stukator Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Zdar neviete nahodou co by mohlo sposobovat vysoky podtlak v chladiacej sustave ?? . Menilo sa tesnenie pod hlavou valcou hlava sa dala kompletne robit po 5000km od vymeny to zacalo . Stiahne vodu v expanzke pod min a svieti kontrolka chladiaceho systemu ked povolim vycko na expanzke tak voda zacne stupat na povodnu uroven niekedy len do polovice cast sa niekde strati nikde som nenasiel unik a vycko sa kupovalo 2 krat nepomohlo jeden krat cina a druhy origo . Poradte jedna sa o motor 1.4 44KW MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 viem ze to vyzera nepravdepodobne, ale tesnenie bude na 99% zase v haji, tiez mi nepomohla vymena viecka http://forum.skodahome.cz/topic/113907-natlakovana-nadobka-uz-si-nevim-rady/page__fromsearch__1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 To není podtlak, ale PŘETLAK - představ si, že expanzka je PET-láhev, do které naleješ do půlky výšky vodu a pak do ní začneš foukat - láhev se nadme a hladina v ní zdánlivě klesne. Stejné to máš i v tom autě - do soustavy se dostává plyn, nejspíš vzduch nebo možná i výfukové plyny, který stlačuje kapalinu do pružných částí rozvodu, po otevření víčka plyn unikne a hladina se vytlačí zase zpátky. Takže to asi zase bude ten podpalicový pakunk, jak říká Slant... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.