Přejít na obsah

cilak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení cilak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak už to chytlo i bez rady tady na foru. Kdyby se někdo setkal se stejným problémem a nevěděl si rady, tak odvzdušňovat točením přes starter. Dvě baterie ko cca 10 minut točení - samozřejmě s přestávkama.
  2. Zdravim chlapáci, mám tu takovej oříšek. Moje prvotina, co se týče výměny motoru u 1,4tdi a pd vůbec. Z důvodu zadřeného motoru na spodku jsem koupil jiný, ale holý motor i bez vstřiků. Po výměně a instalaci původních vstřiků nechce chytnout. Máte někdo nějakou radu? Ani nevím jak se to odvzdušňuje atd. Děkuji za jakoukoliv radu Pavel
  3. Jen jsem si to potřeboval ujistit, svazek se mi moc rozdělávat nechce, ale stejně mi nic jinýho nezbývá... Snad to o víkendu zvládnu a dám vědět jak jsem dopadl. To je tak, když se šlověk uvrtá do opravy Maminky auta :-) Jinak nastavení vstřiku beru jako samozřejmost přez tdi graf, když je nuceno šahat do rozvodů, jen si nejsem jistej dynamickým nastavením??
  4. Co se vám honí hlavou?

  5. Co se týče imma, tak jsem netvrdil, že je to trvalé odstranění... Tak jsem vyměnil opět čerpadlo - tudíž to asi čerpadlem nebude, auto chytlo ale dělá to pořád stejně, chyba stejná -navíc zkrat na kostru čidla teploty a diference počátku vstřiku - obojí sporadicky. Trošku se upravil chod motoru na volnoběh a chcípá to jako by tam nešla nafta - profoukl jsem to vzduchem a zpátečku obešel na přímo, volnoběh ok jedu na 3tis. ot., dám neutrál a někdy to chcípne nebo minimálně zakolísá. Ještě mě napadá mimo přívodu nafty taky vadná motorová el.instalace nebo jednotka motoru. Už jsem z toho celej zeleňák...
  6. Hadičky tlustý jak tužka a kolem motoru je jich "milion", na některý je i celkem dost blbej přístup, nehledej dirku nebo netěsnost, ale vyměň je opravdu všechny...
  7. Kdysi jsem řešil ten samej problém a bylo to v těch podtlakovejch hadičkách, vyměnil jsem je všechny a bylo to ok...
  8. Právě že čerpadlo už tam mám jiný a s ním mi to takhle blbne... Myslel jsem, jestli se s tím tady někdo po výměně čerpadla nesetkal. Po různých konzultacích u Libereckých "kapacit" jsem asi naletěl prodejci čerpadla a teď to řeším výměnou dalšího čerpadla. Jinak immo se dá u starší octy - do 02 vypnout vagem, když znáš pin.
  9. Bohužel jsem odkázán na sebe:-(. Zkusil jsem vyměnit čerpadlo a chytne to na pár vteřin a pak to chcípne. Zkoušel jsem deaktivovat immo Vagem, ale stejně se to nedaří nastartovat... Neví někdo?
  10. Zdravim Škodováky, pomůže někdo s problémem na Octě I tdi, r.v.97? Po napíchnutí se objeví sporadická chyba s označením 00765 - snímač dráhy regulačního šoupátka. Auto má najeto nějakých 200tis a táhne jak má, jen někdy teď spíše častěji zakolísají otáčky motoru, někdy se lehce zvednou a někdy to dokonce chcípne. Jsou tam nové vstřiky, přívod a přepad nafty ok, čidla pedálů ok, potenciometr plynu se zdá dle vag ok. Vypadá to na čerpadlo, ale nevím jak to tam vypadá atd... Děkuji za jakékoliv postřehy či zkušenosti. Pavel
  11. Myslím si, že kopie deaktivovat nejdou, ale můžeš si ty svoje klíče znova přizpůsobit pouze na ty dva co máš. Postup je stejný jako u přizpůsobení klíčů nových, jen pin budeš zadávat pořád stejný
  12. Zdravím všechny Mám problém s fabií 1,4 74kW 2001, najeto údajně 80tis km typ motoru AUB. Auto na 74kW moc nejede v porovnání s octavii66kW a při vyšších otáčkách zhruba 5tis se rozvítí kontrolky epc a asr naráz. Po vypnutí a zapnutí zapalování kontrolky zhasnou, než se opět dostanem na hranici 5tis. otáček. Přes vag to píše sporadickou závadu špatného tlaku nadmořské výšky atd. dle mých zjištění to může být způsobeno egr ventilem, špatnou těsností sání, špatnou nádobkou s aktivním uhlím a nebo nefunkčním čidlem tlaku NĚKDE v sání. Měl jsem sundaný egr ventil, včetně trubky, znečištění poze lehké. Funkce egr vyzkoušena přes akční členy a zdá se v pořádku. Nádobka s aktivním uhlí vyměněna a odzkoušena přes akční člen, zdá se dobrá, čidlo tlaku jsem nikde nenašel - třeba kdyby někdo věděl... Při jeho zkoušce přes vag ale snímal v mezních tolerancích, tak jsem to přešel, jako že dobrý a pokračoval k sání, kde po ucpání přísunu vzduchu motor zhasnul, takže dobré. Nadále jsem zkoušel čistit škrtící klapku speciálním sprayem, ale změna žádná - jen na volnoběh zhruba 800 ukazuje 4%, což by melo být o 2% nad limit?? dle příručky. Svíčky se zdají být dobré, vizuální kontrola, nemám osciloskop pro jejich podrobnou diagnostiku. Ještě pro upřesnění stavu motoru, je po nehodě a byl přeskočený vrchní rozvodový řemen na druhou vačku o jeden zub - zřejmě se to nepotkalo, protože to nechtělo jen chytnout. Servis bych radši až jako úplně nejposlednější možnost, je to taková výzva vzhledem k tomu, že jsem letos dokončil střední v tomto oboru. Takže otázky: Ví někdo přesně kde je snímač tlaku v sání? Čím by mohl být způsobený nižší výkon motoru? Proč se rozsvicejí kontrolky epc a asr při 5 tis otáčkách? Co třeba jiné postupy, nebo něco na co jsem zapomněl, nebo něco z praxe?? Děkuji za jakýkoliv poznatek k této problematice.
  13. pro jendam: Tak to byla rychlost... A nevíš třeba, ještě jaký je rozdíl mezi těmi třemi typy od každého motoru?? Kód motoru mám AUB. Jinak i tak ti děkuji za napomáhající info.
  14. Zdravím všechny, mám takovej problemeček, koupil jsem ťuklou fabii s tímto motorem a po opravě mám pochybnosti s její funkčností a kompatibilitou... Chtěl jsem se zeptat, zdali tady někdo neví, s jakým číslem tam jednotka patří, nebo neví kde se dají takové info sehnat? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...