Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

jezdím Fabkou H-oním T-ři P-ísty, 47 kW a jeden servisák mi doporučil abych po výměně oleje startoval chvilku na slepo s odpojenými cívkami - natlakuje se olejová vana a nedojde k přeskočení řetězu. Prý se to stává často právě po výměně oleje, protože klesne tlak a napínák řetězu se uvolní. Jenomže problém - plastový kryt motoru mám sundaný, ale nemůžu přijít na to, jak odpojit cívky. V různých fórech se dočítám o odpojení ze svorkovnice, ale je to tam tak prapodivně oplastované a nerad bych něco zmršil. S cívkou se nedá hnout, se svorkovnicemi cívek taky ne. Nedají se odpojit ještě někde jinde než jen pod tím plastovým krytem se vzduchovým filtrem? Prosím poraďte, nerad bych slečně F ublížil.

Vloženo

Co to bylo za blba? Protočit to naprázdno asi jo ale pokud chceš aby to nechytlo tak vyndej pojistku č. 35 tj. vstřikovací ventily a pokud chceš úplnou jistotu tak ještě pojistku č. 52 to jsou ty zapalovací trafa. POZOR až to daj na VAG tak tě to práskne cos udělal. Je to normální práskač všechno si pamatuje!

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...