Listopad 30, 201113 r mně by zajímalo co bych ještě mněl upravit na svojí fabce : RS 1.9 96kw motor ASZ, chip na 160 ps / 385Nm zatím vše origoš nový chladiš vzduchu originál , nové těsníci kroužky na saní , olej filtry rozvody atd prostě klasika tak se zeptám pasuje turbo z ARL na ASZ ??? neob je to jiný ??? dík za opovědi
Listopad 30, 201113 r jak to myslíš upravit? pokud na trvanlivost komponentů, tak udělej alespoň lamelky do podběhu - odvětrání IC, protože v létě můžeš na intercooleru smažit vejce (FRs má malý IC kdy po chipu se pěkně hřeje).....jestli myslíš na zvýšení výkonu, tak rozhodně velký vpředu montovaný IC (FMIC) + turbodmychadlo (origo z ARL = Garett 1749VB pasuje bez úprav za origo kkk )....s ARL turbem (VB) se dá dostat na nějakých 180-210PS, výš už to chce hybridní turbo....jinak pak už by to chtělo pomalu začít myslet na spojku (přeobložení lamely HDSkem, keramická spjka) a větší brzdy
Listopad 30, 201113 r Takže pokud to chápu správně tak turbo ARL pasuje na motor ASZ ? , jinak spojka pujde nová ale jaká nemám skušenosti ? jinak motor je natahnuty na chip 160ps což je cca 120 kw / 385Nm da se tohle ještě provozovat z originál chlezením vzduchu ? nebo už je to mooc ? to větrání do podběhu udělám a co se týká brzd tak bych řekl že to originál jsou zcela dostačující aspon z tím výkonem co mám , jak myslíš větší brzdy jako větší prumněr kotouču ? nebo stačí sporty z dražkou nebo dírkama ? jinak turbo Garett 1749VB už mám koupené kolik stojí (přeobložení lamely HDSkem, keramická spjka) ?? cirka
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.