majkl.s

Uživatel
  • Počet příspěvků

    314
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

14 Dobrá

O uživateli majkl.s

  • Hodnost
    Profesional

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

995 zobrazení profilu
  1. Šroubky jsou pod tím plastem s mřížkama, ten se vyloupne snadno a tam jsou dva torx šrouby. To světlo pak ještě ve stropnici drží na plastových zobáčkách ty stačí lehce odehnout a světlo vypadne úplně
  2. https://byznys.ihned.cz/c1-65767920-evropan-neni-american-volkswagen-mu-kvuli-dieselgate-prodlouzi-jen-zaruku-vozu
  3. Mely by to byt tyto cisla. Ale jsou to jen ty plastove kryty, drzak je zvlast 1K0971813C - je pro HF(zaoblenej kryt) 1K0971813B - je rovny pro zesilovac Na googlu jsou fotky jak to vypada
  4. Nevím jestli anglická verze Yetiho má HF na druhé straně, pokud jo tak použít kryt s anglické verze. Případně tam ještě může být místo HF jednotky zesilovač na sound systém(ten jeho kryt nemá zaoblení). Ale jestli to bude pasovat a hlavně k čemu uchytit těžko říct. Jednodužší bude dvakrát do roka tam vyluxovat ;-)
  5. Pod tim krytem byva jednotka pro Handsfree
  6. Mrknul bych se na ten kompresor, mě odešel v 70tis(po 4letech - auto r.v.2009), prý se tam střihnul nějaký šroub...výrobní vada.
  7. To že není položka podle VIN "vysvícená" znamená jen to že tam z fabriky není namontovaná. Ale, jestli bude pasovat asi nikdo nezaručí...můžou se lišit i ostatní plasty do kterých zapadá že tam třeba pro to nejsou otvory. 9B9 je kód barevného provedení
  8. aautojt: Hlavně že to funguje...ale jak koukam na ty fotky to tlačítko není pro Yetiho
  9. Že by elektromobil co bude představený v Číně? Podle názvu obrázku: Vision E
  10. Jj, funguje samostatne. Hod sem fotku toho tlacitka hlavne ty piny Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
  11. aautojt: Ses si jistej ze to tlacitko mas spravne zapojene? Pokud to funguje jen spolecne se stiskem tl.ESP tak to mas nejak divne zapojene. Podle ceho si to zapoji? Podle schematu na predchozi strance jsou zapojene na tlacitku piny 3,4,5,6 Ani ty barvy co pises nejak nesedi.
  12. No je to varianta, ale v paneláku trošku hůř realizovatelná... EDIT: Tak asi vyřešeno...přímo se škodovkou
  13. Zdravím, nemá někdo k dispozici výkresy motoru Š105/120 nebo aspoň radu kde to sehnat. Nemusí to být přesné strojařské, stačilo by jen nějaké stručné nákresy hlavních dílů s rozměry. Krapet se nudím, a chtěl bych zkusit(možná to ani nezvládnu) vymodelovat a následně vytisknout na 3D tiskárně malej model motoru na stůl Zkoušel jsem hledat po netu a bez výsledku, ještě mě napadlo napsat přímo do Škodovky, ale trošku pochybuju že by je dali k dispozici...i když, kdo ví... Díky za rady
  14. Co jsem tak posbíral info po netu tak údajně teď vývojáři dokážou lépe ovládat vstřiky a tak líp dávkovat palivo...proto to teď tak nějak jde...určitě je to stejně se zavřenýma očima nebo s další ojebávkou. Každopádně chápu proč zpětně neupravovali již vydané SW verze...zbytečné peníze na vývoj které by se jim nevrátily. No, asi měli investovat čas a peníze a napravit to dřív než to prasklo...tak snad pro příště Jen jedinou věc nechápu a to je chování VW v Evropě. Když se nad tím zamyslím, tak podle mě ty auta(motory) získaly homologaci podvodem(i v Evropě) a teď by jim měla být homologace odebrána. VW by měl opětovně absolvovat homologaci s původní verzí SW, ale jen s odstraněnou "podváděcí" částí SW. Pokud by prošel i bez tak OK - v EU nepodváděl, pokud neprojde tak podváděl i v Evropě. Tudíž by se měl přiznat a zachovat se vůči nám "podvedeným" nějak jinak než jen kecama že nepodváděl...když pořád tvrdí že nepodváděl a homologací v EU by prošel tak jako tak, tak nechápu celou akci s upraveným SW, když ten soft podváděl jen během homologace a na silnici se nikdy "cheat" neaktivoval... Každopádně já se teď cítím podvedený tím že VW(Škoda) mi prodala auto které na silnici nemělo nikdy být