Leden 4, 201213 r Já foukám už roky na 2,3 a na dovolenou ( plně zatížena octa ) max dle tabulky z víčka nádrže a pneumatiky jsou ideálně sjeté-rovnoměrně. Velký tlak je nebezpečný - vozidlo má horší směrovou stabilitu a delší brzdní dráhu ! Je fakt, že na předek se mi 2,0 zdá málo.
Leden 16, 201213 r 18" 225/40 Octavia I 1.9 TDI 81kw, foukám už několik let při prázném autě předek na 2,5 - 2,6 a zadek na 2,3 - 2,5 podle toho jestli zrovna mám v kufru sbw nebo ne :-D Jak je to míň strašně rychle se mi sjížděj hrany.
Březen 22, 201213 r Zdravim vas no stele neviem nakolko ma nafuat letne pneu R16 na O1 teraz maju 2,5 vsetky 4?
Březen 22, 201213 r Kámoš měl 5 atmosfér a zkoušeli na polňačce, kdy to buchne...pár minut to vydrží.
Březen 23, 201213 r Zdravím, když už je tu téma tlak pneu, tak se též optám: pneu 225/45 ZR17 (Michelin pilot sport) - na autě jsem nafoukal všechny na 2.2 a předek byl jasně měkký, tak jsme dal 2.5 na předek a stále nic moc. Tak jsem to nakonec fouknul na 2.9 předek a asi 2.5 zadek. Ale zdá se mi, že to dost duní při přejezdu nerovností, zas při 2.2 mi auto jakoby plavalo. Takže co říkáte na 2.5 - 2.6 předek a 2,3 zadek? Jinak mám kamaráda, co tvrdí že co je na gumě - to foukat - dle mého blbost, jak tu někdo psal, je to maximální tlak v pneu a nemělo by to mít co do činění s provozním tlakem. Díky za reakce
Březen 23, 201213 r Tak já jsem to vyčetl z jakéhosi elaborátu nějaké fakulty.......a mimichodem 110 nebo 120 je stejně jedno.
Březen 24, 201213 r PAWOUK: Kazdy kvalitny pneuservis ti dotiahne kolesa na moment. LINK: http://www.centrumko...momentovy-kluc/ Tabulka momentov na kolesa: LINK: http://www.alu-kola-rondell.cz/utahovaci-momenty.html Upraveno Březen 24, 201213 r od PROCHY603
Březen 24, 201213 r Ještě mi kolo neulítlo...a to utahuju momentem...ALA ruka ONDRERO+PAWOUK: Precitajte si preco treba koleso dotahovat na predpisany moment-Nm. LINK: http://www.tribotechnika.sk/tribotechnika-12011/preco-sa-uvolnuju-kolesa-automobilov.html
Březen 24, 201213 r Nic proti,ale nikdy...říkám nikdy jsem mezi známejma neslyšel o tom,že by se někomu povolilo kolo...A už vůbec ne všech 4-5 šroubů... Jako teorii já beru a nezpochybňuju,ale praxe je praxe... Pneuservis dotáhne kola jak hovado a jak pak já mám někde na cestě kolo při píchnutí povolit?Když nebudu mít metrovou tyč? Tetka když přijela z pneuservisu,tak jsme všechny šrouby pracně povolili a pak je utáhly růčo...a vždy v pohodě...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.