Ondrero Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 Zdravím,rozebírám svojí 1.8T a předvapila mě jedna věc. Hadice od Intercooleru až po klapku je uvnitř čistá. Škrtící klapka je vevnitř ze strany od cooleru taky krásně čistá.Tudíž turbo srágory nepouští. Ale klapka z druhé strany a celá dutina svodů je hrozně mastná a od karbonu. Moje domněnka byla,že mi třeba podfukuje nějaký ventil,ale to jsem taky vyloučil,protože když jsem svody sundal,tak jsou všechny ventily krásně čisté.I dutiny kde jsou ventily vidět jsou minimálně zanesené.... Takže kudy by se do těch svodů dostávala mastnota? Když to je sání? A nebo to tam skutečně jde od ventilů a vstřiky je ostřikem benzínu udržují čisté? Mám 25 let starou motorku a celej sací trakt je dokonale čistej.... Fakt netušim.Pokud to máte taky,tak to pouze pořádně vyčistím a nebudu to řešit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 Ahoj, neporadím ti, ale zeptám se. Proč jsi to vůbec rozebíral? Měl jsi nějaký problém nebo jen tak z dlouhé chvíle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 28. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Abych řekl pravdu,tak jen tak ze zvědavosti... Kvůli kontrole všech hadiček atd co jsou pod tím sáním a když už to mám dole,tak kvůli čištění. Baví mě se v tom autě hrabat...:-) Vracim se do mládí,kdy jsem se poprvé hrabal v pincku...Holt mě to ještě nepřešlo... Nehledě na to,že ten hnusnej povrch,co je na těch svodech budu v práci rozbrušovat do hladkého povrchu. A chci vyměnit Alternátor 90A za 140A kvůli muzice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Takže máš sundané celé ty sací parohy + škrtící klapku atd...? a hned za klapkou je to špinavé? A máš pravdu, že ten povrch je hnusnej, mi to připadá jako by tam rostl mech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 29. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Tak tak ,všechno je dole...Hrozně těžko se to vysvětluje.Radši udělám nějaké foto...Prostě klapka(to co se natáčí) je ze strany od cooleru úplně čistá a z druhé strany úplně černá od mastnoty.To samé ty sací rohy.Zevnitř špinavé.A přitom hadice mezi coolerem a klapkou čistá.Takže od turba to bejt nemůže...A zase že by podfukoval ventil?To by se mi musel olej dostávat do spalovacího prostoru.A motor olej nežere a z výfuku se nečoudí. A tahá taky pěkně.Za 3 roky co ho mám a s nejetýma 190 tis,zatím bez jediné závady....Takže opravdu netušim a dost by mě to zajímalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUCAS.89 Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 máte taky na sání tuhle díru: saje mi to tamtudy vzduch, myslim ze to by tak nemelo byt, ale nezda se mi ze by to byla neorigo díra od někoho vyvrtana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 11. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2011 (editace) Tak tady posílám nějaké fotky.Co se mi nezdá je ta hrozně zanesená hadička.Možná tou se mi dostává do sání olej. Na fotce kde je klapka čistá(nečistil jsem jí) to je směr od turba. Ta zanesená část je od svodů....I ty svody vevnitř jsou děsně zanesené. Takže to od turba asi nebude... Tak kde může být zrada? Ono celkově mám ten motor dost špinavej,protože jsem sundával nedávno víko ventilů a nedal nové těsnění.Teď už to samozřejmě udělám.Je totiž už na pár místech zatvrdlé a netěsní. http://ondrero.rajce...cz/Motor-udrzba Jak se do té hadičky co jen odvětrává může dostat tolik oleje? A hlavně odkud.Jestli zespodu od chladiče oleje,nebo z víka ventilů? EDIT: A ještě by mě zajímalo jakou funkci má tento díl. Foukám a násávám hubou v obou směrech a nic to nedělá,je volně profouknutelnej...Nezavírá... Tak jakou to má funkci? Není to příčina,proč jsou ty odvětrávací hadičky tak zanesené? Mám totiž dost mastnou zevnitř a sací hadici co vede z Airboxu a olej se tam, dostává určitě přes tenhle díl... S výkonem problém nebyl...Vše to rozebírám jen z prevence a vůbec se mi to teda nelíbí. Mohlo by být něco v háji jěště v tom chlazení oleje?To koleno co je přes sponku seplé právě k tomu chlazení je zasraný nejvíc...Pochybuju,že by to bylo odvětráním na víku... Editováno: 11. Prosinec 2011, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.