Slon Vloženo 26. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2006 Nazdar lidi. Koupil jsem od stryca octu 1,6 i r.v. 97. Všechno mám doufam O.K. ale šíleně mi tam řachtí zpátečka. Strejada říkal že mu to dělalo už od výroby a že se s tím vubec nezajimal. Mě ale přijde divné že by neco takého mohla škodovka pustit. Nevíte někdo co to muže mít za příčinu? Normalně všechno funguje jen že ta potvora šíleně řve, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alpaka Vloženo 27. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2006 Nazdar lidi. Koupil jsem od stryca octu 1,6 i r.v. 97. Všechno mám doufam O.K. ale šíleně mi tam řachtí zpátečka. Strejada říkal že mu to dělalo už od výroby a že se s tím vubec nezajimal. Mě ale přijde divné že by neco takého mohla škodovka pustit. Nevíte někdo co to muže mít za příčinu? Normalně všechno funguje jen že ta potvora šíleně řve, Z příspěvku jsem nepochopil jestli máš na mysli řachtání jenom při řazení, nebo i v průběhu couvání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 27. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2006 Mě zo taky šíleně rachtá, ale jen při couvání, při řazení je to v poho, tak doufám že to vydrží a neroskočí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vašek Vloženo 27. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2006 Taky mi rachotila zpátečka při couvání, jako když se točí řehtačkou. Byl vylomený zub na kole zpátečky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 28. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2006 1,6 75kW, pri pokusu o razeni zpatecky obcas starsnej zvuk, jakobez spojky, pritom ji mam na podlaze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 29. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 rozhodně zkusím vyměnít olej v převodovce, snad by to mohlo trošku utichnout, skusim a uvidímem ale rozhodně nebudu měnit nebo opravovat převodovku-to by bylo tisíc !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 29. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 mě výměna ojele nepomohla,můžeš zkusit,ale já bych ho už neměnil,jestli má objetou zeměkouli už ji pomůže jenom výměna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 29. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 NO ono řinči jako by tam nebyl olej ale jenom při couvání. Ma najeto postivých 95 tis. takže nějak opotřebovaná být nemůže. Takže nejsem sám? A dělá vám to od vroby nebo to začalo až teď někdy? Mě je totiž divné žeby to jen tak pustili do oběhu, přece evidentně v ní není něco o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 29. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 NO ono řinči jako by tam nebyl olej ale jenom při couvání. Ma najeto postivých 95 tis. takže nějak opotřebovaná být nemůže. Takže nejsem sám? A dělá vám to od vroby nebo to začalo až teď někdy? Mě je totiž divné žeby to jen tak pustili do oběhu, přece evidentně v ní není něco o.k. Me to dela od vyroby, ale ne pri kazdem pokusu o zarazeni... Udajne SDI a 1,4 a 1,6MPI jsou prevodovky shity, je v ni nejaky problem, uz jen to, jak jde radit 1-ka a 2-ka oproti jinym, takze se tim jiz vice nezabyvam.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 29. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 určo to když zastavíš a hodíš zpátečku a chrapne to má dost do činění s olejem,správně máš zastavit,sešlápnout spojku,počkat cca 3sekundy a pak zařadit zpátečku,a nechrapne to nikdy,,u nákladního je to cca 5s,,,má to určo souvislost s hustotou oleje,zastavíš,sešlápneš a do těch třech sec.se ta nějaká hřídel co se točí,,,dotočí a pak to nechrapne,,po výměně oleje to za studena přestalo,ale když jezdím peklo,zastavím sešlapnu a hned ji tam vrazim...křáp.......v nákladním dvojnásob...KŘÁÁPP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 29. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 určo to když zastavíš a hodíš zpátečku a chrapne to má dost do činění s olejem,správně máš zastavit,sešlápnout spojku,počkat cca 3sekundy a pak zařadit zpátečku,a nechrapne to nikdy,,u nákladního je to cca 5s,,,má to určo souvislost s hustotou oleje,zastavíš,sešlápneš a do těch třech sec.se ta nějaká hřídel co se točí,,,dotočí a pak to nechrapne,,po výměně oleje to za studena přestalo,ale když jezdím peklo,zastavím sešlapnu a hned ji tam vrazim...křáp.......v nákladním dvojnásob...KŘÁÁPP Rozumim o cem mluvis, po trech vterinach to vazne nedela... Jinak me casto KRAP... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 29. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 Rychlostní stupně "do předu" jdou potichu jen ta zpátečka při jízdě do zadu pořád rachoti. Se mi jen zdálo jestli tam nahodou není nějaka vada která by se pak později mohla projevit nějakým rozpadnutím. abych moh za včasu shánět nějakou novou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 31. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2006 Taky mě zajímá jak mi dlouho vydrží.Rachtání při couvání poutá pěknou pozornost, to tam nemusím mít ani laďák, ale už jsem si zvykl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richie Vloženo 25. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2006 Ahoj pánové, s převodovkou jsem měl také problémy. Mám 1.9 SDi. Jak už tady někdo vypsal ty druhy Octavií, tak mají převodovky z Golfů II. Mechanik volal přímo do Škodovky a tam mu to řekli. V jednom servisu se mu dokonce přiznali, že za týden udělají tak 2 auta týdně se závadami na těhle převodovkách. Já jsem tam šel na výměnu rozvodového řemene. Místo 6 tisíc nebo 7 tisíc jsem tam do dnešního dne nechal 38 tisíc. A to už nechodím do autorozovaného servisu. Takže: v přecodovce ruply nýty, který byl tak silný, že dokázali převodovku prorazit, z tý vytekl olej přímo na spjku, takže nová spojka byla nutná :-(. Když se podařilo vyměnit nýty a zacelit díru v převodovce, tak se zsjitilo, že se musí dát i nová šoupátka na řazení, protože nové díly se neskamarádily se starýma. Prostě nešlo řadit 1-2, 3-4, 5-4 takže teď mám repasovanou převodovku. Myslím si, že byse Škodovka měla chytit za nos a vzít to jako svojí závadou, když do toho dávají takový krámy německý, který prd vydrží. A nejsem fakt sám. Týdně minimálně dvě na tuhle opravu. Richie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 25. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2006 nevim nevim, zatim zadny problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destructor Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 ženě na její oktávce (1999/74KW) rupl diferenciál. Problém byl ten, že tam původně dávali nějaké slabší z 66KW motorů ale pro tyhle silné motory to bylo na houby a tak zhruba od roku 2000 tam začali dávat silnější. Tak mi mechanik kupil jiný - silnější na vrakáči za 3.000,- a pohoda ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.