Jesse007 Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Ahoj lidi, mám dotaz. Snad to tady nikde není, nikde jsem tady na foru nemohl najít. Mám O1 1.9 TDi 66kW. Při volnoběhu má motor nepravidelnej zvuk a strašně bouchá do kabiny. Měl jsem auto u týpka na diagnostice a bylo mi řečeno, že auto je diagnosticky zcela v pořádku. Že neví co s tím. Jediný co zjistili, že vstřiky těsně předtim, než rozpráší naftu ve válci, tak si ukápnou kapku do válce. Tim pádem to strašně kouří a smrdí. Nejhorší je to, že to na volnoběh nemůže moc dlouho běžet, bojim se že mi ta kapající nafta propálí písty :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Tak tohle je zajímavý problém. Jak přišel na to, že ti tam ukápnou? Divím se, že je to vůbec možné. Potom bych viděl závadu právě v těch tryskách... Ale je to zvlástní, písty ve válci chodí tak rychle, že snad není ani fyzicky možné aby se utvořila kapka a ještě k tomu spadla, to by prostě nestihla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Hm, přes to, že písty ve válci chodí tak rychle tak se používá tzv. předvstřik, vícenásobné vstřikování a pod., a všechno se to stíhá. Nehledej v tom nějakou velkou kapku, ale prostě malinké množství nerozprášené nafty. Když tryska netěsní jak by měla pak pokud v ní není tlak, "teče". Se zvětšujícím se tlakem se pak uzavře a dál funguje jako dobrá tryska. Je to hodně zjednodušeně řečeno, ale doufám, že jsem to pochopil dobře, když mi to jednou mechanik vysvětloval . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Jestli nechces utracet velke penize za nove trysky, tak doporucuju mozne reseni, ovsem je to tak na 75,3% ze to pomuze. Trysky vymontuj z auta a sezen kdo ma ultrazvukovou cisticku, pouziva se treba na cisteni sperku atp. Nejdriv trysky dobre ocistit a odmastit tech.benzinem. pak uz je ponorit do vody v ultrazvukove cisticce a zapnout. Po par minutach se treba muze voda vymenit a vyleje se bordel co je ve vode a pokracuje se znovu, dokud to nebude poustet usazeny bordel. Timto zpusobem jeden znami uz opravil dost ruznych trysek na ruznych autech a opravdu to funguje Jeste doplnim, ze je NUTNE dat nove tesneni pod trysky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jesse007 Vloženo 4. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Dík moc kluci, u nás mají tu ultrazvukovou čističku přímo ve škoda servisu, tak tam s tim zajedu. Já chtěl jenom vědět příčinu, která by se obešla bez servisu. Snad to pomůže, přál bych si totiž zvuj jako klasická rotačka na volnoběh a ne jako traktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jesse007 Vloženo 15. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Tak jsem to hodil do servisu a tam mi řekli, že to dělá setrvák. Ta dvouhmota je prej špatná u všech Octávek. Prej je je načatek přítlačák, ložisko i lamela, tak mi to vymění všechno ať mám klid. Díky všem za předchozí rady ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
servius Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 Zdravim, mam 1,9 TDI 66kW AGR, rv 2001, auto ma urcite dvojhmotovy zotrvacnik. Auto sa NIEKEDY na volnobeh trasie, po pridani plynu alebo stlaceni spojky to zmizne. Moze sa takto prejavovat vadny zotrvacnik? A ak ano, je uz zrely na vymenu, alebo mozem pockat dovtedy, kym ani vysliapnutie spojky alebo pridanie plynu neodstrani vibracie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.