Leoš 43 Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Zdravim mám dotaz jestli může mít termostat, vliv na topení ve favoritu. Jde o to že mě přijde že se ne a ne zahřát, pořád mě ručička na teploměru ukazuje dost nízko pod bílou. I po ujetí více km je to stále stejné, dříve již po ujetí cca 2km topilo fáčko dost slušně. Tento stav trvá již 4 měsíce, tak se ptám může to bít termostatem přijde mě ře se nezavírá, a voda se nemůže ohřát. Jestli víte co a jak budu rád oředem dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekres Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Myslím si, že je to určitě termostatem. Nestojí až tak moc aby sis ho nekoupil a nevyměnil. Je to práce na pár minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Stará známá věc - skutečně se asi nezavírá termostat. Výměna je na 15 minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leoš 43 Vloženo 23. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Moc díky, je mě to jasný že to nebude trvat dlouho. Jen se chci zeptat, co s vodou musí se odpusit určítá část. Jestli ano tak jak to udělat, stačí odpojit ta silnější hadice, nebo jak to provést. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Na zadní straně motoru nahoře u hlavy odšroubuješ šroubky, který drží "domeček" s termostatem na přírubě, celý to zvedneš a vyndáš termostat. Vyteče přitom asi tak půl litru kapaliny - pokud předtím neotevřeš víčko expanzní nádoby. A TO ROZHODNĚ NEDĚLEJ. Když ho totiž necháš otevřený, vycákne všecka kapalina, která se nachází výš než termostat - a to je cca litr a půl... Vložíš novej termostat, dotáhneš šroubky, otevřeš víčko expanzky a natočíš motor - tím se odvzdušní chlazení, doleješ chybějící kapalinu a máš opraveno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 No tak s termostatem jsem pohořel.... Nejdou mi povolit ty šroubky??? Teda šly by,ale smrdí to ukroucením... a co Já pak s rozebraným termostatem před barákem??? Je to na hovno. Asi budu muset sehnat celý ten díl? Nemám možnost (při zalomení šroubků) to odvrtat. Nebo má někdo nějaké řešení? Zkoušel jsem i zahřát motor,ale je to k ničemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 To se mi nezdá, už jsem jich vyměnil mnoho šroubek mi prasknul jednou, tenkrát jsem měl po ruce druhý domeček, tak jsem ho měnil celý, ale nebál bych se toho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 No fakt nekecám. Sehnal jsem nakonec celý kus z vrakáče,kámoš mi to v dílně očistil,povolil a já jsem si dal jen termostat a přehodil si to. Práce na pár minut. Nakonec jsem ten spodní šroubek na starém termostatu musel zkusit,protože tam drží benzínová hadička (zalomil se) a ještě jsem i sehnal radiator(komplet i s ventilem) takže ještě ten přehodím a bude to komplet. Už teď je to ale o.k. topí to o dost líp,takže ten radiátor je jen taková třešnička ať je to komplet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.