Přejít na obsah

majkl.s

Uživatel
  • Počet příspěvků

    376
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

3 343 zobrazení profilu

Oznámení majkl.s

  1. majkl.s

    zadní dveře

    Nene...nic není třeba sundavat. Jediny co tak stahnout okno aby to tam mohlo nasoukat do drážky
  2. majkl.s

    zadní dveře

    Už je to pár let co jsem to měnil a Jestli si dobře vzpomínám tak se nemusí nic odstrojovat. Je to v podstatě jen naražený na hranu plechu. První jsem stahoval tu část co je na dveřích od shora až dolu, pak v horní části na krajích je to zacvaklé do dveří(označené na obrázku), a pak už to šlo skoro samo...horní část nad oknem, spodní pod oknem, boky a je to venku. Není to nic složitýho, dá se na to přijít i bez návodu jen je třeba dávat pozor ať se nové těsnění moc nezohýbá(uvnitř těsnění je hliníková výztuha co se snadno ohne). Je to práce na chvilku, nejvíc dá asi zabrat to usazení nového těsnění aby to dobře sedělo.
  3. Já mam takhle (Yeti 2.0 103kW 4x4 2009) SW: 1K0 907 383 E HW: 1K0 907 383 E Kódování: 4100000100000000
  4. Ani já nemam vyřešeno...nové gumy, chvilku klid a po týdnu zase poskakuju. Nechal jsem převážit gumy zase chvilku klid a znova. Jediný řešení u mě je jezdit buď 70 nebo 90-100
  5. Mě se sekal v létě a když se to seklo tak pomohlo mačkat na víčko a zároveň odemykat.
  6. Zkontroloval bych aspoň vizuálně veškerou viditelně dostupnou kabeláž jestli v autě nebyla v autě třeba kuna, mohla překousat kabely od lambda sondy. Tu diagnostiku by to ale radši chtělo, může to bejt prkotina ale klidně i něco většího.
  7. Mozny to bohuzel asi je, s autem neco bylo nez jsem ho koupil(2010), ale netusil jsem ze takhle moc. Je videt ze to vylejza uz z toho plastoveho krytu prahu takze to bude vyhnily vsude. Nu coz, zajedu do servisu a uvidime..pak to necham opravit, jestli to nebude stat ranec.
  8. Wittmann: Jaj sorry, dával jsem to z telefonu a on mi tam dal malou fotku. Už jsou tam lepší fotky
  9. Tohle byla bolest prvních ročníků, to špatné gumové těstnění ve kterém ten hliník co je v gumě vyoxidoval tak že vyžral díru až do laku. Pak bylo nové modifikované těsnění kde už by to být nemělo, ale občas zkontrolovat neuškodí
  10. Jo to nevim, ale asi jo...aspon servisni prohlidky asi bejt musi(pri nich mam dojem ze ma servis kontrolovat i karoserii coz u me asi nedelal). Ale mozna podminkou servisky nejsou, nezjistoval jsem to, ja tam jezdim porad
  11. V servisce mam 12let...pokud to uznaji, ale tady uz pochybuju ze by to uznali
  12. Na jare jsem auto luxoval, ale tohole jsem si nevsiml. Az vcera opet pri luxovani. Ale je fakt ze u spolujezde se moc nepohybuju.
  13. Tak přihodím další místo koroze mého Yetiho. Práh u spolujezdce... :-( Co na to asi řekne autorizák...beztak že je to odřený od bot. Chjo :'(
  14. Jen dodatek: Pozor u pravého světla je ten černo-zelený kablík dvakrát(jeden na blinkr a druhej na denní svícení). Na obou stranách je blinkr v konektoru na světle pin č.9. Platí pro MR2010
  15. Taky ho mám, najeto 198tis a okolo motoru "jen" tři závady 50tis - Snímač rozdílu tlaku pro DPF 90tis - Snímač polohy ovladače plnícího tlaku turba 171tis - Snímač teploty spalin na turbu ve 180tis výměna rozvodů, ale to není závada :-) ve 192tis se mi nedavno poprvé ozval EGR ventil, 3x do nouzáku, ale od té doby je zatím klid a jezdí jakoby nic
×
×
  • Vytvořit nový...