Přejít na obsah

1.8T 4x4 chip


Kuči

Doporučené příspěvky

Osobně jsem byl loni u Sportmotoru a spokojenost .... momentálně do konce dubna 1.8T je za 7tis kč sice tam válcovou zkušebnu nemají, ale jsou schopni ji myslím zajistit. ale ja to stejně nechtěl, protože na brzdě dostane motor a všechno okolo pěkně zabrat. ... záleží jen na tobě, kam s tím zajedeš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kevvin: ta sleva teď u sportmotoru je lákavá ale asi ji nestihnu :(

Pajk85: no jestli nemaj ochipovanou i tu brzdu :)))) ale tak asi to zkusim u nich, hlavně proto že už je v ceně to měření před upravou i teda po, ale aspoň budu vědět kolik tam v sérii ve skutečnosti fakt je jestli není třeba v nečem problém a výsledek by pak nebyl takovej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heh, ta sleva u sportmotoru už je asi od půlky února. Jen to pořád natahují. Toho bych se nebál ;) . Jinak u sportmotoru mám taky nachipováno. Sice brzdu nemají, ale rozdíl uvidíš ihned po prvním sešlápnutí plynu, o tom žádná. Nemá cenu nevěřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v první řadě, co máš za motor? Já mám AGU, takže u mě to je 136 kw. Kdybych ale měl cokoliv jiného, tak to 150 kw jistí :-) Jako vem to tak, že se čipují RS, které už tak mají 132 Kw a je to v podstatě ten samý motor až na pár detailů. Takže maximálně to jistí přinejhorším spojka, nebo turbína. Pořád to ale nejsou žádné hrůzy. Sice to štípne, ale po výměně by měl být klid. Všechno je to ale samozřejmě o tom, jak se člověk k tomu motoru chová a jak moc ten výkon využívá. Důležité je, že to pojede skoro jako třílitr a tu radost s toho ti už nikdo neodpáře :-). A navíc 4x4, no co víc chtít? :-). Zrovna tady, nebo na octaviaforu jsem chip na 150 kw od sportmotoru viděl. Zkus pohledat a zeptat se.......

Editováno: , autor: Kobrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čistě za sebe ... firmám, které nabízí úpravy desítek značek a stovek modelů a ještě více motorizací už z principu nevěřím a nikdy bych tam nejel, i kdyby to bylo za hubičku.

Na Oktě (AGU) jsem měl úpravu 148kW od Motordesign a proti sérii absolutní bomba. Jen to holt časem odnesla spojka, která byla origo a na krouťák větší o 40% není stavěná.

A jak píše Kobrik, úpravu poznáš při prvním sešlápnutí plynu a ujetí pár desítek metrů ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď sem natěšenej jak malej kluk :)

dnes jsem zkoušel zrychlení z 0 na 100 protože se mi to zdálo líný a nejlepší vysledek mam 8.5s tak podle údajů to je ok že? a lepší teda bylo nechat 2° do 100, když jsem dával 3°tak to bylo pomalejší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš si zkus pružné zrychlení. Dejme tomu na 4 stupeň z 80 - 120. Sériově už nevím kolik to má být. Tuším něco okolo 9s. U mě po čipu je to cca 5,5 na benzín a 5,8 na LPG :-). Tam se to pozná líp, hlavně tam ti čip pomůže. Jinak ten tvůj čas na sériovku sedí. 110 kw je dobrý, ale rychle si člověk zvykne. Po čipu je to jiný kafe. Ale taky si rychle zvykneš :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam taky ARX a jak pise Kobrik, jedine 150kw .... ale stejne je tam rozdil jeste podle druhu benzinu ... N95/N98/N100 a navic, ani 140kw ti nabizet nebudou. Ty slevy uz jsou dlouhodobe .... vetsinou je porad posunuji. A to pruzne zrychleni treba na trojku, ctyrku je opravdu znat a je taky pravda, ze si na to rychle zvyknes a neprijdeti to. Poznas to jen, pokus si sednes do jineho auta. Po chipu sednes a hned je to znat ....

PS: a to, ze maji v nabidce vice jednotek na chipovani je spise vyhoda a nejak se zivit musi :)

Editováno: , autor: Kevvin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro zajímavost přihodím údaje, které jsem si před lety stáhnul, ani nevím, kdo nebo která firma to prezentovala. Skutečně zásadní rozdíl je v pružném zrychlení, kdy od 2500 ot. je motor o úplně něčem jiném. Já jsem obecně po úpravě měl pocit, že motor "poskočil" o jeden rychlostní stupeň - po úpravě to na IV. akcelerovalo jako v sérri na III.

Jinak ke kvalitnějšímu benzínu - několikrát jsem to zkoušel s přechodem "tam i zpět" s V-P95 nebo N98 a na tomhle motoru jsem objektivně nepoznal rozdíl.

A přitom na vyladěné Feldě 1.6 to bylo poznat okamžitě.

Zde také zajímavý odkaz:

http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=18

post-389-0-90407100-1304008582_thumb.gif

Editováno: , autor: Tesna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A přidám ještě jednu zkušenost - po úpravě je oproti sérii mnohem rozpoznatelnější rozdíl ve výkonu studeného a zahřátého motoru, přičemž o tom, že motor není ještě dobře zahřátý dává vědět nepřeslechnutelné "cavakání ventilů" alias hydroštelů.

A ještě něco z archívu:

chip2.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesna - já ti člověče nevím, ale podle mě cvakání zdvihátek nemá s čipem nic společného! Nebo se pletu? Jak si to vysvětluješ?

Sorry, zapoměl jsem zmínit to nejdůležitější - že to u studeného motoru po chipu dělalo jen pod plným plynem. Takže aspoň člověk věděl, že pokud nechce motor huntovat, tak "radši ještě néé"

Zrychlení:

Ještě si započítej odchylku 7% na tacho, ověřeno na více autech - při tacho 150 to jede reálně 140 (pro zajímavost TDi 81kW jely jen 132 - 135).

Po finální úpravě jsem jen 2x zkoušel sprint v obsadě 1 osoba a bylo to v průměru za 7,5. Víckrát jsem nechtěl trápit spojku.

Editováno: , autor: Tesna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím lidi, chtěl bych se tak optat na názory na chip od Sportmotoru :)

Mají tam asi celoroční slevy, někdy míň někdy víc, třeba teď na 1.8T AGU mají cenu 4999,- což mi příjde docela přijatelné.

A tak bych se vás chtěl poptat na zkušenosti těch, kteří si u nich chip nechali udělat. Četl jsem, že tam nemají brzdu, dají vám teda nějaké lejstro s tím na kolik vám to nachipovali nebo jak to tam chodí?

Jsou v Praze a já z Opavy takže je to k nim docela štreka tak potřebuju zjistit co nejvíce informací :) Jestli teda budete mít někdo chuť napsat tak pište ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,mě by třeba zajímalo jak to bude s chipem když bych si do auta namontoval jiný větší intercooler,downpipe s rezonátorm místo katalizátoru,odlehčené řemenice,turbo z TT.Poladí mi to na tyhle určité díly ,nebo nahrají jednotku stejně jako na neupravené auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...