Pavel Hruška Vloženo 25. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2011 Zdravím, pročítal jsem už několik topiců na toto téma, ale přeci jen jsem tam nenašel úplně všechno. Měl jsem na prohlídce před koupí 1.9 TDI 66kw 330tis km a servisák jako na první věc šel sundat hadici sání od turba a prstem vytáhnul z hrdla sání celkem dost oleje. Říkal, že je to hodně špatné a v podstatě začátek konce motoru. Ukázal mi pak celou cestu od turba zespodu a vše bylo dost od oleje. Protože mám informace o stavu auta, tak vím, že nežere nějak závratně olej (nedolívá se víc než je u Oct běžné), původní turbo měněno při 200tis. Auto táhne normálně, spotřeba cca 5l, turbo si hvízdá tak, jak u všech ostatních Oct, co jsem měl možnost jezdit. Zajímá mne tedy názor, zda je věc opravdu tak vážná (píše se tady dost, že olej v sání je vcelku běžná věc) a to i v případě, že se nijak moc neztrácí olej. A jestli opravdu olej v sání může mít až takový likvidační vliv na motor (popř. zda se dá nějak určit, kdy už je to fakt hodně). Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.