Mr.Mira Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 Tak jsem zjistil, ze se konecne na trhu objevilo rozumne velke (nechtel jsem ssebou tahat "obrovsky" pager) bezdotykove dalkove ovladani centralu. link - CZ 100 SMART od Keetecu Protoze po necem takovem uz dlouho touzim, hned jsem ho objednal a tento vikend jsem se dostal k zapojovani. Mam O1 s centralem (komfortka tusim 2,5gen). Prvni problem byl, odemykani CZ (CZ = central.zamykani). Jakozto clovek lina, jsem se snazil pripojit k nejsnaze pristupnym vodicum v prahu u ridice - vodice k zamku kufru. Zamky mam zaslepene, takze jsem to nemohl nijak vyzkouset. Po pripojeni jednoho vodice na kostru (a zavrenych dverich) central zamknul. Nicmene druhym vodicem jsem ho nedokazal odemknout. Ani naprimo na zem, ani pres 180R odpor. Nakonec jsem ze zoufalstvi rozebral pate dvere a vyndal zamek. Tam jsem ale zjistil, ze zamkem taky odemknout nejde - jen zamknout. Po prozvoneni vodice az ke komfortce je jasne ze vodic je v poradku. Tak nevim kde muze byt chyba. Komfortka je to druha, ta stara taky nechtela odmykat (pred lety jsem instaloval GSM GPS lokalizaci a chtel jsem mit moznost pres ni nouzove odemknout auto - nakonec jsem pres relatko pripojil primo zamek kufru a muzu tak odemknout pate dvere nezavysle na centralech a komfortce. A protoze odemykam, vlastne spis odjistuji, jen jeden zamek, jde to i pri hodne vybite baterii), takze hardwarovej problem v komfortce bych asi vyloucil. Napadaji me jen dve moznosti: 1) nejaka softwarova uprava paranoidniho predchoziho majitele, ktery mel zaslepene vsechny zamky a mozna mu to nestacilo ke klidu. Ale to je divne, ze by to delali obe komfortky - ta nova je z vrakace. 2) komfortka ceka pred odemknutim na nejaky sled signalu - resp. nekde v zamcich dveri je neco spatne a ona si mysli ze je odemcino. To ale zase nesedi s tim, ze ovladani pres vodice ve dverich ridice funguje - odemyka/zamyka vcetne dojezdu/stahovani oken... Mate nekdo nejake vysvetleni? P.S. Nakonec jsem rozebral tapec dveri ridice a pripojil se tam, ale je to opruz se sundavanim tapecu, protahovanim dratu pruchodkou a tak Moje zapojeni CZ 100 SMART do O1: pripojne body: plus drat(cerveny) - napajet ocko a na trvale plus - jedna ze svorek c.30 na svorkovnici pod rele boxem (odber ma cela jednotka kolem 10mA, periodicky to kolisa 7-12mA asi podle vysilani privesku) zapalovani(zlutej) - na libovolny drat, kde je plus po otoceni klicku - ja uz ho mel pripravenej, pouzivam ho na podsviceni radici paky a climatroniku, ale jeden takovej je skoro v kazdym konektoru // jednotka ho pouziva na programovani novych ovladacu a pro pripadne zamknuti CZ po nastartovani (a odemknuti pri vypnuti zapalovani) silovy vystup pro smerovky (oranzove) - ty jsem pripojil pres zarezavaci svorkovnice do svazku na volantu co vede k pacce smerovek - jsou to silnejsi cerno/zeleny a cerno/bily drat (nejdriv napichnout zkouseckou proti zemi a zkusit si zablikat, zkousecka bude blikat v rytmu smerovek) zem (cernej) - spojit s spinanymi vodici od relatek (modro/hnedy a zeleno/hnedy), napajet ocko a na kostrici sroub pod volantem (nebo kdekoli jinde) !!! POZOR !!! ta hneda vypada skoro stejne jako oranzova, coz je ale jinej drat - radsi prozvonit proti modro(zeleno)/bilejm se kterejma nesmi bejt v klidu spojenej !!! pri pripojeny jednotce, samozrejme !!! zamknuti (modro/bily) - spojit se slabsim bilo/zlutym ve dverich ridice (pripadne se slabsim bilo/modrym pod krytkou prahu u ridice - pokud funguje) odemknuti (zeleno/bily) - spojit se slabsim cerno/zlutym ve dverich ridice (pripadne se slabsim cerno/modrym pod krytkou prahu u ridice - pokud funguje) ------------------------- To bylo v mem pripade vsechno. Jeste by sel pouzit fialovy drat pro odskoceni vika kufru - fialovy s pojistkou na plus, druhy fialovy na el.magnet nebo motorek centralu pridany do kufru k otviracimu mechanismu. Delsi podrzeni tlacitka na privesku by pak odskocilo kufr. Pri "vytunenych" (opruzinovanych) tlumicich by se mohl i otevrit. Ja si experimenty s otviranim kufru nechavam na pozdeji. Mam v planu kompresurek s malou expanskou (ten uz kvuli poradne houkacce) a dva male pneumaticke valecky pro otvirani i zavirani kufru bez uspineni cloveka Takze snad to nekomu useti hledani v dilenskych priruckach nebo na internetu... -------------------------- seznam "tuningu": O1 sedan 81@110kW TDI, RS brzdy+podvozek KM filter, chladici "zebra" brzd v prednich podbezich (stare kotouce se radi kroutili, ty z RSa uz podobne choutky nemaji a aspon se lip profoukne IC), kozene sedacky + loketka + radicka, cerny interier z RSa a podobne nepodstatne pitomosti... doplnena elektronika: - denni sviceni 5x1W LED v cernem prouzku narazniku hned pod