chairmann Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Zdravím, jezdím Fabkou H-oním T-ři P-ísty, 47 kW a jeden servisák mi doporučil abych po výměně oleje startoval chvilku na slepo s odpojenými cívkami - natlakuje se olejová vana a nedojde k přeskočení řetězu. Prý se to stává často právě po výměně oleje, protože klesne tlak a napínák řetězu se uvolní. Jenomže problém - plastový kryt motoru mám sundaný, ale nemůžu přijít na to, jak odpojit cívky. V různých fórech se dočítám o odpojení ze svorkovnice, ale je to tam tak prapodivně oplastované a nerad bych něco zmršil. S cívkou se nedá hnout, se svorkovnicemi cívek taky ne. Nedají se odpojit ještě někde jinde než jen pod tím plastovým krytem se vzduchovým filtrem? Prosím poraďte, nerad bych slečně F ublížil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 malým šrobováčikom si vycvakni tie plastové príchytky ( v prílohe označené 4 šípkami).. ostane ti to potom tak,ako je to na fotke označené tou červenou elipsou... potom cievky vytiahni ako sa píše tady: http://forum.skodahome.cz/topic/111061-zapalovaci-svicky-na-fabii-12htp/page__p__1534006__fromsearch__1#entry1534006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Co to bylo za blba? Protočit to naprázdno asi jo ale pokud chceš aby to nechytlo tak vyndej pojistku č. 35 tj. vstřikovací ventily a pokud chceš úplnou jistotu tak ještě pojistku č. 52 to jsou ty zapalovací trafa. POZOR až to daj na VAG tak tě to práskne cos udělal. Je to normální práskač všechno si pamatuje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chairmann Vloženo 29. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Pánové děkuji za přínosné příspěvky - oba super, ale využiji spíš odpojení pojistek než vrtání se v motoru. Děkuji ještě jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.