Malta Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 no chtělo by to prvně udělat základní nastavení klapky, čidlo bych asi neřešil. To kolísání dělá klapka. Co je myšleno okolím Brna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuji Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 (editace) Pokud to je do 50km od Brna, tak je to pro me okoli Brna. Editováno: 12. Únor 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 bydlím 60km severně, ale jezdím do práce do Kuřimi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
favo.1 Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 (editace) Pokud vyčistíš u feldy 1.3 MPi klapku tak v 99% případů musíš udělat nové nastavení přes VAG. Je to práce na 3 minuty. Pokud tohle nepomůže je nutné udělat vymazání adaptačních hodnot (reset ŘJ) To je práce na cca 10-15 minut a poté znovu udělat základní nastavení klapky. Problém u 1.3 MPi je v tom, že na klapku fouká mastný vzduch z odvětrání klikové skříně a klapka se špiní a protože má vstřikovače benzínu až na konci sání, tedy za klapkou, tak není klapka neustále čištěna benzínem jako u 1.3 BMM. Druhý problém je v tom, že řídící jednotka si umí klapku nastavit jen v případě, že se stále víc zanáší a propouští méně vzduchu na volnoběh, ale bohuže to už neumí zpětně. Proto je třeba nastavit toto přes VAG. Jinak reset VAGem neuděláš, je na to prográmek který se dá stáhnout grátis od výrobce. Editováno: 17. Únor 2011, autor: favo.1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 asi myslíš tento http://www.motordiag.cz/msm ... no sice jsi to hezky fujimu napsal, ale toto mu nepomůže, potřebuje někoho s káblem a prográmkem okolo Brna, kdo by mu to byl ochoten udělat . Takže Fuji, pokud je to ještě aktuální a vyhovovala by ti ta Kuřim, tak kterýkoliv čtvrtek kolem 17. hodiny je možný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
favo.1 Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Napsal jsem to hlavně proto, aby nepátral po snímačích a všem možném a nemožném. Konečně taky jsem mohl napsat, že vše potřebné mám a pohybuji se Brno - Blansko denně, což je 60 km okolo Brna. Ovšem je potřeba upozornit, že pokud je v háji potenciometr ve škrtící klapce tak mu nepomůže ani jedno ani druhý a nezbývá než výměna klapky. Pokud tedy nezná někoho kdo klapku otevře a zmíněný potenciometr vymění. Tady jsem nový a zaregistroval jsem se jen proto abych tomuto člověku mohl odpovědět. Doma jsem tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuji Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Díky za cenné rady a připomínky. Ten prográmek by nebyl ani takový problém,pže noťas mám (takže stáhnout bych to zmáknul). Jen ten kabel. Na ten potenciometr bych si potom i možná troufnul, pokud bych se někde na netu dopátral jak na to (Věci rád rozmontovávám už odmalička) To Malta : Diky za nabídku, pokusím se na příští týden uvolnit tak abych dorazil do Kuřimi. Ještě to potom potvrdím. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 (editace) O.K., dej vědět nejpozději ale do středy, abych si vzal noťas a kabel, standardně je nevozím jinak, když už máš noťas, tak pokud by jsi chtěl kabel, tak si ho kup klidně tady (taková pálka to zas není ) , já ho mám také z tama a i od toho prodejce, prográmek si stáhneš a VAG 3.04 se dá také bez problémů sehnat, pro jakýkoliv problém do budoucna Editováno: 18. Únor 2011, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 Napsal jsem to hlavně proto, aby nepátral po snímačích a všem možném a nemožném. Konečně taky jsem mohl napsat, že vše potřebné mám a pohybuji se Brno - Blansko denně, což je 60 km okolo Brna. Ovšem je potřeba upozornit, že pokud je v háji potenciometr ve škrtící klapce tak mu nepomůže ani jedno ani druhý a nezbývá než výměna klapky. Pokud tedy nezná někoho kdo klapku otevře a zmíněný potenciometr vymění. Tady jsem nový a zaregistroval jsem se jen proto abych tomuto člověku mohl odpovědět. Doma jsem tady no jasně, řekl bych mu totéž po resetu, že pokud to nepomůže, tak bude problém na poťáku, a že pak může zkusit fígl s leštěnkou Diavou, ale to už určitě Fuji má podle všeho naštudované a celý se na to třese až to bude moci rozdělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 Podobný problémy mi dělalo vyfouklé těsnění pod sacím potrubí v blízkosti vstřiků. To samé může být těsnění pod klapkou nebo gumičky vstřiků. V případě, že jsi pak ještě čistil klapku, se efekt otáček musel zvětšit ještě víc. Každopadně je určitě potřeba udělat reset jednotky přes MSM a zakladní provedení před VAG a pak hledat tu prvotní zavadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diky Brona Vloženo 25. