Kevvin Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 Osobně jsem byl loni u Sportmotoru a spokojenost .... momentálně do konce dubna 1.8T je za 7tis kč sice tam válcovou zkušebnu nemají, ale jsou schopni ji myslím zajistit. ale ja to stejně nechtěl, protože na brzdě dostane motor a všechno okolo pěkně zabrat. ... záleží jen na tobě, kam s tím zajedeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 No pokud je to s brzdou, tak není problém přece. Výsledek uvidíš, takže ošidit půjde těžko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 Kevvin: ta sleva teď u sportmotoru je lákavá ale asi ji nestihnu Pajk85: no jestli nemaj ochipovanou i tu brzdu ))) ale tak asi to zkusim u nich, hlavně proto že už je v ceně to měření před upravou i teda po, ale aspoň budu vědět kolik tam v sérii ve skutečnosti fakt je jestli není třeba v nečem problém a výsledek by pak nebyl takovej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Heh, ta sleva u sportmotoru už je asi od půlky února. Jen to pořád natahují. Toho bych se nebál . Jinak u sportmotoru mám taky nachipováno. Sice brzdu nemají, ale rozdíl uvidíš ihned po prvním sešlápnutí plynu, o tom žádná. Nemá cenu nevěřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 ok, tak snad jí budou dále protahovat a šel bych tam, mě šlo o to že to chci změřit ještě před upravou jelikož se mi nezdá že to má 110kw zas tak živý to není...nebo jsem si už zvykl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 a když už jsme u toho sportmotoru, přemýšlím jestli na 140kw nebo na 150kw toho se ale bojím nebo to už není takovej rozdíl v životnosti součástek motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 (editace) Tak v první řadě, co máš za motor? Já mám AGU, takže u mě to je 136 kw. Kdybych ale měl cokoliv jiného, tak to 150 kw jistí :-) Jako vem to tak, že se čipují RS, které už tak mají 132 Kw a je to v podstatě ten samý motor až na pár detailů. Takže maximálně to jistí přinejhorším spojka, nebo turbína. Pořád to ale nejsou žádné hrůzy. Sice to štípne, ale po výměně by měl být klid. Všechno je to ale samozřejmě o tom, jak se člověk k tomu motoru chová a jak moc ten výkon využívá. Důležité je, že to pojede skoro jako třílitr a tu radost s toho ti už nikdo neodpáře :-). A navíc 4x4, no co víc chtít? :-). Zrovna tady, nebo na octaviaforu jsem chip na 150 kw od sportmotoru viděl. Zkus pohledat a zeptat se....... Editováno: 27. Duben 2011, autor: Kobrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 ok, díky jo mám ARX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Čistě za sebe ... firmám, které nabízí úpravy desítek značek a stovek modelů a ještě více motorizací už z principu nevěřím a nikdy bych tam nejel, i kdyby to bylo za hubičku. Na Oktě (AGU) jsem měl úpravu 148kW od Motordesign a proti sérii absolutní bomba. Jen to holt časem odnesla spojka, která byla origo a na krouťák větší o 40% není stavěná. A jak píše Kobrik, úpravu poznáš při prvním sešlápnutí plynu a ujetí pár desítek metrů .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 Tak teď sem natěšenej jak malej kluk dnes jsem zkoušel zrychlení z 0 na 100 protože se mi to zdálo líný a nejlepší vysledek mam 8.5s tak podle údajů to je ok že? a lepší teda bylo nechat 2° do 100, když jsem dával 3°tak to bylo pomalejší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 Spíš si zkus pružné zrychlení. Dejme tomu na 4 stupeň z 80 - 120. Sériově už nevím kolik to má být. Tuším něco okolo 9s. U mě po čipu je to cca 5,5 na benzín a 5,8 na LPG :-). Tam se to pozná líp, hlavně tam ti čip pomůže. Jinak ten tvůj čas na sériovku sedí. 110 kw je dobrý, ale rychle si člověk zvykne. Po čipu je to jiný kafe. Ale taky si rychle zvykneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 (editace) Ja mam taky ARX a jak pise Kobrik, jedine 150kw .... ale stejne je tam rozdil jeste podle druhu benzinu ... N95/N98/N100 a navic, ani 140kw ti nabizet nebudou. Ty slevy uz jsou dlouhodobe .... vetsinou je porad