edy289CF Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 ahojte potrebujem pomoc mam octavku 1,8 20V turbo inac RS znicoho nic mi zacala oktavka stracat vykon pri dlhej trase ked som trosku viac pritlacil plyn napadlo ma skontrolovat nadobku z vodou ked som v minulosti mal taky problem u BMW tak som ju otvoril a v nadobe sa voda spravala ako ked varite vodu v rych.kanvici plno vzduchu a chladic dole upne studeni ked vzduch vysiel tak voda zacala cirkulovat ale po jazde zase to iste plno vzduvhu tak bolo mi povdane ze je to tesnenie pod hlavou chybne alebo prasknuta hlava vsetko som dal skontrolovat pomenit tesnenia chladic termostat pretlakovat hlavu atd a stale to roby tak nahodov neviete mi niekto poradit pommmmoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 zkontroloval bych vodni pumpu, jestli voda spatne cirkuluje, tak se v motoru zacne varit a to cirkulaci jeste vic zhorsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Tak pokud je motor hodně zahřátý a voda se po otevření nádobky začne vařit, je podle mne normální jev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 jj, pokud je motor hodne zahraty, ale to by nemel studeny chladic (pokud ma v poradku termostat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edy289CF Vloženo 27. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 ahojte skontroloval som vsetko dal som nove rozvody termostat uz druhy a vymenil som aj chladic uz fakt neviem co sa deje ale zistil som to ze ked na aute idem pomali to je mach do 100km tak auto ide pohodovo voda cirkuluje a spusti sa aj chladenie ventilator ale ako nahle mu trosku viac pridam tak je to tu z autom zacne skubat a nepusti ma dalej a uz viem ze je vzduch v chladiacom sisteme bolo mi povedane ze to moze robit aj turbo ked je chladene vodou ked sa ochladzuje ze je tam nieaka vôla alebo prasklina alebo najhorsi pripad ze je prasknuty blok motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 A voda ti mizí nebo je jí pořád stejně? Ještě bych zkusil vyměnit víčko nádobky chladicí kapaliny. To dokáže udělat taky pěknou neplechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 Mě připadá, že řešíš dvě různé věci. Auto jede špatně při velkém zatížení. A druhá věc něco s chlazením. Jak víš, že je problém s chlazením? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edy289CF Vloženo 29. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 (editace) ahoj tak vičko na nadobe som vymenil pomenil som vsetko co sa da a co by mohol bit problem a preco riesim chladiaci sistem lebo vzduch sa mi vytvori hned pred vstupom vody do chladica akurat tam kde je snimac teploty aj ten som vymenil dva krat a stale to iste teplota stale rovnaka a myslim si preto ze je to voda lebo to iste mi robyl bavorak a ked sa prehrial aj ked to neukazal tak voda vyvrela a auto prestalo ist a spomalovalo a to iste mi robi octavka uz som v koncoch a voda mi vobec nemizne len hadice su tak natlakovane ze len cakam ktora streli od tlaku Editováno: 29. Srpen 2011, autor: edy289CF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 a čo tá vodná pumpa,ako tu písal zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edy289CF Vloženo 30. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 vodna pumpa je nova dal som tam pumpu od fy INA a aj kompletne rozvody INA hlava pretlakovana tesnenie a sruby vymenene termostat taktiez viko nadoby nove hadice a chladic novy a dnes som dal aj magneticky ventil a vahu vzduchu novu a je to stale rovnake do 3tis otacok pohoda a nad 3 tis s autom po dlksej trase zacne rhat ide neide vypne turbo ked otvorim vyko nadoby vzduch vyjde a aoto potom slape pokial mu zase nenalozim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.