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2011 Dobry,chcel by som tuna poprosit o radu mam Feldu 1,3 MPi mal som kolisave otacky a motor mi stale zdochynal vacsinou pred kruhovym objazdom ked som vyhodil rychlost tak som zasiel do dielne aby mi to spravili no vycistili mi klapku a odvtedy my uz otacky nepadaju ale su strasne vysoko po takych prejazdenych 50km sa drzia aj na 1500 !!! No zasiel som naspat do tej dielne ale nevedeli mi to nastavit pretoze nemaju V.A.G tak som si nieco precita na forach a objednal kkl fast kabel za 49eur z Motordiag stranky lenze cd k tomu my na Windows 7 nesli spustit tak som si stiahol program VCDS lite za 99$ z motordiag som aspon pouzil kabel a Simos manager spustil som factory reset a po dokonceny mi vypisalo V.A.G. com1>zvolit rj01/Motor 2funkce zakladni nastaveni/04 3kanal cislo 098/zapsat hodnotu 000 >start 4pockat na kalibraci bez slapani na plyn cca20sec. 5vypnout zapalovanina 30 sec No tom vsetko som na tom VCDS lite urobil anic stale to iste vysoke otacky Ja uz vazne neviem som v Irsku a neviem si s tym rady nevedel by mi s tym niekto pomoct?vopred dakujem A este nieco ked som zadal do VCDS skoda felicia autoscan vypisalo mi Adress01>Engine Labels Redir Fail! Controller>047 906 030 N Coding>00000 1 Faul Found> 01087-Basic setting not performed 27-00-Implausible Signal Readiness n/a Kazdarada nad zlato este raz vopred dakujem Tomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 Už jsem ten program Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.51 Free dlouho nepoužil. Nicméně mě ten program kdysi házel chyby. Nevím jestli to bylo kabelem (taky motordiag) nebo notebookem nebo programem, ale stalo se, že né vždy se vyresetovaly všechny ty adresy do 223. Hodilo to chybu třeba u 160, ale program pokracoval dalším kroku. Takže mi pomohlo to zkoušet vícekrát a notebook dal výkonem na max, což většinou pomohlo. Pokud to projede komplet na 223, meli by být podle mě otáčky volnoběhu už v pořádku. Podle mě, není zcela nutne provádět základní nastaveni 098 přes VAG, ale dělám to pro jistotu taky. Pamět závad před tímto ukonem musí být vymazaná. Ta chyba toho základního nastavení na VAGu může mít několik příčin i tu nejhorší a to jest vadna klapka (na to bych si beht tebou při nejhorším půjčil aspoň multimetr na meření voltu a ohmů na konektoru klapky, ale to až potom) - nastavovač šrtící klapky pro řízení volnoběhu (příliš napnuté lanko, nebo se klapka blbě vrací) Zkontrolovat přes VAG na skupine 01-motor 08-měřené hodnoty a zadat 001, kde v poli 4 (zleva) se při přidání plynu musi měnit z 1 na 0. (tedy je tam číslo 00010001 a mění na 00000001). Pokud se mění, je snímač volnoběhu vpořádku. - přerušený vodič svorkovnice (vizualní kontrola) - chybně osazená svorkovnice klapky (zkusit vyndat zandat) Jestli to nepomůže, zkusím sem dát lejstra o proměření konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diky Brona Vloženo 26. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2011 No dal som ten factory reset na simos a vsetky cisla prebehly OK a potom som zasa siel na tu 098 cez VAG.Tiez som zkontroloval 01-motor 08-merane hodnoty a ta 1 sa mi menila na 0 len mne tam neukazovalo číslo 00010001 a mění na 00000001 ale mne sa 10010001 sa menilo na 10000001 ale to asi bude jedno.Lanko vyzera ok klapka sa vracia v pohode este keby si mohol prihodit tie udaje na premeranie v nedelu mam volno tak by som skocil za kamosom do dielne vtedy ma cas.Vdaka za Tvoj cas tak isto. Tomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Sorry, že jsem tu až teď. Ta 1 na zacatku