Lukáš RRs Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 (editace) Ahoj chlapi, mám problém s Octávkou 1 RS AUQ. Když se motor zahřeje, nechám ho běhat na volnoběh a potom přidam plyn tak se opravdu hodně zakouří z výfuku, dým je hustý a bílý. Za jízdy to neděla. Voda neubývá ani trošku, olej v mezích na 10 000km 1l max. Spotřeba je taky ok. Díky za rady Editováno: 30. Srpen 2011, autor: Lukáš RRs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 pochopil jsem, že to necháš na volnoběh zahřát nebo že to necháš běžet už ohřátý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš RRs Vloženo 4. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Už ohřátý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostPhider Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Mi to taky dělalo u 1.6 GLX byly špatné stírací kroužky výměna stála okolo 4500 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finch Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Ahoj,něco podobnýho jsem taky řešil,cca před rokem a něco.Popíšu ti můj problém.Taky mi to za studena nekouřilo ale jk se to zahřálo tak to jelo.Za jízdy skoro ani nekouřilo,nebo minimálně že jsem to ani nepozoroval,ale když jsem zastavil třeba na semaforu nebo na přechodu začalo to ihned hulit,vypadalo to jak když za mnou byla dýmovnice.Nakonec to bylo špatné turbo,byla tam vůle v ložiskách a co jsem tak zjišťoval i přez známého co dělá ve škodovce mechanika,tak prej ještě nikdy neviděl na RS...motor AUQ že by byli špatný stírací kroužky.Protože mi jeden Lojza ze servisu řekl že to jsou pístní kroužky...takže sundání hlavy atd...moc se mi tomu věřit nechtělo proto jsem šel jinam a tam se zjistilo to turbo.Kdyby si měl ještě nějaké otázky tak mi to hoď do SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Juri123 Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 Ano, tento jev skutečně dělá turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsák Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Při kolika stupních okolní teploty se to děje?či dělo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Škodí tento jev něčemu? Taky mi to občas dělá, 2 týdny je to tak nějak v normě, že dým z výfuku sice jde, ale přijde mi to tak nějak v tomto počasí normální (říkal sem si, že se odpařuje voda z výfuku) a z toho jednou nebo dvakrát do měsíce mi to na volnoběh začne hulit jak dýmovnice. Myslel sem si, že je to kvůli tomu, že mám prasklý vlnovec a že si to přisává vzduch.. Ještě tak dělat repas turba kua :-( Znamená to tedy, že jde turbo do kytek? (olej mi skoro neubývá, dolíval sem půl litru oleje po 6500km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš RRs Vloženo 12. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Dával jsem tam olej 0w-40 od Shellu, ten jsem vypustil nalil tam 5w-40 od Castrolu+nějekou příměs a je pokoj. 0w-40 byl asi moc řidký, přece jen to už není žádný mladík. A ohledně té teploty to začalo dělat když se olej zahřál zhruba nad 85 stupňů a čím víc zahřáté to bylo, tak to kouřilo logicky víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 mám tam taky 5W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš RRs Vloženo 13. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2011 Ješte to může dělat regulační ventil odvětrání klikové skříně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.