svetly - antiradar Beltronics 975e + laserovy parkovaci asistent vpredu - LED zarovky ve smerovkach (28x3chip LED) + jiny modul blikace s triplingem (programuje se to pres USB, casy, pocty bliknuti atd. Ridi to smerovky i trojuhelnik misto puvodniho blikace, kterej mel s LEDkama problemy. Jen uz nemohu nikde najit vyrobce/prodejce. Pokud by mel nekdo zajem, zkusim doma dohledat v emailech. Cena puvodne asi 750,-) A ty zarovky bych dneska koupil na Dealextreme.com, kde budou ty same tak za tretinu ceny - LED parkovacky (ke xenonum ani nic jineho neslo - cinske 2DIN autoradio (navigace, dvb-t, handsfree,...) s pripojenou parkovaci kamerou schovanou v cernem prouzku zadniho narazniku - zmenene podsviceni interieru na bilo/oranzove (Bile popisky, oranzove ovladaci prvky a rucicky). V planu je inteligentni rizeni podsvitu mikroprocessorem (aby slo regulovat od nuly do maxima) a moznost podsvitit panel pristroju pri otevreni dveri/nastartovani... - LED moduly vlastni vyroby ve vsech vnitrnich svetelkach, kupovane LED sufitky panely ve dverich, kufru a osvetleni SPZ - zadni lampicky s otocenou polaritou a pres diody(1N4007, ale mam tam vsude LED modylu vlastni vyroby. Se zarovkou by se mohla docela hrat) pripojene k prednimu stropnimu svetlu - sviti zaroven s predni lampickou. - voltmetr s bilym LED displayem v krytce nepouziteho tlacitka v liste nad autoradiem - bezdotykove centralni zamykani - GPS GSM lokalizator se zalozni baterii, hlidanim stavu hlavni baterie a moznosti nouzove odemknout kufr pres SMS - cinska HD kamera s SD kartou pro nahravani (v planu je ji kuchnout a umistit vsechny soucastky do stropu - nad zrcatkem by koukala dopredu jen malinka cocka objektivu. Stahovani dat pres PC nebo USB kabel.) v planu: - vylepsene rizeni podsviceni pristrojovky - tlumice pro podepreni predni kapoty (byli zadarmo, tak to zkusim jestli ji udrzej - mereni teploty turbodmychadla (chci pro zajimavost merit teplotu primo na turbu, teplota oleje mi nestaci - palubni PC v kombinaci s vyjizdecim 1DIN dotykovym monitorem se zabudivanym zesilovacem, radiem a vstupem pro couvaci kameru (prehravani cehokoli, navigace, VAG, DVB-T, bluetooth handsfree, Wi-Fi, kamery. Proste pocitac...) - pneumaticke otvirani/zavirani kufru + poradna houkacka (ale to nejdriv zkusim "na stole", jestli to neni blbost) - startovani na otisk prstu. V kombinaci s bezdotykovym centralem uz nebude vubec potreba vytahovat klice z kapsy (ne ze bych je pro jistotu nenosil dal . Jen furt nevim, jestli to nenechat jen na tlacitko blokovane centralem (a verit centralu ze se sam naaahodou neodeemkne ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
torpedox Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 No ja by som osobne radsej isiel do toho "obrovskeho" pageru (tlouštka vetsi o 1cm), nastavit sa da aj tu bezdotykove ovladanie a mnoho dalsich funkcii naproti CZ100 smart. Ale proti gustu....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Mira Vloženo 4. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 (editace) Tohle ma rozmery 45x24x6mm. V lete si to klidne muzu vzit na retizek na krk ...ukaz mi takovej pager. Editováno: 4. Říjen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 8. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2011 Nedavno jsem montoval novou neorigo dalku do O1(98) protoze nove klice jsou k nesehnani tak si koupil neorigo dalku asi za 500,- A mel jsem stejnej problem, zamknout slo ale odemknout uz ne ani natvrdo ani pres odpor. Pak jsem zjistil ze jednotka komfortu se pri pripojeni zamykaciho dratu primo na zem nejak zmagorila a neslo zamykat ani klicem v zamku. Pomohlo vymazani zavad pres VAG a zamykani provadet pres odpor. Od te doby slape normalne. Zkus ty zavady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Mira Vloženo 8. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2011 (editace) Kouknu, ale kdyz jsem to mel naposledy na VAGu, tak v komfortce bylo cisto. A zamykat klicem (resp. dratama od mikrospinacu zamkove vlozky) jde. Ted me jeste stve jedna vec a to automaticke uzamceni po nastartovani. Hezka vec a chtel jsem si ho nechat, nicmene pokud je to zapojeny na central tak jak to mam, tak mi pri zamykani/odmykani blikaj smerovky (rizeny komfortkou). Coz pokud sedim v aute, nebo se uz rozjizdim vypada pekne blbe, takze jsem to zakazal. Jak to resit? Napada me jedine nejaka "releova" logika, ze kdyz je nastartovano tak se bude zamykat ne spinacem ve vlozce, ale zamykacim tlacitkem ve dverich. U odemykani by to muselo bejt podmineny necim jinym, treba klickem v zapalovani)... Nebo nejde v komfortce potvrzovaci signal smerovkama zcela vypnout??? Dik! Editováno: 8. Říjen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.