stukator Vloženo 22. Listopad 2011 Vloženo 22. Listopad 2011 Zdar neviete nahodou co by mohlo sposobovat vysoky podtlak v chladiacej sustave ?? . Menilo sa tesnenie pod hlavou valcou hlava sa dala kompletne robit po 5000km od vymeny to zacalo . Stiahne vodu v expanzke pod min a svieti kontrolka chladiaceho systemu ked povolim vycko na expanzke tak voda zacne stupat na povodnu uroven niekedy len do polovice cast sa niekde strati nikde som nenasiel unik a vycko sa kupovalo 2 krat nepomohlo jeden krat cina a druhy origo . Poradte jedna sa o motor 1.4 44KW MPI Citovat
slant Vloženo 22. Listopad 2011 Vloženo 22. Listopad 2011 viem ze to vyzera nepravdepodobne, ale tesnenie bude na 99% zase v haji, tiez mi nepomohla vymena viecka http://forum.skodahome.cz/topic/113907-natlakovana-nadobka-uz-si-nevim-rady/page__fromsearch__1 Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Listopad 2011 Vloženo 22. Listopad 2011 To není podtlak, ale PŘETLAK - představ si, že expanzka je PET-láhev, do které naleješ do půlky výšky vodu a pak do ní začneš foukat - láhev se nadme a hladina v ní zdánlivě klesne. Stejné to máš i v tom autě - do soustavy se dostává plyn, nejspíš vzduch nebo možná i výfukové plyny, který stlačuje kapalinu do pružných částí rozvodu, po otevření víčka plyn unikne a hladina se vytlačí zase zpátky. Takže to asi zase bude ten podpalicový pakunk, jak říká Slant... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.