Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím. Když jsem se vracel z dovolené, tak jsem jel po dálnici a trochu jsem ho protáhl. Chtěl jsem vyzkoušet kolik udělá. Když to mám načipovaný. Na tachometru jsem měl 210km/hod.Najednou jsem cítil jak auto zpomalilo, tak jsem ubral plyn, po pár kilometrech jsem zastavil na benzince, protože se mě zdálo, že přestalo táhnout turbo.

Nechal jsem ho chvíli odpočinout a pak jsem jel a zdálo se mi to celkem dobrý.

Nevíte, co to mohlo být? Čim to bylo zapříčiněno?

octavia kombi BIT POWER 81kw r.99 :unsure:

Pravděpodobně došlo k překročení meze plnícího tlaku, a turbo spadlo do nouzového režimu. Po novém nastartování motoru se to většinou chytne normálně.

Zkus diagnostiku, mělo by to být ve sporadických závadách. Pokud to nezkusíš do 50 nastartování, nebo tak nějak, tak se to samo smaže.

  • Autor

Zdarvím. Díky za radu. Jsem hnedka klidnější. Už vím že ho nebudu příště trápit.Kolik ty jsi zkoušel jet nejvíc svoji octávkou? :)

  • Autor

Zdravím.Byl jsem na té diagnostice, měl jste pravdu s tím plnícím tlakem. Ale nic mě s tím neudělal.Jenom říkal že to tam je.Tak nevím co s tím mám dělat. Furt to hulí jak lokomotiva.

  • Autor

Zdravím,tak mě nikdo ne pomuže stým motorem?Na co bych se měl zaměřit?

octavia kombi81kw :(

jestli to hulí od začátku tak jdi za tím co to čipoval

jestli hulí tak bude zanášet turbo

jestli jezdíš normálně (do cca 3000/ot) a dáš tomu jen zřídka tak ti to turbo zatuhne a bude to padat do nouzáku častěji

jestli tě to sere tak sis měl koupit 90 PS s obyč turbem a nekupovat auto s 110 PS s naklápěcím turbem u který nevyužíjáš výkon a ještě to "očipovat".

jestli to hulí od začátku tak jdi za tím co to čipoval

jestli hulí tak bude zanášet turbo

jestli jezdíš normálně (do cca 3000/ot) a dáš tomu jen zřídka tak ti to turbo zatuhne a bude to padat do nouzáku častěji

jestli tě to sere tak sis měl koupit 90 PS s obyč turbem a nekupovat auto s 110 PS s naklápěcím turbem u který nevyužíjáš výkon a ještě to "očipovat".

a co kdyz mam90ps s naklapecim turbem, takk mam jezdit, jako pan klobouk? -_-

90PS reguluje turbo dřív tam není zanášení tak častý

90PS reguluje turbo dřív tam není zanášení tak častý

a je dobry nejaka prevence?

  • Autor

ale mě to jede lepší, ale kdyš jedu třeba na 4 stupen mam tam 80 kh a chci předjed auto tak na to šlapnu,tak to začne kouřit.Připadá jako dusit začina.

  • Autor

Kdyš jedu normálně tak to ubec nekouří,ale kdyš to potáhnu tak to má zátach pořádnéj ale pak smě zdá že to strácí víkon,a začne se to dusit,kouřit.

Prevence je občas tomu "dát" aby turbo naklápělo a hýbalo se

2 Lube: a co vzduchovej-palivovej filtr?

  • Autor

ten palivovej filtr sem vindal a vipustil,a dal na spátek,vzduchovej je novéj.

  • Autor

Zdravím. Nevíte kolik stojí ten palivovej filtr? lol

  • Autor

zdravím,díky Naldo,akorat nevím asi to bude vono co musím vyměnit.

octvia kombi 81kw

  • Autor

Zdravím,tak sem se dočet že, asi je potřeba vičistit turbo,takže ho vydělat ven a vičistit co vy na to??

octavia kombi 81kw

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.