majkl.s

Uživatel
  • Počet příspěvků

    323
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

16 Dobrá

O uživateli majkl.s

  • Hodnost
    Profesional

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 155 zobrazení profilu
  1. Jj, koukam a mam tu taky 1.49. Držím palce ať se dílo podaří. Sice teď mam v autě Polar Fis ale DDot byl skvělej v té době a určitě se najde i dnes spousta lidí co by to chtělo do starších aut
  2. No co si tak vzpomínám tak na Octavii(asi jen před facelift) to přes CAN nešlo proto tam byly páčky připojený přímo, jen fabie byla po CANu. Proto jsou i rozdílné verze firmwaru pro Octavii a Fabii, nebo aspoň tak to bylo z počátku. Já to tenkrát kupoval do Fabie a nefungovalo to, musel jsem jet přímo z tvůrcem kterej to v garáži během chvilky zprovoznil i na Fabii a pak to nabízel na fabky dál :-) Každopádně bych se to asi nesnažil okopírovat...přijde mi to zbytečně složitý, v dnešní době je určitě šance tohle vytvořit s jedním mikroprocesorem
  3. Upravil jsem tu jednu fotku o popis pinu a jeste jak jsou zapojeny kabliky do konektoru Zdrojáky nemam, jen několik verzí firmwaru...poslední asi 1.40Beta
  4. Stačí takhle? AT90CAN128-16AU CFAB 2674 M5.0 A82C250 75 11 n6836 NXP 9243A A0 T818 80 P69 Krystal A016.000T Kond 107 10V, 476 16V Dioda SS16 Odpory 393, 103, 5600
  5. Zdravím...kdo tu chtěl fotky vnitřku
  6. Presne tak, pokud se v EU nic nezmeni a auta budou moct dal bez uprav "dozit" tak beru ze VW nic neprovedl. Ale v pripade ze se v EU zacnou tyhle auta bez uprav hromadne vyrazovat z provozu tak VW podvadel i nas a verim ze se na VW snese hromada uz opravnenych zalob. Navic me ve zvacim dopise od Škodovky pisou ze vozidla jsou technicky bezpecne a zpusobile k provozu... Jinak uprave SW bych se vubec nebranil pouze v pripade ze mi nekdo zaruci ze se nic nezmeni(spotreba, hlucnost, vykon a hlavne zivotnost motoru a dilu jako je EGR a DPF nebo vstriku)
  7. Šroubky jsou pod tím plastem s mřížkama, ten se vyloupne snadno a tam jsou dva torx šrouby. To světlo pak ještě ve stropnici drží na plastových zobáčkách ty stačí lehce odehnout a světlo vypadne úplně
  8. Mely by to byt tyto cisla. Ale jsou to jen ty plastove kryty, drzak je zvlast 1K0971813C - je pro HF(zaoblenej kryt) 1K0971813B - je rovny pro zesilovac Na googlu jsou fotky jak to vypada
  9. Nevím jestli anglická verze Yetiho má HF na druhé straně, pokud jo tak použít kryt s anglické verze. Případně tam ještě může být místo HF jednotky zesilovač na sound systém(ten jeho kryt nemá zaoblení). Ale jestli to bude pasovat a hlavně k čemu uchytit těžko říct. Jednodužší bude dvakrát do roka tam vyluxovat ;-)
  10. Pod tim krytem byva jednotka pro Handsfree
  11. Mrknul bych se na ten kompresor, mě odešel v 70tis(po 4letech - auto r.v.2009), prý se tam střihnul nějaký šroub...výrobní vada.
  12. To že není položka podle VIN "vysvícená" znamená jen to že tam z fabriky není namontovaná. Ale, jestli bude pasovat asi nikdo nezaručí...můžou se lišit i ostatní plasty do kterých zapadá že tam třeba pro to nejsou otvory. 9B9 je kód barevného provedení
  13. aautojt: Hlavně že to funguje...ale jak koukam na ty fotky to tlačítko není pro Yetiho
  14. Že by elektromobil co bude představený v Číně? Podle názvu obrázku: Vision E