Publikováno Říjen 9, 201113 r zdar mám 1,4 16V 55kw včera mi dělali u nás v servisu rozvody, vše ok. auto jede normálně dobře , stejně jak před servisem , okorát při volnoběhu mi přijde že motor cuká jako by byly malý otáčky. občas když jemě přidám na volnoběh a otáčky padaj, tak spadnou třeba až na 200ot a skoro to chcípne. další věc je že mi palubní počítač ukazuje velkou okamžitou spotřebu když jemě přidám plyn, např. při 40km/h na trojku, tak mi tam skáče 25l atd..... ale jinak auto jede v pohodě bez problému prostě jako před zásahem. malá poznámka , mám to předělaný na lpg , ale děje se to jak při plynu tak benzínu. můžou to bejt svíčky? mám na nich najeto dost.... (cca 25tis) ale že by šli do kopru zrovna při rozvodech....
Říjen 10, 201113 r No já mám ten samý motor co mas ty a po výměně sem nezpozoroval nějakou výraznou změnu snad se mi trochu zdálo že auto jede o něco tišeji jak předtím.Ale možná se mi to jen zdálo.Jinak po rozvodech to jede pěkně jako nové.Nejsem mechanik ale myslím si že to musí byt něco jiného.Jedině zkusit napíchnout na wag možná ti to poví více
Říjen 12, 201113 r Autor takže záhada vyřešena, při výměně se hnulo malinko s vačkou , takže byl špatný předstih.naštěstí jen toto a bez následků......
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.