Publikováno Listopad 22, 201113 r Zdravim mám dotaz jestli může mít termostat, vliv na topení ve favoritu. Jde o to že mě přijde že se ne a ne zahřát, pořád mě ručička na teploměru ukazuje dost nízko pod bílou. I po ujetí více km je to stále stejné, dříve již po ujetí cca 2km topilo fáčko dost slušně. Tento stav trvá již 4 měsíce, tak se ptám může to bít termostatem přijde mě ře se nezavírá, a voda se nemůže ohřát. Jestli víte co a jak budu rád oředem dík.
Listopad 22, 201113 r Myslím si, že je to určitě termostatem. Nestojí až tak moc aby sis ho nekoupil a nevyměnil. Je to práce na pár minut.
Listopad 23, 201113 r Autor Moc díky, je mě to jasný že to nebude trvat dlouho. Jen se chci zeptat, co s vodou musí se odpusit určítá část. Jestli ano tak jak to udělat, stačí odpojit ta silnější hadice, nebo jak to provést.
Listopad 23, 201113 r Na zadní straně motoru nahoře u hlavy odšroubuješ šroubky, který drží "domeček" s termostatem na přírubě, celý to zvedneš a vyndáš termostat. Vyteče přitom asi tak půl litru kapaliny - pokud předtím neotevřeš víčko expanzní nádoby. A TO ROZHODNĚ NEDĚLEJ. Když ho totiž necháš otevřený, vycákne všecka kapalina, která se nachází výš než termostat - a to je cca litr a půl... Vložíš novej termostat, dotáhneš šroubky, otevřeš víčko expanzky a natočíš motor - tím se odvzdušní chlazení, doleješ chybějící kapalinu a máš opraveno...
Únor 5, 201213 r No tak s termostatem jsem pohořel.... Nejdou mi povolit ty šroubky??? Teda šly by,ale smrdí to ukroucením... a co Já pak s rozebraným termostatem před barákem??? Je to na hovno. Asi budu muset sehnat celý ten díl? Nemám možnost (při zalomení šroubků) to odvrtat. Nebo má někdo nějaké řešení? Zkoušel jsem i zahřát motor,ale je to k ničemu.
Únor 14, 201213 r To se mi nezdá, už jsem jich vyměnil mnoho šroubek mi prasknul jednou, tenkrát jsem měl po ruce druhý domeček, tak jsem ho měnil celý, ale nebál bych se toho...
Únor 15, 201213 r No fakt nekecám. Sehnal jsem nakonec celý kus z vrakáče,kámoš mi to v dílně očistil,povolil a já jsem si dal jen termostat a přehodil si to. Práce na pár minut. Nakonec jsem ten spodní šroubek na starém termostatu musel zkusit,protože tam drží benzínová hadička (zalomil se) a ještě jsem i sehnal radiator(komplet i s ventilem) takže ještě ten přehodím a bude to komplet. Už teď je to ale o.k. topí to o dost líp,takže ten radiátor je jen taková třešnička ať je to komplet
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.