Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Omlouvam se, ale na začátku jsem neuvedl, ze se jedna o motor 1,4 tdi a tam N75 neni, nebo se mylim? Každopádně se zítra mrknu.

přímo N75 tam není (1.4 PD mají obtokové turbo) = je tam ale ventilový blok (docela drahá sranda cca 3800,-)...tak mrkni na hadičky od něj....

dle mne bude chyba někde kolem toho ventilu (hadičky) nebo čidla na IC.....hoď sem tu závadu co ti vypsal VAg teď

aktualni zavada, co vypsal VAG:

16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal

P0101 - 35-10 - - - Sporadicky

Chyba smazana, vzduch. filtr vymenen, hadicky jsem v ramci moznosti ( kam jsem se dostal ) prosel a zkontroloval vsechny, nic podezreleho jsem nenasel. Tak me jeste napadlo, nemuze to mit neco spolecneho s EGR ( cerny kour + "zakuckani" v nizsich otackach )? Jen nechapu, proc by RJ vyhazovala chybu vahy vzduchu.

ta chyba není jen k váze vzduchu, určitě to EGR dělat může, proto jsem psal mrkni na hadičky (z toho bloku vedou i do EGR)....pokud máš VAG, zkus klidně EGR odpojit a projet (myšleno odpojit hadičku)), chybu si pak smažeš...

lubyk mne přivedl na toto téma.. mám dost podobný problém, jen to lehké kuckání a kouř při rozjezdech nebo sešlápnutí plynu v nižších rychlostech jsem měl jen 1 den, pak jsem ujel asi 100 km na chatu, 10 km před chatou jsem natankoval novou naftu (hladové oko) a po ujetí cca 2 km sama zhasla kontrolka motoru a auto jelo bez chybně, žádné kuckání (jel jsem se zaplou klimatizací), pruké kopce na 2 od 1500 otáček až do 3500 otáček, auto nekuckalo, nekouřilo se z něj.. napadlo mne, zda to nemohl být přetlak v nádrží, který se díky otevření nádrže odstranil a po chvilce jízdy se to teprve v ŘJ smazalo. Jinak váhu vzduchu jsme čistili hned na chatě, ta byla čistá, pro jistotu prostříknuta, vzduchový filtr je v autě cca 8000 km (od poslední výměny oleje), jediné co mne napadá, tak je zanešený EGR, který ještě nebyl čištěn :)

Jinak ten log zkusím s kamarádem taky udělat, avšak nevím, zda jeho PC to umí :) no zeptám se a uvidím a pak sem hodím log :)

to je těžký, jak ucpanej EGR, tak bordel v naftě udělají své...každopádně na EGR můžeš jednoduše mrknout, jak to v něm vypadá.

  • 3 týdny později...

po delsi dobe uz snad muzu tvrdit, ze chyba byla odhalena - po odpojeni EGR (zatim jen vypojena podtlakova hadicka) uz se vaha neozvala, cukani a kourivost taky zmiznuly. Jedine, co me stve je, ze u meho motoru ( ma Euro4 ) zustala "viset" chyba odpojeneho EGR v RJ a sviti na palubovce - to asi poresim casem i s chipem. Kazdopadne velke diiiiky Kibimu za rady a nazory.

Ano, tak musím říct, že po vyčištění EGR a ujetí cca 2000 km se kontrolka nerozsvítila :)

  • 1 měsíc později...

Kontrolka se zase rozsvítila, už několikrát. Většinou to ale po nějakém čase zhaslo, nebo třeba po 7. nastartování. Nyní ale visí už asi po 15. nastartování. Auto jede pořád stejně. EGR vyčištěné, klapka taky. Tak mě napadá co by to ještě mohlo být? Nemusí se ta klapka nějak nastavovat? Zkusím koupit nový vzduchový filtr, jeslti není nějak špinavý nebo tak. Na VAG ohledně měření jsem se ještě nedostal, protože ten kamarád to neumí. Napadá mě zajet ještě kousek do servisu, je tam jeden člen z Octavia clubu, který je prý machr na TDI, tak jestli by to neuměl odhalit. Fakt mě to nebaví jezdit s tou kontrolkou pořád rozsvícenou a čekat, kdy auto klekne nebo se něco posere totálně. Jedině ještě zkusit odpojit to EGR no..

Tak jsem mluvil po telefonu s tím klukem (Garny servis) a říkal, že už tenhle problém řešil a nedá se prý vyřešit. Že to dělal jednomu pánovi, kde mu vyměnit váhu vzduchu, ale po čase to začalo dělat znovu. Že je tam nějaké špatné vedení vzduchu do motoru a hází to tuhle chybu a přitom auto jede pořád stejně. Takže prý buď vyměnit za docela velký pěníze váhu vzduchu a nebo s tím jezdit dál a počkat, až ta váha vzduchu fakt odejde. Ale prý přesné řešení nenašel.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.