Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar neviete nahodou co by mohlo sposobovat vysoky podtlak v chladiacej sustave ?? . Menilo sa tesnenie pod hlavou valcou hlava sa dala kompletne robit po 5000km od vymeny to zacalo . Stiahne vodu v expanzke pod min a svieti kontrolka chladiaceho systemu ked povolim vycko na expanzke tak voda zacne stupat na povodnu uroven niekedy len do polovice cast sa niekde strati nikde som nenasiel unik a vycko sa kupovalo 2 krat nepomohlo jeden krat cina a druhy origo . Poradte jedna sa o motor 1.4 44KW MPI

Vloženo

To není podtlak, ale PŘETLAK - představ si, že expanzka je PET-láhev, do které naleješ do půlky výšky vodu a pak do ní začneš foukat - láhev se nadme a hladina v ní zdánlivě klesne. Stejné to máš i v tom autě - do soustavy se dostává plyn, nejspíš vzduch nebo možná i výfukové plyny, který stlačuje kapalinu do pružných částí rozvodu, po otevření víčka plyn unikne a hladina se vytlačí zase zpátky. Takže to asi zase bude ten podpalicový pakunk, jak říká Slant...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...