kodu znaci chybu v tom nastaveni. Pred pouzitim toho nastaveni 098 nesmi být v pameti zadne chyby, ale to jsi asi udelal. Dam ti tip, kde si stahnes prirucku na Felicii. Zaregistruj se na http://www.skodaforum.sk/filebase.php V zalozce download zone jsou ke stazeni na dany typ skodovky. Tak najdes ruzne navody na opravy i pro pouziti VAG chybovych kodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redroker Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 Já řeším podobný problém s otáčkami při zahř.motoru již asi 2 roky.Prostě když se zahřeje,tak volnoběžné otáčky jsou tak kolem 400,většinou plavou mezi touto hodnotou a 800,chvíli drží také třeba na 800,pak jak když střelí a 0,motor KO.Klapka tam byla nová,beze změny,teď je tam ta původní,vyčištěná,nové těsnění na sání,nové zapal.kabely.Před pár dny jsem byl v jiném servisu,kam jsem si dovezl novou lambdu.Raději auto hodily na PC,kde jim vykazovalo čidlo chl.kapaliny cca 80st,přičemž motor nebyl ještě prohřátý,na palubce byla ručka asi ve čtvrtině.Jiný problém jim PC nehlásilo.Tak jsem odjel rovnou do autoprodejny,kdejsem koupil nové,před barákem vyměnil,ale problém trvá.Špatný čidlo to není,je na něm modrý použek,tak jsem takové koupil a v té prodejně jsou odborníci.Podezření jsem měl nejprve právě na tu lambdu,myslíte že by to mohl být ten problém?Už mě to docela štve,stále jen pokus omyl a peníze tečou.Kolega v práci se zmínil,že měl před lety stejný problém a vyřešil to výměnou podtl. regulátoru,má toto tato motorizace(1.6MPI)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexandr.UL Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 redroker:pokuď vím,tak je podtlakový regulátor součástí rozdělovače.Takže se podívej jestli máš rozdělovač,já 1.6 nemám takže nevím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redroker Vloženo 25. Červen 2012 Sdílet Vloženo 25. Červen 2012 Dnes auto znovu na diagnostice,žádný problém nenalezen,lambda taky dává prý správná čísla,ale otáčky lítaj stále jak na horský dráze. Doporučil mi jen, aby ta lambda byla prověřená,abych zajel na emise.Takže počkám do srpna,protože mám technickou,takže to ještě odložím.Když ani pak se nic nenajde,zkusím ještě zajet do nějakého servisu škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 (editace) Osobně s tím zkušenost nemám. Ale pokud je klapka, svíčky a těsnění v cajku a provedena diagnostika smazaných adaptačních hodnot a základního nastavení šrtící klapky, pak už asi jen Chiptuning. Felicie 1.6 mívaly problémy s nízkým volnoběhem a některé Chiptuningové firmy (CIMBU a SPORTMOTOR) to v rámci Chipu opravili na cca. 800ot. Levnější je SPORTMOTOR asi za 3500,- a podle mě není problém se s nima domluvit na vyzkoušení....případně pak myslím týden na odzkoušení a apk případně navrácení peněz a uvedení do stavu bez chipu. http://www.sportmoto.../motor/b162.htm Editováno: 26. Červen 2012, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redroker Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 To je opravdu asi krajní možnost. Musím zde jen připomenout,že auto nemá nízké voln. otáčky stabilně,při studeném startu jsou kolem 800,zahříváním padají ke 400 a pohupují se k 600 nahoru-dolu,jednou za jízdu (cca 20km) motor zhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombos3 Vloženo 5. Duben 2020 Sdílet Vloženo 5. Duben 2020 Zdravím, Mám potíže s otáčkami na 1.3MPI 1999. Nastartují studený motor, otáčky (zcela bez plynu) jsou kolem 1000-1100, což se mi zdá rozumné. Po libovolném přidání plynu (trochu, více, nemá vliv) a následném kompletním uvolnění pedálu dojde k poklesu volnoběžných otáček na 600-700. V těchto hodnotách se už nadále drží bez ohledu na to, že motor je zcela studený. Čidlo teploty u termostatu a termostat jsou nové. Teplota chladící kapaliny se krásně reguluje o zahřátím kolem 90°C a topení funguje bez závad. Díky za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter113 Vloženo 23. Duben 2023 Sdílet Vloženo 23. Duben 2023 V 30. 1. 2007 na 12:31, lukky napsal: VAG - diagnostikou jsem ji daval do zakladniho nastaveni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.