Publikováno Listopad 20, 201113 r Ahoj, snažil jsem se zde hledat, ale nenašel.... proto prosím zkušené o radu Zřejmě (tedy doufám, že jen) kvůli uvolněné matce na páskové pojistce 110A se mi asi díky přechoďáku totálně vytavila krabička s názvem: "Nosič pojistek" umístěná na baterii a to vč. horní krytky. Symptomy byly: Vybití baterie za jízdy, což mělo za následek rozsvícení kontrolky airbagů, ABS, intenzita podsvětlení palubky byla asi třetinová... a pak "konec". Drážka pro pojistku je už na jedné straně v takovém stavu, že tam pojistka pořádně nedrží a matka na červeném VN kabelu nejde dobře dotáhnout, takže po chvíli se zase uvolní a hřeje. Dlouho jsem prohledával net, než jsem zjistil o jaký komponent vlastně jde. Bohužel si nejsem jist na 100%. Pravděpodobně se jedná o: http://www.skoda-dil...ah-octavia.html A kryt by měl být č. 1J0937555 Jenže jsou tam nějaké rozdíly ve značení pro 40Ah, 70Ah a 80Ah baterii. Sám mám tuším 65Ah. Jsou ty rozdíly nějak zásadní (liší se rozměry a nebo jen sílou pojistek?). Dále mě na tom ceníku překvapil rozdíl mezi originálem a Čínou. Sám nepatřím mezi milovníky té čínské kvalitky, ale zde si myslím, že snad soudruzi z Číny nic pokazit nemohli a za kousek plastu se mi zrovna 1300Kč dávat nechce. Jaký na to máte názor? Velmi děkuji za odpovědi.
Listopad 20, 201113 r Zaklad je napisat ake mas auto. BENZIN??? DIESEL?? ROK VYROBY?? Nosic poistiek mas na vrakovisku plno za par kacek a mas to original diel. Samotna vymena toho nosicu poistiek ti nepomoze . Porucha sa neodstrani.Chyba je v kabli - lisovacie ocka . Upraveno Listopad 20, 201113 r od PROCHY603
Listopad 20, 201113 r Autor Díky za odpověď. Zkusím se tedy pozeptat někde na vrakovišti. To nalisované očko na kabelu mi příjde mechanicky celkem v pořádku - pevně tam drží. Jen ten spodek pod matkou je trošinku zkorodovanej (očouzenej - asi od toho přechoďáku), ale očistil jsem jemným smirkem a kontaktolem. Volnej mi spíš příjde ten spodní šroub, kterej vychází právě z toho "nosiče pojistek". Navíc je to tam kolem něho celé vytavené. Jinak, kdyby bylo potřeba měnit i to očko, tak jsem asi v háji, protože ten kabel je celkem krátkej a vede někam do motoru. Jo a není červenej, jak jsem psal, ale černej. Omlouvám se, myslel jsem, že údaj o autě je vidět automaticky v podpisu. Mám Octaviu, 2.0 benzín, rv. 2001.
Listopad 20, 201113 r Je to kabel od alternátoru pokud je to nutné tak se nechá osvobodit a kousek povytáhnout. Tohle je problém spousty starejch aut které přestanou jezdit na pravidelnej servis. jedním z bodů servisní prohlidky je právě kontrola dotažení pojistek, asi ví proč to tam píšou .... Přes ten spoj tam může téct podle výbavy až 90 A sebemenší přechoďák má za následek velké teplo a následné tavení plastu.... nechá se to celé rozebrat vyčistit a sešroubovat, utáhnout, ale pokud jsi v stadiu že máš propálenou díru nezbývá než vyměnit a pravidelně dotahovat
Listopad 20, 201113 r Ake mas auto je vidiet aj v popise ale je lepsie ked napises aj do temy o ake auto sa jedna hned sa lepsie davaju rady a napady. Oprava -vymena nalisovaneho ocka na kabli co ide do poistkoveho boxu je tu na fore komplet NAVOD treba pohladat.
Listopad 20, 201113 r Autor Auto bylo v srpnu na velké servisní prohlídce, takže asi budu reklamovat špatně provedenou kontrolu. Jinak děkuju všem za rady i odpovědi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.