Přejít na obsah

Převodovka 1,6 i


Slon

Doporučené příspěvky

Nazdar lidi. Koupil jsem od stryca octu 1,6 i r.v. 97. Všechno mám doufam O.K. ale šíleně mi tam řachtí zpátečka. Strejada říkal že mu to dělalo už od výroby a že se s tím vubec nezajimal. Mě ale přijde divné že by neco takého mohla škodovka :skoda: pustit. Nevíte někdo co to muže mít za příčinu? Normalně všechno funguje jen že ta potvora šíleně řve,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar lidi. Koupil jsem od stryca octu 1,6 i r.v. 97. Všechno mám doufam O.K. ale šíleně mi tam řachtí zpátečka. Strejada říkal že mu to dělalo už od výroby a že se s tím vubec nezajimal. Mě ale přijde divné že by neco takého mohla škodovka :skoda: pustit. Nevíte někdo co to muže mít za příčinu? Normalně všechno funguje jen že ta potvora šíleně řve,

Z příspěvku jsem nepochopil jestli máš na mysli řachtání jenom při řazení, nebo i v průběhu couvání :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO ono řinči jako by tam nebyl olej ale jenom při couvání. Ma najeto postivých 95 tis. takže nějak opotřebovaná být nemůže. Takže nejsem sám? A dělá vám to od vroby nebo to začalo až teď někdy? Mě je totiž divné žeby to jen tak pustili do oběhu, přece evidentně v ní není něco o.k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO ono řinči jako by tam nebyl olej ale jenom při couvání. Ma najeto postivých 95 tis. takže nějak opotřebovaná být nemůže. Takže nejsem sám? A dělá vám to od vroby nebo to začalo až teď někdy? Mě je totiž divné žeby to jen tak pustili do oběhu, přece evidentně v ní není něco o.k.

Me to dela od vyroby, ale ne pri kazdem pokusu o zarazeni... Udajne SDI a 1,4 a 1,6MPI jsou prevodovky shity, je v ni nejaky problem, uz jen to, jak jde radit 1-ka a 2-ka oproti jinym, takze se tim jiz vice nezabyvam.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určo to když zastavíš a hodíš zpátečku a chrapne to má dost do činění s olejem,správně máš zastavit,sešlápnout spojku,počkat cca 3sekundy a pak zařadit zpátečku,a nechrapne to nikdy,,u nákladního je to cca 5s,,,má to určo souvislost s hustotou oleje,zastavíš,sešlápneš a do těch třech sec.se ta nějaká hřídel co se točí,,,dotočí a pak to nechrapne,,po výměně oleje to za studena přestalo,ale když jezdím peklo,zastavím sešlapnu a hned ji tam vrazim...křáp.......v nákladním dvojnásob...KŘÁÁPP B)B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určo to když zastavíš a hodíš zpátečku a chrapne to má dost do činění s olejem,správně máš zastavit,sešlápnout spojku,počkat cca 3sekundy a pak zařadit zpátečku,a nechrapne to nikdy,,u nákladního je to cca 5s,,,má to určo souvislost s hustotou oleje,zastavíš,sešlápneš a do těch třech sec.se ta nějaká hřídel co se točí,,,dotočí a pak to nechrapne,,po výměně oleje to za studena přestalo,ale když jezdím peklo,zastavím sešlapnu a hned ji tam vrazim...křáp.......v nákladním dvojnásob...KŘÁÁPP B)B)

Rozumim o cem mluvis, po trech vterinach to vazne nedela... Jinak me casto KRAP... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj pánové,

s převodovkou jsem měl také problémy. Mám 1.9 SDi. Jak už tady někdo vypsal ty druhy Octavií, tak mají převodovky z Golfů II. Mechanik volal přímo do Škodovky a tam mu to řekli. V jednom servisu se mu dokonce přiznali, že za týden udělají tak 2 auta týdně se závadami na těhle převodovkách. Já jsem tam šel na výměnu rozvodového řemene. Místo 6 tisíc nebo 7 tisíc jsem tam do dnešního dne nechal 38 tisíc. A to už nechodím do autorozovaného servisu. Takže: v přecodovce ruply nýty, který byl tak silný, že dokázali převodovku prorazit, z tý vytekl olej přímo na spjku, takže nová spojka byla nutná :-(. Když se podařilo vyměnit nýty a zacelit díru v převodovce, tak se zsjitilo, že se musí dát i nová šoupátka na řazení, protože nové díly se neskamarádily se starýma. Prostě nešlo řadit 1-2, 3-4, 5-4 takže teď mám repasovanou převodovku. Myslím si, že byse Škodovka měla chytit za nos a vzít to jako svojí závadou, když do toho dávají takový krámy německý, který prd vydrží. A nejsem fakt sám. Týdně minimálně dvě na tuhle opravu. Richie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ženě na její oktávce (1999/74KW) rupl diferenciál. Problém byl ten, že tam původně dávali nějaké slabší z 66KW motorů ale pro tyhle silné motory to bylo na houby a tak zhruba od roku 2000 tam začali dávat silnější. Tak mi mechanik kupil jiný - silnější na vrakáči za 3.000,- a pohoda ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...