Přejít na obsah

PetrHrudka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli PetrHrudka

  • Narozeniny 4. Říjen

Návštěvy profilu

415 zobrazení profilu

Oznámení PetrHrudka

  1. Ahoj autíčkáři, začíná mě zlobit spodní kryt motoru. Před nějakou dobou schytal kámen, naštěstí zbytek podvozku je cajk. A nějak se nalomil a dělá rachot a občas škrtne o cestu. A tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte jak ho sundat? Koukal jsem na to a nevím jak. Předem moc děkuji za tipy. Oprava: Mám Octavii 4 RS 2.0 TSI.
  2. ještě dodám, že mám vyhlídnuté tyto: PIRELLI CINTURATO P7 225/45 R 18 95Y co si o nich myslíte? díky za rady 😁
  3. Zdravím všechny, na příští letní sezónu budu potřebovat nové letní pneumatiky na moji Octavii IV RS. Na internetu jich je nepřeberné množství a je složité se v tom vyznat. Pokud by jste někdo měl vyzkoušené dobré pneu, budu rád za jakýkoliv tip. Ovce je čistokrevná, tudíž předohrab a pneu potřebuji v rozměru 225/45 R18 95Y. Byť je to RSo, žije se mnou spíše poklidný život a nepotřebuje extra sportovní pneumatiky, ale občas se samozřejmě rád svezu trochu rychleji. Spíš mi jde o co možná nejnižší hlučnost a nízký vliv na spotřebu. Především ale o vynikající přilnavost za sucha i mokra a o nic horší celkové jízdní vlastnosti. Pokud by kdokoliv tedy měl jakýkoliv tip, budu moc rád. Díky 😁
  4. Tak očividně s tím mám spíš duševní problém 😂 Koupím si symetrický pneu a basta fidli Ale děkuji za odkazy na pěkné články 👍
  5. například u této je jedno zda-li přijde na levou či pravou stranu, vzorek bude pořád stejným směrem
  6. mám fotku, sice ne z mého auta, ale přesný typ pneumatiky sedí. Jde mi o to, že pneumatika má určenou stranu, INSIDE/OUTSIDE a tu když vezmeme a dáme ji na obě strany auta, tak se vzorek na té druhé "otočí" Na fotografii jsou na levé straně ty zahnuté drážky, pokud bude pneu na pravé straně, prvně do kontaktu se zemí přijde špička výřezu na středu pneumatiky a postupuje směrem k zakončení drážky na straně kola, pokud ji dáme na levou stranu první se země dotkne okraj a postupuje směrem k špičce drážky na středu pneumatiky. Je jasné, že pneumatika může správně fungovat jen na straně pravé
  7. nedává to smysl, pneumatika byla přeci navržena na to, aby projížděla sněhem jako nůž máslem. když její vzorek má nějaký směr, takový který při správném směru "krájí" sníh, nemůže přeci ani zdaleka tak dobře fungovat při opačném směru rotace. Ty drážky to dávají naprosto jasně najevo, že to nemůže pořádně fungovat. Vidím to tak, že tuhle sezónu snad přežiju a na tu příští si koupím takové, u kterých je jedno, jestli je na pravé nebo levé straně. Třeba Polaris 5. Za chvíli mám ty fotky...
  8. Dobře, splaším foto ještě dodám, co se týče outsine/inside strany tak to odpovídá na všech 4 kolech.
  9. Zdravím, nedávno jsem svoji Octavii 4 RS přezouval na zimní kola. Všiml jsem si, že zakoupené, obuté disky jsou jen na jednu stranu auta. U disků mi to nevadí, a myslím, že tak je to správně. Proč by Škoda vyráběla disky na levou a pravou stranu auta... Ale co mě zarazilo byly obuté pneumatiky. Podle mého usouzení (dle směru vzorku a nápisů) jsou pouze 2 z nich obuté správně, na pravé straně. Na levé straně vlastně jezdí pořád na "zpátečku". Ať jsem hledal, jak jsem hledal, šipku, která určuje směr rotace jsem nenašel. Na mém předešlém autě jsem to neřešil, vzorek byl stejný jak na pravé a levé straně. Docela se bojím o to, jakou budou mít ty dvě, na druhou stranu obuté pneumatiky přilnavost, schopnost zatáčet a hlavně brzdit nejenom na sněhu. Nemáte s tímto někdo zkušenost? Budu rád za jakoukoliv odpověď. Díky
  10. Zdravím, před nedávnem jsem si pořídil Škodu Octavii 4 RS s motorem 2.0 TSI 180Kw DSG. Rád bych věděl, co je to přesně za převodovku. (DQ 200, DQ250 a podobně) Před Octavií jsem měl Scalu MonteCarlo 1.5 TSI 110Kw s manuálem, u které byly všechny tyto informace, alespoň pro mě, lehce dohledatelné na internetu. Pokud by někdo z vás věděl, budu moc rád. Někde na internetu jsem našel chaotickou tabulku, která moje domnění o přesném typu DSG v mé Octavii totálně vyvrátila. Jediné co teď vím jistě, že moje DSG má 7 stupňů. Jestli má spojky suché nebo mokré už netuším. budu rád za jakékoliv odpovědi. Díky 😁
  11. Jasný, díky moc za upozornění, budu si dávat bacha 🫡
  12. Díky, díky. Jak smažu tu citací? Jsem na mobilu a stáhla se mi nějaká internetová aplikace a možnost to smazat nějak nevidím
  13. Díky za tip, taky mám elektrické víko kufru. Zkusím se podívat na ten zámek. Jak jsi to seřizovat ty? Nebo v servisu? Nebo nějaký YouTube návod xD ?
  14. Zdravím, (Škoda Scala 1,5 TSI 2018, 17") V poslední době se mi z kufru ozývají takové tupé, hlasité, plastové bouchání, skoro až rány. Hlavně při přejezdu nerovností. Prošel jsem už všechny fóra se stejným tématem. Ale žádné z řešení jaksi nepomáhá. Proto zakládám nové téma, protože i tady, u nás škodováků, se to řešilo naposledy před 12 lety :) jestli někdo nepřišel na něco nového u takovýchto novějších aut. Zkoušel jsem fakt už úplně všechno... Rezerva, nářadí, papundekl v kufru, upevnění výfuku, stabilizátoru, tlumičů, různé zámky na dveřích, platové obložení interiéru, rámeček SPZ, zadní nárazník, sjeté desky taky nejsou, světla i odrazky taky drží. Taky jsem zkoušel křížit nápravy a houpat s autem. A výsledek? Úplný ticho. Fakt už nevím co s tím. Očekával bych že u takovýchto (novějších) aut už by nic takového klepat nemělo. Jen už se poslední měsíce smiřuji s tím, že to je prostě levný auto a nemůžu čekat klid jak v Rollsu či A8L a podobně... Jen mi to prostě neskutečně deptá mysl. Hlavně tam mám ještě skvělý násobič toho hluku - střešní okno takže ty rány jsou fakt neskutečně hlasitý. Je to spíš podobný zvuk jak když je povolené kolo nebo tak něco... Jak psali na nějakém fóru teplota čas ani moje nálada na to vliv nemá :)) To jestli je nádrž plná nebo ne je tomu zvuku taky jedno. Rychlost taky - prostě buší to furt, ale kmitočet těch ran se zvýší při pomalé jízdě po nerovnostech viz silnice Josefov :)) Jinak si to jednou zakřicí i na dálnici při spoji asfaltu. Kdybyste měli nějaké nové typy a poznatky, budu FAKT MOC RÁD. Předem díky
×
×
  • Vytvořit nový...