Přejít na obsah

HELP ME - chyba 00765


cilak

Doporučené příspěvky

Zdravim Škodováky,

pomůže někdo s problémem na Octě I tdi, r.v.97? Po napíchnutí se objeví sporadická chyba s označením 00765 - snímač dráhy regulačního šoupátka. Auto má najeto nějakých 200tis a táhne jak má, jen někdy teď spíše častěji zakolísají otáčky motoru, někdy se lehce zvednou a někdy to dokonce chcípne. Jsou tam nové vstřiky, přívod a přepad nafty ok, čidla pedálů ok, potenciometr plynu se zdá dle vag ok. Vypadá to na čerpadlo, ale nevím jak to tam vypadá atd...

Děkuji za jakékoliv postřehy či zkušenosti.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Právě že čerpadlo už tam mám jiný a s ním mi to takhle blbne... Myslel jsem, jestli se s tím tady někdo po výměně čerpadla nesetkal. Po různých konzultacích u Libereckých "kapacit" jsem asi naletěl prodejci čerpadla a teď to řeším výměnou dalšího čerpadla. Jinak immo se dá u starší octy - do 02 vypnout vagem, když znáš pin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď tě opravdu napálili,nebo máš problém v kabeláži od čerpadla k jednotce,jinak pokud znáš pin tak immo stejně nevypneš na furt ale jen dočasně na 45min pokud nevyndáš klíč a na 10 min když ho vytáhneš ze spínačky ,to je pro případ závady immo,aby auto bylo schopno dojet do servisu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče imma, tak jsem netvrdil, že je to trvalé odstranění...

Tak jsem vyměnil opět čerpadlo - tudíž to asi čerpadlem nebude, auto chytlo ale dělá to pořád stejně, chyba stejná -navíc zkrat na kostru čidla teploty a diference počátku vstřiku - obojí sporadicky. Trošku se upravil chod motoru na volnoběh a chcípá to jako by tam nešla nafta - profoukl jsem to vzduchem a zpátečku obešel na přímo, volnoběh ok jedu na 3tis. ot., dám neutrál a někdy to chcípne nebo minimálně zakolísá. Ještě mě napadá mimo přívodu nafty taky vadná motorová el.instalace nebo jednotka motoru. Už jsem z toho celej zeleňák...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to fakt nastavit počátek vstřiku do lajny vč dynamického,čidlo teploty neřeším to je klasika,pokud se nikdo neďoubal v jednotce tak bych jí zatím vyloučil,prosviť ty kabely od čerpadla k řj budou někde nakoplý,malej tip někde kolem baterky,kape tam kyselinka i přímo na svazek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen jsem si to potřeboval ujistit, svazek se mi moc rozdělávat nechce, ale stejně mi nic jinýho nezbývá... Snad to o víkendu zvládnu a dám vědět jak jsem dopadl. To je tak, když se šlověk uvrtá do opravy Maminky auta :-)

Jinak nastavení vstřiku beru jako samozřejmost přez tdi graf, když je nuceno šahat do rozvodů, jen si nejsem jistej dynamickým nastavením??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...