posunuji. A to pruzne zrychleni treba na trojku, ctyrku je opravdu znat a je taky pravda, ze si na to rychle zvyknes a neprijdeti to. Poznas to jen, pokus si sednes do jineho auta. Po chipu sednes a hned je to znat .... PS: a to, ze maji v nabidce vice jednotek na chipovani je spise vyhoda a nejak se zivit musi Editováno: 28. Duben 2011, autor: Kevvin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 pružný zrychlení ještě zkusím, no jezdim už jen na Vervu od Benziny(to je asi 98okt??), myslim že je levnější jak V-power racing jinak bych bral ten Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 (editace) Pro zajímavost přihodím údaje, které jsem si před lety stáhnul, ani nevím, kdo nebo která firma to prezentovala. Skutečně zásadní rozdíl je v pružném zrychlení, kdy od 2500 ot. je motor o úplně něčem jiném. Já jsem obecně po úpravě měl pocit, že motor "poskočil" o jeden rychlostní stupeň - po úpravě to na IV. akcelerovalo jako v sérri na III. Jinak ke kvalitnějšímu benzínu - několikrát jsem to zkoušel s přechodem "tam i zpět" s V-P95 nebo N98 a na tomhle motoru jsem objektivně nepoznal rozdíl. A přitom na vyladěné Feldě 1.6 to bylo poznat okamžitě. Zde také zajímavý odkaz: http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=18 Editováno: 28. Duben 2011, autor: Tesna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 výborná tabulka !! moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 A přidám ještě jednu zkušenost - po úpravě je oproti sérii mnohem rozpoznatelnější rozdíl ve výkonu studeného a zahřátého motoru, přičemž o tom, že motor není ještě dobře zahřátý dává vědět nepřeslechnutelné "cavakání ventilů" alias hydroštelů. A ještě něco z archívu: chip2.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 Tesna - já ti člověče nevím, ale podle mě cvakání zdvihátek nemá s čipem nic společného! Nebo se pletu? Jak si to vysvětluješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 tak dnes jsem to měřil na 4° 80-120.........8,08s 60-120........12,20s to vypadá líp než podle té tabulky ještě zkusím 5° Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 (editace) Tesna - já ti člověče nevím, ale podle mě cvakání zdvihátek nemá s čipem nic společného! Nebo se pletu? Jak si to vysvětluješ? Sorry, zapoměl jsem zmínit to nejdůležitější - že to u studeného motoru po chipu dělalo jen pod plným plynem. Takže aspoň člověk věděl, že pokud nechce motor huntovat, tak "radši ještě néé" Zrychlení: Ještě si započítej odchylku 7% na tacho, ověřeno na více autech - při tacho 150 to jede reálně 140 (pro zajímavost TDi 81kW jely jen 132 - 135). Po finální úpravě jsem jen 2x zkoušel sprint v obsadě 1 osoba a bylo to v průměru za 7,5. Víckrát jsem nechtěl trápit spojku. Editováno: 29. Duben 2011, autor: Tesna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 no tak v tom případě by to sedělo tak nějak podle těch údajů i u mě, takže výkon bude asi takovej jakej má být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 No a teď už to jen kapánek poladit a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 Zdravím lidi, chtěl bych se tak optat na názory na chip od Sportmotoru Mají tam asi celoroční slevy, někdy míň někdy víc, třeba teď na 1.8T AGU mají cenu 4999,- což mi příjde docela přijatelné. A tak bych se vás chtěl poptat na zkušenosti těch, kteří si u nich chip nechali udělat. Četl jsem, že tam nemají brzdu, dají vám teda nějaké lejstro s tím na kolik vám to nachipovali nebo jak to tam chodí? Jsou v Praze a já z Opavy takže je to k nim docela štreka tak potřebuju zjistit co nejvíce informací Jestli teda budete mít někdo chuť napsat tak pište Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Ahoj,mě by třeba zajímalo jak to bude s chipem když bych si do auta namontoval jiný větší intercooler,downpipe s rezonátorm místo katalizátoru,odlehčené řemenice,turbo z TT.Poladí mi to na tyhle určité díly ,nebo nahrají jednotku stejně jako na neupravené auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.