)) kde by to pomohlo variovat s velkostou kufra vs. priestor na nohy vzadu kt je nadpriemerny .. a niekedy nieje potreba ..

 

no v zasade ak kufor nepotrebujes tak radsej by som siel do Yeti ako do Rapida 

 

no a co sa tyka hajondajé i30 /kia ceed  .. no v porovnaní s Rapidom  .. asi lepšia volba je H/K .. (bohuzial ... ale je to tak)

Editováno: , autor: LUKY-007
Vloženo

no ten motor to je tragedia .. sama  to sa ti ani nedivim ze chces zmenu ..

 

Yeti by bo fajn keby to bolo auto s kufrom .. ale nie je .. 

(najma teraz po FL sa mi paci ten predok :)))

tie varioflex sedacky v rooms su super .. skoda ze to nedali napriklad do Rapid Sapcebacku :)) kde by to pomohlo variovat s velkostou kufra vs. priestor na nohy vzadu kt je nadpriemerny .. a niekedy nieje potreba ..

 

no v zasade ak kufor nepotrebujes tak radsej by som siel do Yeti ako do Rapida 

 

no a co sa tyka hajondajé i30 /kia ceed  .. no v porovnaní s Rapidom  .. asi lepšia volba je H/K .. (bohuzial ... ale je to tak)

díky za názor to se cenní..jistá možnost by tu ještě byla nechat ho načipovat na 77kw/105ps čož není velký zásah, jak pro motor tak pro peněženku. :kol-59:

Vloženo

Ak dokážeš naďalej žiť s tým, že to má tri valce a trasie sa to ako 50 ročný traktor, tak chipovanie nie je od veci. Náklady pomerne malé, ale motor bude určite živší, a pritom sa s ním bude naďalej dať jazdiť za 4 litre.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

chip na tomhle motoru udělá hodně sám sem to pocítil ve fábce z 59kw na 75kw, i plně naložená do kopce na 5 rychlost v 130km/h zrychlovala a 1.9 TDI jenom čuměli  :kol-48: a ten zvuk motoru to je to poslední asi co bych řešil 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...